سیگنال های زمینه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو

سیگنال های زمینه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو

سیگنال های زمینه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو

سئو سایت برای یک پرس و جو می تواند از کاربری به کاربر دیگر متفاوت باشد. اینطور نیست که همه نتایج کاملاً متفاوتی ببینند. در عوض، همه فهرست‌های «عمومی» یکسانی را مشاهده می‌کنند. اما برخی از لیست‌ها نیز به دلیل مکان بودن، کسانی که می‌شناسند یا نحوه گشت و گذار در وب ظاهر می‌شوند.

موتورهای جستجو همچنین سعی می‌کنند نتایجی را که ارائه می‌کنند با هدف ایجاد درخواست کاربر مطابقت دهند. توصیه گوگل به سئوکاران طراحی محتوای شما با در نظر گرفتن کاربر بوده است و این هدف در عناصر کاربر جدول تناوبی عوامل سئو منعکس شده است.

کشور

کاربران نتایج مربوط به کشوری را که در آن هستند می‌بینند.خدمات سئو سایت در ایالات متحده که «نمرات فوتبال دیشب» را جستجو می‌کند، نتایج بازی‌های فوتبال آمریکایی را می‌بیند، در حالی که شخصی در بریتانیا نتایج مربوط به نوع بازی‌های فوتبالی را که آمریکایی‌ها تماس می‌گیرند، می‌بیند. فوتبال

در نظر گرفتن جغرافیا، زبان و فرهنگ یک منطقه به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کاربران در مناطقی که به آنها خدمت می کنید صحبت می کند. اگر سایت شما مربوط به یک کشور خاص تلقی نمی‌شود، پس از انجام شخصی‌سازی کشور شانس کمتری برای نشان دادن دارید. اگر فکر می کنید باید مرتبط باشید، احتمالاً باید روی سئوی بین المللی خود کار کنید. برای مثال، احتمالاً می‌خواهید از دامنه سطح بالای کد کشور استفاده کنید و از ویژگی hreflang برای نشان دادن زبان سایت خود استفاده کنید.

اگر محتوایی به چند زبان دارید، بهتر است از URL های مختلف برای نسخه های زبان جایگزین صفحات خود استفاده کنید. سپس می توانید از تگ rel=“alternate” hreflang برای اطلاع رسانی به گوگل در مورد زبان و انواع منطقه استفاده کنید. انجام این کار به موتورهای جستجو کمک می کند تا رابطه بین صفحات شما را درک کنند تا بتوانند آنها را با دقت بیشتری بخزند و فهرست کنند.

برای اطلاعات بیشتر، سئوی بین‌المللی و روندهای جستجو را ببینید: چگونه همه چیز کار می‌کند؟ و سئوی بین المللی: چگونه یک ردپای جهانی ایجاد کنیم.

محل

اگر تا به حال برای «XYZ near me» یا حتی «اخبار محلی» جستجو کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که موتورهای جستجو نتایج متناسب با شهر یا منطقه شهری را که در حال حاضر در آن هستید ارائه می دهند.

اگر می‌خواهید در طراحی وب سایت شهر ظاهر شوید، باید سایت خود را به مناطقی که خدمات ارائه می‌دهید مرتبط کنید. افزودن آدرس کسب و کار خود به سایت و پیکربندی فهرست کسب و کار من در Google محل خوبی برای شروع است.

ایجاد حضور در عمودهای خاص صنعت مانند Yelp یا TripAdvisor نیز ممکن است کمک کند. اگر برند شما چندین مکان دارد، بهتر است آن محله ها یا شهرها را نیز در سایت خود ذکر کنید.

علاوه بر سیگنال‌های مکان، ممکن است Google نتایج را بر اساس زمینه‌های فوری جستجوی اخیر شخصی‌سازی کند. به عنوان مثال، اگر کاربری در جستجوی محتوای مرتبط با موسیقی راک بوده است، یک موتور جستجو ممکن است از آن پرس و جو قبلی برای متنی کردن نتایج جستجوی بعدی خود، "ملکه" و ارائه نتایج مربوط به گروه و نه یک پادشاه استفاده کند.

با توجه به تاریخچه به عنوان یک عامل سئو، این بدان معنی است که میوه کم ارزشی برای بهینه سازی وجود ندارد. درعوض، محتوا و تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید تا اولین تاثیر معناداری ایجاد کنید که وفاداری به برند را تقویت می کند. با گذشت زمان، این ممکن است کاربران را ترغیب کند که دامنه شما را در نتایج جستجو جستجو کنند، حتی اگر نتیجه برتر نباشد.

تجربه کاربری

موتورهای جستجو فقط نمی خواهند کاربران را به مرتبط ترین نتایج هدایت کنند، بلکه می خواهند آنها را به صفحاتی بفرستند که در آن تجربه مثبتی داشته باشند. به هر حال، اگر کاربر با تبلیغات بمباران شود یا در پایان تراکنش مشکل داشته باشد، یک صفحه مرتبط چقدر مفید است؟

 تجربه کاربری شامل همه چیز است، از پیمایش سایت شما گرفته تا کیفیت محتوای شما تا سرعت سایت و موارد دیگر. از نقطه نظر ساختاری، شما می خواهید آن را برای بازدیدکنندگان خود شهودی کنید که هر چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند.

