معرفي سايت ايزي تولز

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل در غرب تهران

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

DNR در دوربين مداربسته

DNR در دوربين مداربسته

DNR در دوربين مداربسته يك مكانيزم بهبود دهنده تصوير است كه به كاهش نويز الكترونيكي كمك مي كند. اصطلاح DNR مخفف سه واژه Digital Noise Reduction به معناي كاهش نويز ديجيتال است.

مكانيزم DNR چه كاربردي دارد؟

زماني كه نور محيط كاهش مي يابد دوربين از طريق مكانيزم AGC اقدام به تقويت سيگنال تصوير و در نتيجه روشن تر كردن تصوير مي كند. متاسفانه پس از تقويت سيگنال نويز تصوير نيز به همراه آن افزايش مي يابد و در نتيجه ميزان نويز الكترونيكي تصوير بالا مي رود.

هايك ويژن تهران

نويز الكترونيكي نويزي است ناشي از تقويت تصوير كه معمولا خود را به صورت نقطه هاي رنگي در قسمت هاي مختلف تصوير نشان مي دهد. توجه داشته باشيد كه مكانيزم DNR براي كاهش نويز الكترومغناطيسي هيچ كاربردي ندارد.

مكانيزم DNR چطور عمل مي كند؟

اين مكانيزم از طريق پردازش زنده تصوير نويز الكترونيكي در تصوير را شناسايي كرده و آن را با رنگ نقاط كناري همسان سازي مي كند. در نتيجه هرچه تصوير شما يكپارچگي رنگي بيشتري داشته باشد تاثير DNR بر روي آن بيشتر خواهد بود.

تفاوت 2D DNR و 3D DNR در چيست؟

2D DNR نسل قديمي تر از اين مكانيزم است كه گاهي از به واسطه حركت در تصوير دچار مشكل شده و در كنار قسمت هاي پر حركت ايجاد تاري مي كند. در نسل بعدي اين مكانيزم يا 3D DNR تصاوير ابتدا به صورت جداگانه اناليز شده و سپس با فيلم مقايسه مي شوند كه باعث كاهش جدي مشكل در تصاوير پر حركت مي شود.

 

كاربرد و عملكرد  DNR در دوربين مدار بسته

هنگامي كه شدت نور در محيط كم تر از حداقل نور مورد نياز دوربين باشد ،دوربين مدار بسته از طريق AGC سيگنال تصوير را تقويت مي كند و اين امر موجب روشن تر شدن تصاوير دوربين مدار بسته مي شود اما اين افزايش پهناي باند موجب افزايش نويز در تصاوير مي شود.

سنسور هاي دوربين اين نويز ها را به عنوان اجسام متحرك ثبت مي كنند كه نتيجه ان برفكي و تار شدن تصاوير است. تكنولوژي DNR به كمك دوربين مدار بسته مي ايد سيگنال را كاهش مي دهد و به صورت زنده و در لحظه تصاوير ثبت شده را مورد پردازش قرار مي دهد و هر نقطه را با نقاط كناري اش در تصوير مقايسه و همسان سازي مي كند تا تصوير مطلوب حاصل شود. از اين رو افزايش يكپارچگي تصوير دوربين مدار بسته منجر به افزايش تاثير DNR بر روي آن خواهد بود .

 

انواع DNR در دوربين مداربسته

به طور كلي دو نوع DNR وجود دارد. DNR دو بعدي و DNR سه بعدي.

DNRدو بعدي، كه نسل گذشته اين قابليت است، فريم ها و تصاوير را به صورت مجزا پردازش مي كند؛ در نهايت دو تصوير ثبت شده را با يكديگر تركيب مي كند و تصوير نهايي با كيفيت مطلوب ارائه مي دهد. DNR سه بعدي يا 3 DNR كمي فرق دارد به اين صورت كه علاوه بر اين كه در مرحله اول فريم ها و در مرحله دوم تصاوير را مورد پردازش قرار مي دهد، تصوير نهايي كه حاصل ادغام اين دو تصوير است را هم پردازش مي كند.

به عبارت ديگر DNR سه بعدي نوع پيشرفته ‌تري از اين تكنولوژي محسوب مي شود كه بسيار موثر تر و بهتر در شرايطي كه شدت نور بسيار كم است نويز هاي فريم به فريم و نقطه اي را رفع مي كند. در حقيقت براي كاهش نويز نقطه ‌اي هر پيكسل را با پيكسل كناريش مقايسه مي‌كند و نويزهاي اضافي پيدا شده داخل فريم راحذف مي كند.

 

معايب تكنولوژي DNR در دوربين مدار بسته

DNR دو بعدي ، نويز تصاويري كه در محيط هاي كم نور گرفته شده را كاهش مي دهد اما گاهي تحرك اجسام در اين محيط ها ممكن است عملكرد اين فناوري را دچار مشكل كند به اين صورت كه با فـعال كردن قابليت DNR در تصاوير متحرك هاله اي تيره و تار در پـشت جسم متحرك ايجاد مي شود كه اين مي تواند با غير فعال كردن DNR از بين برود اما كيفيت تصوير نهايي مطلوب نخواهد بود. اينجاست كه توليد كنندگان از قابليت  DNR سه بعدي استفاده مي كنند كه مي تواند هم نويز تصاوير ثابت و هم متحركت را در سه بعد حذف كند.

 

مزاياي تكنولوژي DNR در دوربين مدار بسته

از مزاياي اين قابليت اين است كه تمامي مراحل ثبت تصوير و پردازش و فيلتر نويز ها درون دوربين اتفاق مي افتد و نيازي به پردازش Back-End نيست. از اين رو باعث مي شود براي زمان و تكنيك كار كردن روي تصوير هزينه اضافي صرف نشود.

تصاويري كه توسط دوربين مدار بسته با قابليت DNR گرفته شده است شفاف تر و واقعي تر به نظر مي رسد در نتيجه تشخيص چهره افراد و جزئيات به سادگي ميسر شده است همچنين تصاوير با نويز بالا نياز به فضاي ذخيره سازي بيشتري دارند اما DNR  سيگنال هاي واضح تري توليد مي كند و با كاهش نويز تصاوير با رزولشن بالا ثبت مي كند كه حجم ذخيره سازي اين تصاوير دوربين مدار بسته كمتر است در نتيجه مدت زمان بيشتري روي هارد باقي مي ماند.

DNR حركات اضافي كه به دليل نويز ها به وجود مي آيد را كاهش مي دهد در نتيجه دستگاه DVR به راحتي مي تواند حركات جسم متحرك را در نور كم به درستي به تصوير بكشد.

 

 

 

آشنايي با انواع لوسيون دست و صورت و مزاياي آن ها

آشنايي با انواع لوسيون دست و صورت و مزاياي آن ها

 

لوسين يك محصول آرايشي و بهداشتي است كه اغلب به صورت مايع توليد و به فروش مي رسد. اين محصول معمولاً براي تميز كردن و برداشتن پوست خشك استفاده مي شود و تا حد زيادي بر باز شدن راه هاي هوايي پوست و حفظ سلامت آن تأثير مي گذارد.

 

افرادي كه آرايش زيادي مي پوشند، ورزشكاران، كودكان و نوزادان، سالمندان و... مي تواند لوسين به دليل رطوبت پوست كم خود را استفاده كنيد. در واقع لوسين براي اين افراد به عنوان يك پزشك كمكي عمل مي كند و مرطوب نگه داشتن پوست آن را تازه و تازه خواهد كرد.

انواع لوسين

ROSE Combat Fix Spray 

از آنجا كه لوسين ها توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند و براي نقاط مختلف بدن، در گونه هاي مختلف توليد و به فروش مي رسد. به طور معمول مواد تشكيل دهنده انواع لوسين يكسان هستند و تنها حالت ماده يا نحوه استفاده از آن ها متفاوت است. در زير اين قسمت انواع لوسين ها و كاربرد هر يك از آنها را طوري توصيف مي كنيم كه شما مي توانيد خريد ايمن و صحيحي داشته باشد.

 

لوسين مايع

 

لوسين مايع نوعي لوسين است كه اغلب بي رنگ و آب مانند است. اين لوسين ها حاوي تركيباتي هستند كه پوست را تقويت مي كنند و مي توانند مناظب را عميقاً تميز كنند تا راه هاي هوايي پوست را به طور كامل باز كنند.

 

لوسين مايع را مي توان به صورت يا بدن خود را با استفاده از كرم eded. اشكالي ندارد كه لوسين مايع براي مدت طولاني روي پوست بماند؛ زيرا اين لوسين حاوي تونيك است و با پوست سازگار است و مشكلي ايجاد نمي كند. بنابراين شما مي توانيد لوسين را در شب قبل از رختخواب به پوست اعمال كنيد تا پوست در طول زمان جذب شود.

 

لوسين اسپري

 

لوسين اسپري همچنين داراي تركيب هايي شبيه به لوسين مايع است و در انواع مختلف براي پوست با ويژگي هاي مختلف ساخته مي شود. براي استفاده از اين محصول ابتدا بايد پوست خود را از آرايش و يا هر گونه خاك تميز كنيد. سپس چشمانتان را ببنديد و يك بطري رنگ اسپري را روي صورتتان نگه داريد و اسپري كنيد. روي صورتتان بپاشيد و لوسين را براي مدتي روي پوست خشك بگذاريد.

 

با اين كار اثرات لوسين بر روي پوست شما را بهبود بخشد. اما اگر نمي توانيد صبر كنيد تا لوسين به طور طبيعي خشك شود، پس از چند دقيقه صورت خود را با حوله يا حوله نرم پاك كنيد.