این بدان معنی است که ناوبری به راحتی قابل دسترسی است، سلسله مراتب واضحی از صفحات و ساختار محتوا که به راحتی قابل پیگیری است، خواه روی دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه باشند.

ارضای هدف جستجوی کاربران نیز برای UX شما معجزه می کند. اینجاست که اولین برداشت مهم است - بازدیدکنندگان سایت را مجبور به حدس زدن نکنید. بازدیدکنندگان باید بتوانند به سرعت تشخیص دهند که آیا شما آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه می دهید یا خیر.

از آنجایی که انتظارات مخاطبان بسیار متفاوت است، UX نیز از سایتی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود. ترجیحات مخاطبان خود را بررسی کنید و صفحات خود را مطابق با نیازهای آنها تنظیم کنید.

اگر تحقیقات شما نشان می دهد که بسیاری از بازدیدکنندگان شما دارای اختلالات بینایی هستند، استفاده از فونت های بزرگتر و بهبود دسترسی خود را برای فناوری های کمکی در نظر بگیرید. اگر مخاطبان هدف شما در یک منطقه جغرافیایی متمرکز هستند، مطمئن شوید که زبان و محتوای شما نشان دهنده خدمات شما به آن منطقه است.

مراقب ویجت ها یا افزونه های غیر ضروری باشید که سرعت صفحه شما را کاهش می دهند. لینک های شکسته و حتی اشتباهات تایپی و گرامر بد همگی در تجربه کاربران شما نقش دارند.

Search Engine Land و متخصص بازاریابی محتوا در Page One Power Andrew می گوید: «موتورهای جستجو همچنان در اندازه گیری میزان مطابقت یک صفحه با هدف پیشرفته تر و بهتر می شوند، و صفحاتی که رتبه خوبی دارند، صفحاتی هستند که بهترین پاسخ را به سؤالات مطرح شده توسط جستجوگران می دهند. دنیس.

صفحات مختلف در سایت شما احتمالاً برای مراحل مختلف سفر مشتریان شما طراحی شده است. درک اینکه چگونه مخاطبان هدف شما در جستجوی متفاوت هستند

Frédéric Dubut، مدیر پروژه رتبه‌بندی وب برای Bing، می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم عمیقاً بفهمیم که کاربرانمان چه می‌خواهند. اینجاست که یادگیری عمیق وارد عمل می شود: راه های مختلفی برای بیان یک هدف وجود دارد. ما نمی خواهیم برای انجام تطبیق فقط به کلمات کلیدی تکیه کنیم. بنابراین، ما در تلاش هستیم تا مشخص کنیم که هدف کاربر از درخواست خود چیست، هدف سند خاص چیست، و ما سعی می کنیم این دو را نه تنها در کلمات کلیدی، بلکه در واقع در مورد هدف مطابقت دهیم.

با این حال، تحقیقات کلمات کلیدی هنوز از بین نمی رود. همانطور که جان مولر از گوگل اخیراً گفت: «... حتی اگر موتورهای جستجو سعی در درک بیشتر از آن کلمات داشته باشند، نشان دادن کلمات خاص به کاربران می‌تواند درک مطالب صفحات شما را کمی آسان‌تر کند و گاهی اوقات می‌تواند کمی جلوه کند. کمی از این فرآیند تبدیل.

۰ ۰

افت قیمت در بازار خودرو

افت قیمت در بازار خودرو

بازار خودرو هفته اول مردادماه با افت قیمت به پایان رساند.

در حالی بازار خودرو در هفته اول مردادماه در سراشیبی قیمتی قرار گرفت که هنوز خریداران ترجیح می‌دهند برای خرید خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر می‌رسد تامل متقاضیان خودرو در بازار بیشتر به دلیل نبود قدرت خرید و قیمت‌های بالای خودرو است.

با این حال، برخی کارشناسان اعتقاد دارند که این کاهش قیمت، به دور جدید قرعه کشی وزارت صمت و از سوی دیگر صحبت‌های مطرح شده در خصوص نهایی شدن واردات ارتباط دارد.

همچنین فعالان بازار ارز عنوان می‌کنند شرایط تورمی کشور و آینده مبهم برجام به گونه‌ای است که نمی‌توان انتظار داشت شرایط کنونی تغییر محسوسی چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخی از فعالان بازار عنوان می‌کنند که در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند کاهشی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ایکس مدل ???? در بازار ??? میلیون تومان، پژوپارس مدل ???? حدود ??? میلیون تومان، پژو??? تیپ دو مدل ???? در حدود ??? میلیون قیمت دارد.

همچنین پژو ??? اتوماتیک مدل ???? با قیمت ??? میلیون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتیک ??? میلیون تومان و دنا معمولی مدل ???? به قیمت ??? میلیون تومان به فروش می‌رود.

منبع :  http://gg.gg/11x2ln

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Edna%20Wise

https://ednawise2.tumblr.com/

https://www.pinterest.com/pin/1116259457615793533/

https://moz.com/community/q/user/ednawise

https://sites.google.com/view/ednawise2/home

https://footballhighlights.video.blog/2022/07/25/%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6957208621403299840/

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AZOq7?language=en_US

https://www.openstreetmap.org/user/Edna%20Wise

https://myspace.com/ednawise2

https://www.quora.com/profile/Edna-Wise-1

https://disqus.com/by/edna_wise/about/

https://en.gravatar.com/eulatucker4

https://www.goodreads.com/user/show/153948506-edna-wise

https://www.ted.com/profiles/36924253/about

https://www.behance.net/ednawise

 

 

۰ ۰

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیقReviewed by چمران ماشین on Aug 4Rating: 5.0دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیقیکی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در کارخانه های تولیدی مواد غذایی و نوشیدنی ، دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق است که به منظور پر کردن آن دسته از مایعاتی که از غلظت و ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشند از دستگاه پر کن مایعات غلیظ استفاده می شود که در مکانیزم طراحی این دستگاه ها یک سیلندر و پمپ وجود دارد که باعث روان شدن حرکت مایعات و انتقال آن درون ظروف می شود .

یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در کارخانه های تولیدی مواد غذایی و نوشیدنی ، دستگاه پر کن مایعات رقیق است که به منظور پر کردن آن دسته از مایعاتی که از غلظت و ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشند از دستگاه پر کن مایعات غلیظ استفاده می شود که در مکانیزم طراحی این دستگاه ها یک سیلندر و پمپ وجود دارد که باعث روان شدن حرکت مایعات و انتقال آن درون ظروف می شود . دستگاه پر کن مایعات غلیظ به کمک سیستم سیلندر پیستون مایعات غلیظ را از جمله شیره ، عسل ، روغن های شیمیایی ، ماست و … را به ظرف منتقل میکند که محرک آن یا به طور پنوماتیک و یا به طور هیدرولیکی است .

 

اگر از محرک سیستم پنوماتیک در این دستگاه استفاده شود باید از یک کمپرسور باد به منظور انتقال جک ها و اکچیتورها استفاده کرد .

 

در مدل دستگاه پر کن مایعات غلیظ پمپی دیگر سیستم پیستونی در دستگاه وجود ندارد و فرآیند انتقال مایعات به وسیله یک پمپ انجام می شود این دستگاه در مقایسه با دستگاه پر کن مایعات سیلندر پیستونی از سرعت انتقال مواد پایین تری برخوردار است .

مدل دیگر دستگاه پر کن مایعات ، دستگاه پر کن مایعات رقیق می باشد . به آن دسته از مایعاتی که ویسکوزیته پایینی دارند (در واقع ویسکوزیته آنها کمتر از روغن زیتون باشد) مایعات رقیق می گویند .

 

از جمله مایعاتی از قبیل: آب میوه و نوشیدنی های طعم دار ، دوغ ، نوشابه ، آب معدنی، آب باطری ، اسید ، مواد دارویی و غذایی و غیره که می توان برای انتقال آنها به داخل ظروف مربوطه از دستگاه پر کن مایعات رقیق استفاده کرد . این دستگاه می تواند بنا به انتخاب استفاده کننده دارای پر کن تک نازله ، دو نازله تا شش نازله باشد که در صورت لزوم می توان از نازل های بیشتری در این دستگاه ها استفاده کرد که بستگی به کاربری مشتری دارد.

 

این مدل دستگاه های پر کننده شامل دسته هایی از قبیل : پیمانه ای ، ثقلی ، واکیوم سیلندر و پیستونی و پمپ پریستالیک باشد که توسط چمران ماشین تولید و عرضه می شود .

 

مدل دستگاه می تواند مطابق نوع ظرف میزان حجم مواد قابل انتقال و دقت انتقال مایعات متفاوت باشد که برای انتخاب درست می توانید با کارشناسان چمران ماشین تماس بگیرید .

 

 

 

 

 

برخی از مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه پر کن مایعات به شرح زیر می باشد :

 

بالا بودن میزان دقت در انتقال مایعات به ظورف مختلف از برجسته ترین ویژگی دستگاه پر کن مایعات است .

انتقال مایعات به داخل ظروف متأثر از نوع ظرف پلاستیکی یا شیشه ای نیست

در برخی از موارد که در مایع انتقالی ممکن است کف ایجاد شود این دستگاه قابلیت آن را دارد که نازل های آن به طور اتوماتیک از پایین به بالا پر کنند

جنس بدنه استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد .

ظرفیت انتقال مایعات در این مدل دستگاه ها از ??? تا ???? ظرف می تواند متفاوت باشد

مکانیزم دستگاه پر کن مایعات به طور پنوماتیک و الکترومکانیک و به کمک یک تابلو برق می باشد .

در این مدل دستگاه های پر کن مایعات بدون ضرورت به تعویض قطعات می تواند ظروف و محفظه های متفاوت را پر کند.

جنس بدنه استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد .

تمام لوازم الکترونیک استفاده شده در این نوع دستگاه های پر کن مایعات از برترین انواع موجود در بازار ایران و از گارانتی یک ساله برخوردار است .

تنظیم حجم مواد انتقالی بسیار آسان و دقیق می باشد .

مصرف برق این دستگاه پر کن رده انرژی B است .