ژل كرم آبرسان نيتروژينا مخصوص پوست خشك

سرم احيا كننده كپسولي نيتروژينا

سرم سفت كننده و ليفتينگ صورت حلزون ونزن

كرم آبرسان آكوامكس پپتايد شون

 

همه چيز درباره داروي لاغري | چه دارويي مصرف كنيم؟

براي كاهش وزن چه راه‌هايي به ذهنتان مي‌رسد؟ داروي لاغري ؟
ورزش كردن؟
رژيم غذايي؟
ورزش و رژيم غذايي در كنار هم؟
استفاده از قرص و داروي لاغري ؟
در اين مقاله به بررسي محبوبت ترين داروهاي لاغري مي‌پردازيم و نقدهاي وارد به اين داروها را بررسي مي‌كنيم.
امروزه با توجه به اينكه افراد تمايل زيادي به كاهش وزن بدون دردسر و در كم‌ترين زمان ممكن رادارند، داروي لاغري به‌عنوان يك ميانبر براي آن‌ها ظاهرشده است. حضور داروي لاغري آن‌قدر گسترده و پرطرفدار شده كه شايد جز تجارت‌هاي پرطرفدار محسوب مي‌شود.
اما آيا واقعاً داروهاي لاغري بر كاهش وزن تأثيرگذار است؟ و يا اينكه آيا داروهاي لاغري عوارضي خاصي ندارد؟
براي يافتن پاسخ اين سؤالات در ادامه مقاله با ما همراه باشيد.

مكانيزم داروهاي لاغري

اولين مكانيزم داروي لاغري كاهش اشتها، احساس سيري در طولاني‌مدت و مصرف كمتر كالري است.
در مكانيزم دوم، داروي لاغري جذب مواد مغذي مانند چربي را كاهش داده و باعث مي‌شود كالري كمتري مصرف كنيد.
مكانيزم سوم داروهاي لاغري افزايش چربي سوزي است. در اين هدف‌گذاري داروي لاغري چربي سوزي را بيشتر مي‌كند و باعث مي‌شود شما كالري بيشتري بسوزانيد.

?? ماده‌اي كه در داروهاي لاغري مصرف مي‌شوند،يا به عنوان داروهاي لاغري باعث كاهش وزن شما مي‌گردند

?. عصاره گارسينيا كامبوجيا

گارسينيا كامبوجيا پس از نمايش در نمايشگاه دكتر اوز در سال ???? محبوبيت زيادي در جهان پيدا كرد.
اين ميوه كوچك، سبز و شبيه كدوتنبل است. پوست اين ميوه حاوي اسيد هيدرو كسي سيتريك (HCA) است. اين ماده مؤثر در عصاره گارسينيا كامبوجيا است كه به‌عنوان داروي لاغري به بازار عرضه مي‌شود.
گارسينيا كامبوجيا چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات و تحقيقاتي مربوط به حيوانات نشان داده شد كه اين عصاره مي‌تواند آنزيمي توليد كند كه چربي را در بدن مهار كرده و سطح سروتونين را افزايش دهد، به‌طور بالقوه به كاهش ميل و اشتها كمك مي‌كند. يك بررسي در سال ????  با ?? مطالعه در مورد گارسينيا كامبوجيا انجام شد و نشان داد كه به‌طور متوسط ??اين دارو، باعث كاهش وزن در حدود ??? گرم در طي چند هفته مي شود.

عوارض جانبي

هيچ گزارشي از عوارض جانبي جدي گزارش نشده است، اما برخي گزارش‌ها درباره مشكلات گوارشي خفيف بوده است.

توجه: داروي لاغري گارسينيا كامبوجيا ممكن است باعث كاهش وزن متوسط ??شود اما اثرات به قدري اندك است كه احتمالاً حتي قابل‌توجه هم نيست.

?. هيدروكسيكات

هيدروكسيكات بيش از يك دهه است كه وجود دارد و در حال حاضر يكي از محبوب‌ترين مكمل‌هاي كاهش وزن در جهان است. چندين نوع مختلف از اين داروي لاغري وجود دارد، اما متداول‌ترين آن به‌سادگي “Hydroxycut” ناميده مي‌شود.
هيدروكسيكات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين ماده حاوي چندين ماده است ازجمله كافئين و چند عصاره گياهي كه ادعا مي‌شود به كاهش وزن كمك مي‌كند. در يك تحقيق نشان داده‌شده كه هيدروكسيكات باعث كاهش وزن در حدود ?.? كيلوگرم در مدت ? ماه شده است.

عوارض جانبي

اگر به كافئين حساس هستيد، ممكن است با خوردن اين داروي لاغري اضطراب، لك‌لك شدن صورت، لرزش بدن، حالت تهوع، اسهال و تحريك‌پذيري را تجربه كنيد.

توجه: متأسفانه هنوز تحقيقات گسترده در مورد اين دارو صورت نگرفته است و براي اثبات اثرگذاري و بررسي عوارض نياز به زمان بيشتر است.