 

۰ ۰

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

در سال 1390 بود که به مرور زمان اینستاگرام وارد دنیای مجازی شد ، ابتدایی که فیسبوک اینستاگرام را خرید فکر نمیکرد که روزی بشود که این شبکه اجتماعی آنقدر ها در میان مردم محبوب شود امروزه بی شیک افرادی که به روز هستند حتما در اینستاگرام یک اکانت دارند ، و مشغول به فعالیت هستند ، پست های دیگران را میبینند ، لایک میکنند و … افزایش لایک در اینستاگرام به افزایش دیده شدن بسیار کمک میکند ، طوری که هرچه لایک یک تصویر یا فیلم بیشتر باشد ، بیشتر در معرض دید و در معرض عموم است ، پنل افزایش لایک فروشگاه وبمستران این کار را برای شما انجام میدهد ، کمک میکند تا بیشتر در دنیای بزرگ و جذاب اینستاگرام دیده شوید افرادی معروفی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ، در اینستاگرام بیشترین لایک دریافتی را دارند ، به راستی این لایک چیست که این همه آدم را محبوب میکند ، یا بهتر است بگوییم این دنیای فوتبال چیست که به اینستاگرام کشیده میشود و دنیایی عالی از لایک را به ارمغان می آورد

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟

از سوال هایی که برای شما مطرح میشود پس از خواندن فایده لایک در اینستاگرام این است که چگونه در اینستاگرام لایک بیشتری بگیریم و فعالیت کنیم در کل گرفتن لایک از اینستاگرام به موارد زیر مربوط میشود و هرچه بیشتر موارد زیر را رعایت کنین لایک بیشتری دریافت میکنید :

یک : جذاب بودن

بزرگترین چیزی که باعث لایک شما و افزایش لایک های شما در اینستاگرام میشود ، جذاب بودن است ، کاربر هر چیزی جذابی که ببیند و از آن خوشش بیاید را لایک میکند ، آن چیز ممکن است یک عکس باشد یا یک فیلم ، مهم این است که فقط جذاب باشد ، جذابیت به معنای استفاده از تصاویر مستهجن و … نیست بلکه حتی عکس یک گل میتواند به جذابیت عکس شما اضافه کرده و آن را محبوب لایک گرفتن کند ، مطمئن باشید چیز های جذاب زیادی در دنیا وجود دارد ، فقط باید آن را ببینید

 

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/wOVluy

https://replit.com/@themmaker128

https://disqus.com/by/themmaker128/about/

https://www.tripadvisor.com/Profile/U3933WNjackj

https://www.quora.com/profile/Themmaker128

https://priti-nag.tribe.so/user/themmaker128

https://visual.ly/users/landisconnar/portfolio

https://www.4shared.com/u/Ag8HRHKe/landis.html

http://bioimagingcore.be/q2a/user/themmaker1289

https://weheartit.com/landis_connar

https://roundme.com/@themmaker1289/about

https://www.hulkshare.com/themmaker1289

https://worldcosplay.net/member/1064744

https://www.skillshare.com/profile/Pete-Jackl/655888858

https://audiomack.com/themmaker1289

https://www.misterpoll.com/users/4322768

https://www.authorstream.com/themmaker1289/

https://list.ly/list/7PU3-khryd-shmrh-mjzy?make_list_mode=true

https://bezvoprosa.ru/user/themmaker1289

http://hiphopinferno.com/user/themmaker128

http://talktoislam.com/user/themmaker128

https://www.mixcloud.com/themmaker1289/

https://peatix.com/user/13002101/view

 

 

END چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟TAGS:START

سفارش خرید پنل لایک اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

 

پنل لایک اینستاگرام چگونه کار میکند؟

امروزه با وجود و گسترش شبکه اجتماعی اینستاگرام در فضای مجازی بحث لایک و لایک کردن را داغ تر از همیشه کرده است ، طوری شده است که اگر پست یا فیلمی چه عکس و چه فیلم اگر لایک آنچنانی نداشته باشند ، کسی به آن اهمیتی نمی دهد ، همچنین رقابت این روزها به خاطر گرفتن لایک در اینستاگرام بسیار زیاد شده است طوری که بعضی از کاربران این شبکه اجتماعی برای به دست آوردن لایک مناسب پستشان رو به خرید پنل لایک اینستاگرام ، آورده اند ، من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی ، اینجا با شما هستم تا در مورد خرید پنل لایک اینستاگرام با شما صحبت کنم و توضیح بدم که این پنل چطوری کار میکنه و عکس ها و فیلم هایی از این پنل به شما نشون بدم ، با من همراه باشید پنل لایک اینستاگرام جدیدا در بین کسب و کار های اینستاگرامی معروف شده است و صاحب پیچ و مدیری نیست که از آن برای پیج خودش استفاده نکند تقریبا میتوان گفت همه مدیران پیج های بزرگ در اینستاگرام برای کسب و کارشان از پنل لایک اینستاگرام استفاده میکنند ، و فروشگاه وبمستران ، فروشگاه بزرگ فایل در ایران این پنل را برای شما آماده کرده است ، با ما همراه باشید تا تاریخچه لایک در اینستاگرام را بررسی کنیم

 

 

 

فایده لایک در اینستاگرام چیست؟

در سال 1390 بود که به مرور زمان اینستاگرام وارد دنیای مجازی شد ، ابتدایی که فیسبوک اینستاگرام را خرید فکر نمیکرد که روزی بشود که این شبکه اجتماعی آنقدر ها در میان مردم محبوب شود امروزه بی شیک افرادی که به روز هستند حتما در اینستاگرام یک اکانت دارند ، و مشغول به فعالیت هستند ، پست های دیگران را میبینند ، لایک میکنند و … افزایش لایک در اینستاگرام به افزایش دیده شدن بسیار کمک میکند ، طوری که هرچه لایک یک تصویر یا فیلم بیشتر باشد ، بیشتر در معرض دید و در معرض عموم است ، پنل افزایش لایک فروشگاه وبمستران این کار را برای شما انجام میدهد ، کمک میکند تا بیشتر در دنیای بزرگ و جذاب اینستاگرام دیده شوید افرادی معروفی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ، در اینستاگرام بیشترین لایک دریافتی را دارند ، به راستی این لایک چیست که این همه آدم را محبوب میکند ، یا بهتر است بگوییم این دنیای فوتبال چیست که به اینستاگرام کشیده میشود و دنیایی عالی از لایک را به ارمغان می آورد

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟

از سوال هایی که برای شما مطرح میشود پس از خواندن فایده لایک در اینستاگرام این است که چگونه در اینستاگرام لایک بیشتری بگیریم و فعالیت کنیم در کل گرفتن لایک از اینستاگرام به موارد زیر مربوط میشود و هرچه بیشتر موارد زیر را رعایت کنین لایک بیشتری دریافت میکنید :

یک : جذاب بودن

بزرگترین چیزی که باعث لایک شما و افزایش لایک های شما در اینستاگرام میشود ، جذاب بودن است ، کاربر هر چیزی جذابی که ببیند و از آن خوشش بیاید را لایک میکند ، آن چیز ممکن است یک عکس باشد یا یک فیلم ، مهم این است که فقط جذاب باشد ، جذابیت به معنای استفاده از تصاویر مستهجن و … نیست بلکه حتی عکس یک گل میتواند به جذابیت عکس شما اضافه کرده و آن را محبوب لایک گرفتن کند ، مطمئن باشید چیز های جذاب زیادی در دنیا وجود دارد ، فقط باید آن را ببینید

 

 

 

 

دو : عنوان جذاب

اولین چیزی که کاربر در مواجهه با پست شما آن را مشاهده و لایک میکند عنوان شماست ، در عنوان هایتان از عبارت های جذابی که باعث لایک شدن میشود استفاده کنید ، مطمئن باشید اگر عنوانتان جذاب باشد ، لایک خوبی دریافت میکنید ، در نوشتن عنوان ها بر روی تصاویر سعی کنید از رنگ هی بنفش و زرد استفاده کنید چرا که استفاده از این رنگ ها در چشم تاثیر خوبی دارد و جذاب تر است

سه : کاور جذاب

مهمترین چیز برای لایک شدن در اینستاگرام داشتن کاوری جذاب است ، کاور های جذاب را میتوانید به وسیله نرم افزار هایی ادیت فیلم مانند اینشات درست کنید ، یادتون باشه که داشتن کاور مناسب یکی از راه های گرفتن لایک های هزارتایی و میلیونی هست

پنل لایک نامحدود

بسیاری از صاحبان پیج به دنبال پنلی نامحدود برای لایک اینستاگرامی خود میگردند ، باید خدمت شما بگوییم که چنین پنلی وجود ندارد و هر پنلی که وجود دارد دارای محدودیت لایک است ، از طرفی الگوریتم های اینستاگرام به نوعی به لایک زیاد و تعداد بالا حساسیت داشته و پیج استفاده کننده از اینها را محدود میکند پس هیچگاه به دنبال پنل لایک نامحدود ، نباشید چرا که چیزی تحت عنوان پنل لایک نامحدود اون هم از جنس ایرانی وجود نداره

 

پنل لایک رایگان ایرانی چگونه دریافت کنیم؟

سرچ ها را که بررسی میکردیم ، بیشتر شما عزیزان به دنبال ، پنل لایک ایرانی بودید اون هم از جنس رایگان ، چندین سایت را بررسی کردیم که راهکاری برای لایک ایرانی به شما بدهیم اما چیزی که مناسب شما باشد پیدا نکردیم ، چیز های خوب همیشه یه هزینه ای رو باید براشون بدید تا خدماتی دریافت کنید ، از این رو پنل لایک رایگان ایرانی طبق جستجوی فروشگاه وبمستران اصلا وجود نداشته و اگر هم وجود داشته باشد سایت های بی کیفیت خارجی و روسیه ای است که اصلا به درد نمیخورد و استفاده از آنها پیشنهاد نمیشود

  https://t.ly/EHWw

  http://s.ecmaps.de/1HCmd

https://cutt.ly/gZkVlFt

https://urlpetite.net/?7he

 

 