?. كافئين

كافئين رايج‌ترين ماده روان‌گردان در جهان است، كافئين به‌طور طبيعي در قهوه، چاي سبز و شكلات تلخ يافت مي‌شود و به بسياري از غذاهاي فرآوري شده و نوشيدني‌ها نيز اضافه مي‌گردد.
كافئين يك تقويت‌كننده متابوليسم شناخته‌شده است و اغلب به داروهاي لاغري كاهش وزن تجاري اضافه مي‌شود.
كافئين چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
در مطالعات كوتاه‌مدت نشان داده است كه كافئين مي‌تواند سوخت‌وساز بدن را ? تا ?? درصد تقويت كند و چربي سوزي را تا ?? درصد افزايش دهد. همچنين برخي مطالعات وجود دارد كه نشان مي‌دهد كافئين مي‌تواند باعث كاهش وزن متوسط ??در انسان شود.

عوارض جانبي

در برخي افراد مقادير زياد كافئين مي‌تواند باعث اضطراب، بي‌خوابي، لرزش، تحريك‌پذيري، حالت تهوع، اسهال و ساير علائم شود. كافئين همچنين اعتيادآور است و مي‌تواند كيفيت خواب شمارا كاهش دهد. درواقع نيازي به مصرف مكمل يا قرص همراه كافئين در آن نيست. بهترين منابع قهوه باكيفيت و چاي سبز هستند كه داراي آنتي اكسيدان‌ها و ساير مزاياي سلامتي نيز هستند.

?. اورليستات (Alli)

اورليستات يك داروي دارويي است كه بدون نسخه در بازار بانام Alli فروخته مي‌شود و تحت نسخه Xenical نيز تجويز مي‌شود.
اورليستات چگونه باعث كاهش وزن مي‌شود:
اين داروي لاغري با منع تجزيه چربي در روده، باعث مي‌شود كالري كمتري از چربي‌ها مصرف كنيد.
مصرف اورليستات حدوداً باعث كاهش ?.? كيلوگرم از وزن شما در ماه مي‌شود. در تحقيقي ديگر نشان داده‌شده است كه مصرف اين داروي لاغري، فشارخون راكمي كاهش مي‌دهد و خطر ابتلا به ديابت نوع ? را حدود ?? درصد كاهش مي‌دهد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87/1310/

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/MaiaSande6
https://www.reverbnation.com/female815?profile_view_source=header_icon_nav
https://coub.com/maiasande6
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/487845fb-974c-48a0-bb9b-65500265e6b8/Dani-S
https://www.spreaker.com/user/15644479
https://seekingalpha.com/user/55300793/comments
https://www.blogtalkradio.com/maiasande6
https://www.viki.com/users/maiasande6_244/about

 

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري با قيمت مناسب در سال 1400 و 1401 به چه صورت است؟

z4_sn0.png 

دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري در آخر مي بايست پايان نامه يا تز خود را ارائه داده و از آن دفاع كنند كه در ابتدا مي بايست يك پروپوزال خوب انجام دهند و آن را تصويب كنند تا فرآيند انجام پايان نامه آنها به صورت رسمي آغاز شود. انجام پروپوزال مي تواند چالش برانگيز باشد زيرا فرآيند تقريبا دشواري دارد و بخش هاي مختلف پروپوزال چالش بزانگيز است و بسياري از اساتيد به بخش هاي مختلف پروپوزال ايراد مي گيرند زيرا پروپوزال قرار است بگويد پايان نامه چگونه و به چه روش انجام خواهد گرفت، روش انجام كار، سوالات و فرضيات پژوهش شما چيست و...

قيمت انجام پروپوزال كارشناسي ارشد و دكتري (P.h.D)

قيمت انجام پروپوزال بسته به رشته و دانشگاهي كه تحصيل مي كنيد متفاوت است. به طور مثال، انجام پروپوزال مديريت دانشگاه تهران با انجام پرپپوزال رشته مديريت دانشگاه آزاد متفاوت است زيرا برخي از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال به شدت حساس هستند در حالي كه دسته اي ديگر از دانشگاه ها نسبت به پروپوزال حساسيتي نشان نمي دهند.

لازم به ذكر است دانشگاه هاي آزاد نيز با يكديگر متفاوت هستند، نمي توان يك نسخه اي را براي همه دانشگاه هاي آزاد پيچيد، برخي از دانشگاه هاي آزاد نسبت به سايرين سخت گير تر هستند، مثلا دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات تهران به شدت در برخي از رشته ها سخت گير است و اين چكيده اي از تجربه فعاليت چند ساله ما در زمينه انجام پروپوزال است.

سپردن پروپوزال جهت انجام

اگر قصد سپردن پروپوزال خود جهت انجام به يكي از موسسات هستيد، در نظر داشته باشيد بايد اطلاعات پايه درباره رشته و گرايش خود، دانشگاه، اينكه موضوع انتخاب كرده ايد يا خير و... را به موسسه مربوطه ارائه دهيد تا بررسي اوليه صرت پذيرد و پس از بررسي قيمت انجام پروپوزال را خدمتتان اعلام خواهند نمود.

سفارش پروپوزال به موسسات انجام پايان نامه بسيار راحت است شما كافيست وارد وب سايت شده و سفارش خود را ثبت كنيد يا اينكه به صورت مستقيم با موسسات تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش اقدام نماييد. معمولا از شما خواسته مي شود اطلاعات خود را از طريق واتساپ يا تلگرام به موسسه ارسال نماييد تا بررسي اوليه انجام شود و به شما اعلام هزينه شود.