چگونه لایک بیشتری در اینستاگرام دریافت کنیم؟ نتیجه گیری

مرسی که تا انتهای این مقاله همراه من محسن پیمانی مدیر آکادمی پیمانی بودید ، در اینجا میخام صد کلمه ای از مقاله رو براتون خلاصه کنم و بگم که به طور خلاصه چطوری تعداد لایک بیشتری دریافت کنید ، اول اینکه از عنوان ها و کاور های جذاب استفاده کنید هیچ چیزی مثل داشتن عنوان و کاوری جذاب براتون لایک نمیاره این رو باید تو عمل متوجه بشین که داشتن لایک و عنوان جذاب چقدر میتونه به شما کمک کنه که بهتر لایک بگیرین ، دوم اینکه از عنوان جذاب هم استفاده کنید چرا که داشتن عنوانی جذاب میتونه شما رو لایک فراوانی نصیبتون کنه ، امیدوارم از خوندن این مقاله لذت برده باشید ، لطفا جهت مشاهده مقالات بیشتر به وبسایت فروشگاه وبمستران مراجعه کنید

 

https://www.fitpa.co.za/activity/p/618143/

http://coinwatchers.com/forums/p/336675/

https://checkpointforarts.com/activity/p/830077/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1527668/

http://ttlink.com/themmaker128

https://unsplash.com/@themmaker128

https://forums.bestbuy.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/2717178

https://www.openstreetmap.org/user/themmaker128

https://en.gravatar.com/themmaker128

https://coub.com/landis.connar

https://www.crunchyroll.com/user/themmaker128

http://themmaker128.idea.informer.com/

https://buyandsellhair.com/author/themmaker1289/

https://www.indiegogo.com/individuals/29842257

https://trello.com/u/landisconnar

https://slides.com/themmaker128

https://www.kiva.org/lender/ydjf8878

https://letterboxd.com/themmaker128/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=10423554

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/themmaker128

https://www.ted.com/profiles/36836187/about

 

 

۰ ۰

چگونه در اینستاگرام وبلاگ بسازیم؟

چگونه در اینستاگرام وبلاگ بسازیم؟

چگونه یک وبلاگ شخصی در اینستاگرام راه اندازی کنیم این یک سوال است که نتیجه آن به شما امکان می دهد صفحه شخصی خود را در شبکه اجتماعی با سرگرم کننده ترین و مفیدترین اطلاعات ذخیره کنید. این مقاله راه های ایجاد یک صفحه موضوع شخصی و مزایای اصلی آن را که می توان از استفاده از آن به دست آورد، شرح خواهد داد.

وبلاگ شخصی در اینستاگرام چیست؟

برای اینکه این صفحه در دسترس شما باشد ، باید آن را به حساب فیسبوک خود پیوند دهید. پس از عضویت، می توانید یک صفحه را انتخاب کرده و آن را فهرست کنید. پس از حل این سوال که چگونه یک وبلاگ شخصی در اینستاگرام بسازید و مفید بودن آن را بررسی کنید، می توانید با پیروی از دستورالعمل های هر دو، اطلاعات را از یک درگاه به پورتال دیگر منتقل کنید. برای اطلاعات کاملتر میتوانید از irpanel استفاده کنید.

از طریق فیس بوک

اگر صفحه ای وجود ندارد، باید آن را ایجاد کنید ، زیرا بدون حساب، فرآیند شما کار نخواهد کرد. اکنون به صفحه تنظیمات می روید . شما یک کارآفرین تغییر مشخصات را انتخاب خواهید کرد. دکمه ادامه را فشار دهید . پیوند به یک شبکه اجتماعی دیگر. کلاس را انتخاب کنید: پایه و اضافی . شما باید ثبت نام وبلاگ را انتخاب کنید و تمام.

اینستاگرام به شما امکان می دهد بدانید چه کسی استوری های شما را تماشا کرده است. این در واقع تنها راه برای فهمیدن اینکه چه کسی نمایه شما را دیده است. واقعاً؛ این شبکه اجتماعی لیست بینندگانی را که داستان شما را دیده اند ثبت می کند و به شما امکان می دهد در طول انتشار 24 ساعته خود با آن مشورت کنید.

برای دسترسی به این لیست، با اپلیکیشن به اکانت اینستاگرام خود بروید. استوری خود را باز کنید و آن را به بالا بکشید. نام هر بیننده ای را که مشترک است یا خیر مشخص کنید. هر چه استوری های بیشتری ارسال کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بدانید چه کسی به طور منظم محتوای شما را می بیند و از نمایه شما بازدید می کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که کاربری که شما را دنبال می‌کند، ممکن است استوری شما را به خوبی از صفحه اصلی برنامه مشاهده کرده باشد، بنابراین، بدون بازدید از نمایه شما.

آخرین لایک ها، نظرات و دنبال کنندگان را مشاهده کنید. فعالیت انتشار شما همچنین می‌تواند سرنخ‌هایی به شما بدهد که چه کسی نمایه شما را دیده است.

بدون برنامه اینستاگرام، صفحه Activity را با ضربه زدن روی نماد قلب در پایین صفحه باز کنید. در این صفحه می‌توانید ببینید چه افرادی اخیراً مشترک شده‌اند و در مورد پست‌های شما نظر داده‌اند یا پست‌های شما را لایک کرده‌اند. این اشاره ها و فعالیت ها معمولاً نشان می دهد که یک کاربر نمایه شما را دیده است. هر چه تعداد لایک یا کامنت بازدیدکننده در پست‌های شما بیشتر باشد، احتمال اینکه پروفایل شما را ببینند بیشتر می‌شود.