در نظر داشته باشيد كه حتما اعلام كنيد كه آيا موضوع خود را انتخاب كرده ايد يا نه، در صورتي كه موضوعي انتخاب نكرده ايد اما استاد به شما زمينه اي كه مي بايست روي آن كار كنيد را اعلام كرده است، حتما آن را ذكر نماييد همچنين در صورت تمايل زمينه تحقيقاتي كه مد نظر شماست را نيز مي توانيد به موسسه مربوطه اعلام نماييد تا پژوهشگران محور همان موضوع به شما برخي موضوع بدهند تا آن ها را تصويب نماييد.

پس از تصويب موضوع فرآيند نگارش پروپوزال آغاز خواهد شد و شما مي توانيد پروپوزال نوشته شده را براي استاد ارسال نماييد و از وي بخواهيد تا كار شما را بررسي كند و اگر نكته اي وجود داشت آن را به شما اعلام نمايد يا به صورت كامنت آن را بنويسد.

https://www.viki.com/users/vickibarber8_923/about
https://visual.ly/users/vickibarber8/portfolio
https://ask.fm/vickibarber8
http://www.wikidot.com/user:info/vicki-barber
https://www.yelp.ca/user_details?userid=2yQnZ_oSYhlmQo1WznK_Hw
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vo1vrqv84n?live
https://slides.com/vickibarber8
https://500px.com/p/vickibarber8?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/VickiBarber8
https://www.reddit.com/r/business/comments/r76amr/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85_%D8%AA%D8%B2_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C/
https://qiita.com/VickiBarber8
https://www.cplusplus.com/user/VickiBarber8/
https://8tracks.com/vickibarber8
http://www.escortpicture.com/VickiBarber8
https://weheartit.com/VickiBarber8
https://www.intensedebate.com/people/VickiBarber8g
http://www.authorstream.com/VickiBarber8/
https://gab.com/VickiBarber8
https://www.f6s.com/vicki-barber
https://letterboxd.com/VickiBarber8/

 

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

تلگرام بدون شك، يكي از بهترين پلتفرم‌هاي جهان است و با حدود ميليون‌ها نصب در جهان، از نظر كاربران جزو بهترين پيام‌رسان‌هاي برتر است. با پيشرفت و گسترش شبكه‌هاي اجتماعي و سيستم‌هاي پيام رسان، مانند تلگرام، كانال‌هاي بي شماري ايجاد شده است و كسب درآمد كسب درآمد از طريق تلگرام و در كنار آن خريد ممبر واقعي براي تلگرام پيشرفت چشم‌گيري پيدا كرده است.

گاهي اوقات فعاليت و بازاريابي در تلگرام، به‌عنوان شغل اصلي فرد شناخته مي‌شود. در نتيجه براي جذب مشتري و گسترش كسب‌وكار خود مي‌توانيد يك كانال تلگرامي راه‌اندازي كرده و كارهاي بازاريابي محصولات يا خدمت مورد نظر خود را انجام دهيد. اما براي شروع، بدون ممبر نمي‌توانيد پيشرفت كار خود را تضمين كنيد. يكي از بهترين راه‌هاي گسترش و جذب افراد به گروه تلگرام، خريد ممبر واقعي براي تلگرام است، با ما همراه باشيد تا يكي از بهترين سايت‌هاي خريد ممبر واقعي براي تلگرام را به شما معرفي كنيم.
آيا خريد ممبر براي گروه تلگرام فايده‌اي دارد؟

راه‌اندازي يك كانال يا گروه جديد در تلگرام، بدون فالوور و ممبر كاري سخت و پر چالش است. وقتي از صفر شروع مي‌كنيد و ممبر نداريد يا تعداد آنها خيلي كم است، جذب كردن و نگه‌داشتن افرادي كه وارد گروه يا كانال تلگرام شما مي‌شوند بسيار مشكل مي‌شود. با خريد ممبر واقعي براي تلگرام خود، گروه و يا كانال تلگرامي شما ارزش بالاتري پيدا مي‌كند و افراد بيشتر اعتماد مي‌كنند تا در آن بمانند. در نتيجه باعث جذب مخاطب بيشتر و افزايش ترافيك از بازار هدف بر روي حساب كاربري و گروه تلگرام شما مي‌شود.
 
مسائلي كه بايد در كنار خريد ممبر براي تلگرام در نظر بگيريد

استفاده از اكانت‌هاي جعلي و يا غيرفعال براي اضافه كردن به گروه تلگرام شما، اعتبار گروه شما را زير سؤال مي‌برد. زيرا با استفاده از تعداد زياد ممبر و فالوور جعلي، دنبال‌كنندگان جديد را كه ممكن است به گروه شما بيايند مي‌ترسانيد. بايد بدانيد، هر كاربر واقعي كه شما را دنبال مي‌كند و يا شخصي كه مطالب شما را به اشتراك مي‌گذارد، يك مشتري بالقوه است؛ بنابراين، خريد ممبر واقعي براي تلگرام ارزش بالايي دارد. اگر اعتبار شما به دليل داشتن ربات‌ها و فالوورهاي جعلي زير سؤال برود، كاربران واقعي به شما اعتماد نخواهند كرد.

شما مي‌توانيد كيفيت ممبر گروه تلگرامي را بررسي كنيد

خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش – سامانه ايده كاو

براي بررسي ممبر واقعي براي تلگرام، عبارت مورد نظر خود را در سايت ايده‌كاو وارد كنيد. سامانه ليستي از گروه‌ها را كه اين عبارت در اسم و توضيحات آن تكرار شده است، به شما نشان مي‌دهد. همه اين گروه‌ها لزوماً گروه مناسبي براي شما نيستند. براي بررسي كيفيت گروه، روي دكمه «گروه‌هاي مشابه» كليك كنيد. اگر اكثر گروه‌هاي تلگرامي نشان داده‌شده، با كسب‌وكار شما مرتبط است يعني گروه قبلي از كيفيت بالايي برخوردار است. همچنين براي افزايش كيفيت و فعال بودن كاربران، ما به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب كرده‌ايد، افرادي را كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند، به گروه شما اضافه مي‌كنيم.
امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد

با استفاده از روشي كه سايت ايده كاو در خريد ممبر واقعي تلگرام پيش گرفته، امكان اضافه كردن ممبر واقعي به كانال تلگرام وجود ندارد و ممبر تنها به گروه تلگرامي اضافه خواهد شد. اما يك روش جايگزين براي اين منظور وجود دارد. تلگرام اجازه اضافه كردن حداكثر 200 نفر را به گروه مي‌دهد، در نتيجه راه‌اندازي گروه و سپس بستن چت كردن اعضا در گروه، محيطي مانند كانال را شبيه‌سازي خواهيد كرد.
امكان پيدا كردن همشهريان و افراد در يك شهر خاص وجود دارد

براي پيدا كردن همشهريان خود و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام از ميان همشهريان، كافي است اسم شهر خود را در كادر جستجوي ايده‌كاو وارد كرده تا گروه‌هاي مرتبط با شهر شما نمايش داده شود. براي پيدا كردن گروه‌هاي بيشتر، بهتر است بعد از اسم شهر علامت ستاره قرار دهيد تا سامانه گروه‌هاي بيشتري را به شما نشان دهد. براي مثال با جستجوي عبارت «رامسر*» گروه‌هاي رامسر، رامسري‌ها و هر پسوند ديگري كه اين كلمه در آن وجود دارد، به شما نشان داده خواهد شد.
نكات ديگر در افزايش ممبر گروه تلگرام

در كنار تمام اين‌ها، مواردي وجود دارد كه مي‌توانيد براي افزايش ممبر تلگرام در كنار خريد ممبر واقعي براي تلگرام به آنها توجه كنيد؛ از جمله اينكه شما بايد محتواي با كيفيتي در گروه تلگرام خود منتشر كنيد، محتوا بايد براي فالوورها ارزشمند بوده و كيفيت آن بالا باشد تا افراد در گروه شما باقي بمانند. مورد بعدي اينكه شما بايد در گروه تلگرام خود، فعاليت كافي داشته باشيد تا به‌طور مداوم در مقابل چشمان مخاطبين خود قرار داشته باشيد. اين‌گونه بازديدها و تعداد دنبال‌كنندگان شما افزايش پيدا مي‌كند. مرتباً و با قاعده محتوا ارسال كنيد.

بانك اطلاعات مشاغل هدفمند و ارزان

بانك اطلاعات مشاغل كه در سامانه ايده كاو تهيه شده است با هدف بازاريابي هدفمند در اختيار اصناف و مشاغل مختلف قرار مي گيرد تا صاحبان مشاغل با تدوين استراتژي بازاريابي خود از انواع روش ها مانند بازاريابي پيامكي، تلفني و ارسال پيام در واتساپ از اين بانك شماره موبايل بهره ببرند.

مسلما داشتن موبايل، نام و ديگر مشخصات كساني كه به كالا و خدمات ما نياز دارند و مشتريان بالقوه ما هستند، در بازاريابي امري حياتي هست. براي شروع عبارات متناسب با كسب و كار خود رو در سامانه ايده‌كاو جستجو كنيد و گروه هاي كه اعضاي انها احتمالا مشتريان خوبي براي شما هستند را به سبد خريد خود اضافه كنيد. سپس پس از نهايي كردن ما شماره تلفن اين افراد براي بازاريابي (تلفني، پيامكي، پيام صوتي و روش هاي ديگر ) در اختيار شما قرار مي‌دهيم.
روش خريد و روال كار سامانه ايده كاو براي خريد ممبر واقعي براي تلگرام

با استفاده از سرويس افزايش ممبر گروه واقعي تلگرام در سامانه ايده‌كاو، افراد جامعه هدف و گروه‌هايي كه مرتبط هستند، در يك رنج گسترده به‌سادگي شناسايي مي‌شوند. در سامانه ايده كاو نزديك به يك ميليون گروه تلگرامي شناسايي شده و روزانه بيش از هزار گروه نيز به اين مجموعه اضافه مي‌شود، لذا منبع بسيار خوبي براي كسب‌وكارها است تا بتوانند گروه‌هاي هدف را پيدا كرده و از طريق آنها بازاريابي خود را گسترش داده و به كسب‌وكار خود رونق بيشتري ببخشند.