 

تجزیه و تحلیل آمار

اگر اکانت حرفه ای دارید، بخش آمار دارید. می توانید از دکمه آمار در صفحه حساب خود به آن دسترسی داشته باشید. در این بخش می توانید داده های تقریبی برای بازدیدکنندگان حساب خود دریافت کنید. نام دقیق کاربران نمایش داده نمی شود، اما اطلاعاتی مانند شهر، کشور، میانگین سن و جنسیت در آن وجود دارد. این می تواند سرنخ های قابل توجهی به شما بدهد.

 

اپلیکیشن ردیابی بازدیدکنندگان اینستاگرام را حذف کنید.

همانطور که گفتیم: تمام برنامه‌هایی که اکانت اینستاگرام شما را دیده‌اند، قول فاش شدن را به شما می‌دهند، فقط به منظور استخراج پول از شما یا بازیابی اطلاعات شخصی شما هستند. در میان این برنامه‌ها ، Who see my profile، InstaAgent، Qmiran، Kazuy، SocialView، InstaCare، و Who see me on Instagram را می‌یابیم . اول از همه، آنها را نصب نکنیید.

اگر قبلاً چنین برنامه ای را نصب کرده اید، در اینجا نحوه خلاص شدن از شر آن و محافظت از خود آورده شده است.

در برنامه شخص ثالث، در صورت امکان ابتدا از سیستم خارج شوید.

سپس برنامه شخص ثالث را حذف نصب کنید.

سپس باید مطمئن شوید که به برنامه شخص ثالث اجازه داده اید به حساب اینستاگرام شما پیوند دهد.

برای این کار اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

با ضربه زدن روی آواتار خود در گوشه سمت راست پایین صفحه وارد حساب کاربری خود شوید .

در صفحه پروفایل خود، منوی اینستاگرام را با ضربه زدن روی سه نوار افقی در گوشه سمت راست بالا باز کنید.

در منوی زمینه روی تنظیمات کلیک کنید.

سپس بخش Security را باز کنید .

در صفحه امنیت ، به زیربخش برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها در بازی Data and History بروید .

در این صفحه می توانید بررسی کنید که آیا برنامه به حساب کاربری شما وارد شده است یا خیر و در صورت وجود مجوزهای آن را حذف کنید.

به این ترتیب از سرقت اطلاعات این برنامه ها در امان خواهید بود. با این حال، همیشه هنگام دادن مجوز برای دسترسی به اطلاعات شخصی خود مراقب باشید.

اگر می‌خواهید از خود در برابر بازدیدکنندگان ناخواسته محافظت کنید، همیشه می‌توانید آن‌ها را مسدود کنید، دسترسی آن‌ها را به حساب خود محدود کنید یا حساب اینستاگرام خود را به جای عمومی به خصوصی تغییر دهید.

 

https://issuu.com/hamidguevar2

https://www.twitch.tv/hamidguevar2

https://www.openstreetmap.org/user/HamidGuevar2

https://www.tripadvisor.com/Profile/610hamidg

https://www.4shared.com/u/Kh-hxkYp/HamidGuevar2.html

https://www.zillow.com/profile/HamidGuevar2

https://www.indiegogo.com/individuals/29351331

https://www.reverbnation.com/artist/hamidguevar2

https://hubpages.com/@hamidguevar

https://unsplash.com/@hamidguevar2

https://www.evernote.com/shard/s608/sh/db66c837-2bdd-57a1-4a45-8933cbb90c57/

https://www.liveinternet.ru/stat/mrfallower.ir/

 

۰ ۰

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

مسئله گرفتگی لوله و چاه فاضلاب، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که معمولا برای افراد و خانواده‌های مختلف ایجاد می‌شود. این در حالی است که رفع این مشکل معمولا کار سخت و طاقت‌فرسایی است و در بسیاری از موارد مردم با انتخاب نامناسب افراد کارنابلد، مجبور به صرف هزینه‌های زیاد درچاه بازکن این مورد می‌ّشوند. در این مقاله سعی می‌شود توضیحاتی درباره خدمات چاه‌ بازکنی در منطقه شرق تهران ارائه شود تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به این مسئله، برای رفع مشکلات احتمالی خود در این زمینه اقدام کنید.

 

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده یا چاه فاضلاب ساختمان شما به میزان نامطلوبی پر شده است و برای تخلیه آن نیاز به فرد مجربی دارید، حتما در این زمینه با کارشناسان و افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین فرد را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

خدمات مربوط به باز کردن لوله و رفع گرفتگی مراحل مختلفی دارد که هر فردی قادر به انجام آن نیست. در وهله اول باید مسائلی همچون نحوه لوله‌کشی ساختمان، شرایط و محل استقرار لوله‌ها و چاه فاضلاب، خروجی چاه فاضلاب و نحوه نصب لوله‌ها به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار گیرد، لوله بازکنی چرا که عدم بررسی دقیق این مسائل باعث می‌شود روند تخلیه چاه به نحو مطلوبی انجام نشود و در نتیجه شما مجبور به صرف هزینه‌ بیشتر برای این کار شوید.