جستجو براي يافتن گروه‌هايي كه ممبرها را از آنها به گروه خودمان هدايت مي‌كنيم، در ميان نزديك به يك ميليون گروه فعال تلگرامي  انجام مي‌شود كه همين امر سبب مي‌شود تا به منبع بزرگي از داده‌ها دسترسي داشته باشيد. براي استفاده از اين سايت و خريد ممبر واقعي براي تلگرام، بعد از ثبت نام در سايت، با مراجعه به قسمت سرچ مي‌توانيد نام گروه هدف خود را وارد كرده تا تمام گروه‌هاي مرتبط به كلمه‌اي كه وارد كرديد براي شما نمايش داده شود.

براي مثال هنگام جستجوي كلمه انجمن دكوراسيون، ليستي از گروه‌هاي مرتبط براي شما نمايش داده مي‌شود. سپس با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه، به آيدي مديران گروه دسترسي پيدا خواهيد كرد. البته لينك پيوستن به گروه نيز در دسترس است اما به دليل احتمال تغيير لينك‌ها توسط مديران، بهتر است با زدن دكمه درخواست عضويت در گروه و نمايش آيدي مديران سايت، به‌طور مستقيم از آنها لينك عضويت در گروه را بخواهيد.

همچنين براي اطمينان از فعال بودن كاربران، سامانه ايده كاو به‌صورت پيش‌فرض از گروه‌هايي كه در سبد خريدتان انتخاب مي‌كنيد، افرادي كه در هفت روز گذشته آنلاين بوده‌اند را به گروه شما اضافه مي‌كند كه البته اين مقدار پيش‌فرض با درخواست شما قابل تغيير است و شما مي‌توانيد اين مقدار را به دو هفته يا يك ماه نيز تغيير دهيد.

با ثبت نام و انتخاب خدمات و گروه هدف مورد نظر خود، هماهنگي‌هاي لازم با شما به عمل خواهد آمد و فرايند اضافه كردن افراد به گروه شروع خواهد شد. پس از انتخاب گروه‌هاي مناسب، در سبد خريد شما روبه‌روي اسم هر گروه، عدد‌هايي نوشته شده است. اين اعداد تعداد افرادي از اين گروه را نشان مي دهد كه شماره تلفن آنها در سامانه ايده كاو وجود دارد و مي‌توانيد براي سرويس بازاريابي پيامكي از آن استفاده كنيد.

در پايان و پس از اتمام افزايش ممبر، سه نوع گزارش براي شما ارسال مي‌شود. اين گزارش‌ها، شامل يك فايل اكسل است كه نام و نام‌ خانوادگي تلگرامي و شناسه هر فرد را ننشان مي‌دهد. همچنين اينكه فرد در چه گروه‌هايي در سبد خريد شما عضو بوده است نيز نمايش داده مي‌شود. به جز اين‌ها، گزارشي از همه افرادي كه در تنظيمات تلگرام خود اد شدن توسط ديگران را مسدود كرده‌اند و يا از قبل عضو گروه شما بوده يا نبوده‌اند نيز براي شما ارسال مي‌شود.
خريد ممبر واقعي تلگرام بدون ريزش از سامانه ايده كاو

بالا بردن و افزايش ممبر گروه تلگرام، روند بسيار طولاني و دشواري است اما سايت ايده كاو اين كار را براي شما بسيار ساده كرده است. خريد ممبر واقعي و فعال براي تلگرام از طريق سامانه ايده كاو مي‌تواند در وقت شما صرفه‌جويي كند و احتمال ناكامي شما را در ايجاد يك گروه تلگرامي فعال كمتر كند. براي استفاده از سرويس عضويت در گروه ها و خريد ممبر گروه واقعي تلگرام، حتما بايد در سايت ايده كاو ثبت نام كنيد. براي ثبت نام در سايت ايده كاو در قسمت بالا سمت چپ گزينه ورود/ثبت نام را كليك كرده و با وارد كردن شماره موبايل، ثبت نام خود را انجام دهيد.