 

 

مهم‌ترین خدمات رفع گرفتگی لوله و باز کردن چاه در منطقه شرق تهران

 

شما در ابتدا باید درباره انواع خدمات شرکت‌های فعال در زمینه چاه باز کنی و رفع گرفتگی لوله آگاهی کامل داشته باشید. به این صورت می‌توانید بهترین گزینه را برای انجام این کار برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های خدمات مربوط به باز کردن چاه به شرح زیر است:

 

  • وجود نیروی سیار فعال و مجرب در زمینه باز کردن چاه فاضلات در تمامی نقاط تهران
  • اعزام نیرو به محل در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تاخیر
  • ارائه قیمت بسیار مناسب و مطلوب
  • به کار بردن بهترین شیوه‌های مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط تهران
  • سرعت در عملکرد
  • ارائه تضمین درباره از بین رفتن مشکل گرفتگی لوله و چاه
  • استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزارها برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن
  • استفاده از افراد کاملا کاربلد و مجرب که سوءپیشینه نیز نداشته باشند

 

در واقع رعایت هر یک از این موارد بسیار مهم است. شما باید این موارد را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاری که قرار است انجام شود، به دست آورید.  تخلیه چاه چرا که هزینه این کار بالا است و اگر فرد نابلدی این کار را انجام دهد، یا از ابزار نامناسب و غیراستاندارد در این کار انجام شود، نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ممکن است نیاز به انجام کار دوباره و صرف هزینه دوباره باشد که این مسئله می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

 

هزینه باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

 

برای تعیین این هزینه عوامل مختلفی دخیل است، از جمله طول لوله و مقدار گرفتگی آن و برخی موارد دیگر. این مسائل بسیار مهم است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این عوامل، کار را به درستی پیش برد. مهم‌ترنی عوامل تاثیرگذار بر هزینه باز کردن لوله و رفع گرفتگی چاه به شرح زیر است:

 

  • تعداد لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعداد موارد گرفتگی لوله فاضلاب
  • نوع گرفتگی و میزان راحتی یا سختی رفع آن
  • طول لوله یا لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعیین روش مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب
  • ظرفیت تانکر مورد استفاده برای تخلیه چاه
  • تعداد دفعاتی که نیاز است تا چاه فاضلاب به طور کامل تخلیه شود
  • نیاز یا عدم نیاز به لایروبی چاه فاضلاب
  • نیاز یا عدم نیاز به استفاده از پمپ لجن‌کش

 

بنابراین احتمالا متوجه شده‌اید که تعیین دقیق میزان هزینه موردنیاز برای تخلیه چاه و باز کردن لوله فاضلاب، امکان‌پذیر نیست و باید همه ابعاد بررسی و مشخص شود تا هزینه نهایی تعیین شود. البته پیش از انجام کار و با ارائه توضیحات درباره نوع گرفتگی لوله، احتمالا هزینه به صورت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد، اما این را در نظر داشته باشید که این هزینه قطعی نیست و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

 

روش‌های مختلف موجود برای باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله

 

تعیین روش مناسب برای این کار بستگی به نوع گرفتگی لوله و چاه دارد، که این مسئله توسط افراد مجرب و کارکشته تعیین می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف را به اختصار توضیح می‌دهیم.

 

1)  باز کردن چاه با استفاده از فنر

 

این روش معمول‌ترین و متداول‌ترین راه باز کردن لوله است که به آن شیوه فنر برقی هم می‌گویند. این روش به این صورت است که فنر را با استفاده از یک دستگاه، به درون لوله می‌فرستند و فنر در داخل لوله می‌چرخد و گرفتگی‌های آن را برطرف می‌کند.

 

2) چاه بازکن بادی

 

استفاده از فنر برقی برای باز کردن گرفتگی همه لوله‌ها مناسب نیست. بنابراین روش دیگری به نام دستگاه تراکم هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا استفاده عامل گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

 

3)  چاه بازکن واترجت

 

یکی از علل مهم گرفتگی لوله‌های فاضلاب، رسوبات ایجاد شده به دلیل چربی است. اگر این چربی‌ها بیش از حد باشد، باید از دستگاه واترجت مخصوص برای شستشوی دیواره لوله‌ها استفاده شود.

 

چند توصیه بسیار مهم درباره رفع گرفتگی لوله‌ها

 

هرگز از اسید برای باز کردن لوله استفاده نکنید. چاه بازکنی شرق تهران زیر این کار برای سلامت شما بسیار مضر است و می‌تواند به ریه‌ها آسیب جدی بزند و حتی سرطان‌زا باشد. این کار همچنین باعث ایجاد آسیب در لوله‌های فاضلاب خواهد شد. به خصوص اگر به دفعات زیاد از آن استفاده کنید. در واقع آسیب به لوله‌ها باعث می‌شود شما مجبور به صرف هزینه‌های اضافی برای منزل خود شوید. برای دیدن نمون کار های ما می توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

 

در عین حال این کار ممکن است باعث شود که اسید استفاده شده به آب‌های زیرزمینی نفوذ کند که این مسئله برای محیط زیست بسیار خطرناک خواهد بود.

 

کلام آخر

 

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از شیوه‌های ارزان‌قیمت به هیچ‌عنوان منطقی و درست نیست و فقط باعث افزایش هزینه‌های ناخواسته برای شما خواهد شد.

 

۰ ۰