منبع :   https://toranji.ir/2021/12/07/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%85%d8%a8%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86/

 

تعميرات تلويزيون چگونه صورت مي‌پذيرد؟

تعميرات تلويزيون چگونه صورت مي‌پذيرد؟

تي وي هاي قديمي خاطرات شيرين را به ما يادآوري مي كنند كه از طريق آن با دنياي خارج از خانه ارتباط برقرار مي كنيم. شما ممكن است فكر كنيد كه با ظهور تي وي هاي نسل جديد، امروز در اكثر خانواده ها، برنامه هاي قديمي فراموش شده اند، اما بايد اعتراف كرد كه اين بيانيه اساسا اشتباه است. در بسياري از خانه ها تلويزيون ها هنوز نقش محوري دارند. اين نوع تلويزيون ها به دليل استفاده از تكنولوژي قديمي تر مشكلات زيادي دارند، بنابراين به راحتي مي توانيد تعمير تلويزيون را در برنامه ماهانه خود برنامه ريزي كنيد. در زير انواع مشكلات و نحوه بازيابي برنامه ها را پوشش خواهيم داد كه پيشنهاد مي كنيم بنياد خدمات را دنبال كنيد.

 

تعمير صفحه تلويزيون

 

راه هاي زيادي براي بازگشت عكس در تلويزيون وجود دارد اگر صفحه تلويزيون شكست بخورد و به هر دليلي از جمله آب آشاميدني ديگر كار نمي كند. يكي از اين راه ها رفع جريان مسطح تلويزيون شماست و اگر اين كار به دليل نفوذ قوي آب و ديگر مشكلات قابل تعمير امكان پذير نبود، تعويض صفحه بهترين گزينه خواهد بود زيرا اين احتمال وجود دارد كه بخش هاي ديگر آسيب جدي ن بينند. در نتيجه اين تي وي ها مي توانند بار ديگر با هزينه اي كم به يكي از نيازهاي اصلي خانه تبديل شوند.

تلويزيون تعمير صدا  https://bit.ly/3sjq11V

 

صداي تلويزيون را مي توان مهم ترين چيز در يك تلويزيون پس از تصوير در نظر گرفت، زيرا در تصوير بدون صدا در تلويزيون معني ندارد. شايد برايتان اتفاق افتاده باشد كه روزي از خواب بيدار شده ايد و با تمام انرژي به تلويزيون رفته ايد و ناگهان ديديد كه تلويزيون شما عكسي دارد اما صدايي از آن شنيده نمي شود. براي اين مشكل مي توانيد تلويزيون خود را با تعميركار اين منطقه ترك كنيد اما اگر بخواهيم به مشكلات اصلي اين نوع شكست استناد كنيم بايد به مشكلات رايجي مانند بلندگو، مادربرد، منبع تغذيه و اجزاي ديگري كه بر صدا تأثير مي گذارد استناد كنيم. تاكيد بر اين است كه مي توان تمام قطعات ذكر شده را تعمير كرد، اما اگر مشكل اين قطعات است، بايد جايگزيني اين نوع قطعات را در نظر گرفت، با هزينه هاي قابل تفاوت، كه مي تواند قبل از تعويض يا تعمير با تعميركار شما مشورت شود.

تعمير پرش تصوير در تلويزيون  http://adibservice.com/

 

پريدن در تلويزيون يك مشكل بسيار رايج است كه مي تواند بسيار آزاردهنده باشد. اين نوع مشكل يكي از بدترين مشكلاتي است كه تلويزيون مي تواند با آن مواجه شود. در چنين مواردي پيشنهاد مي كنيم كه تلويزيون را در كوتاه ترين زمان ممكن به مراكز تعمير ال سي دي يا ال اي دي ببري تا تصوير بدتر از آن ن شود زيرا در بسياري از موارد هنگام تعمير قطعات مربوط به اين مشكل مي توان تلويزيون را اصلاح كرد. حل. از جمله قطعاتي كه در اين شكست موثر هستند مي توان به پنل تلويزيوني و تضعيف بيش از حد آن اشاره كرد. البته در بسياري از موارد مي توان تابلو را تعمير كرد اما گاهي ديده شده است كه بايد اين قسمت را جايگزين كرد كه نسبتا گران قيمت است. بايد براي اون قبول بشه . جزء ديگري كه مي تواند بر گزاف گويي تصوير تاثير بگذارد، قدرت تلويزيون است كه مسئول قدرت بخش كل مدار تلويزيون است.

منبع : اديب سرويس

 

https://www.pinterest.com/pin/966936982466587963

https://spark.adobe.com/page/fgf9wSxq6CBsH/

https://sites.google.com/view/rhonacast4/home

https://onlineproofing.home.blog/2021/11/22/adibservice/

https://rhonacast4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/comments/qz8es5/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C_%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA_%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C_%D9%88_%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%D9%84_%D8%AC%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/

https://myspace.com/rhonacast4

https://www.goodreads.com/user/show/143175826-dani-sama

https://en.gravatar.com/rhonacast4

https://www.ted.com/profiles/31672947

 

 

 

سنگ ساختماني، كاربردي ترين مصالح مورد نياز در ساخت و ساز

 

سنگ ساختماني، كاربردي ترين مصالح مورد نياز در ساخت و ساز

سنگ ها كاربردي ترين مصالح ساختماني هستند كه هم از نظر زيرسازي و هم از نظر تزييني حائز اهميت هستند. سنگ ها انواع اقسام مدل هاي مختلفي دارند كه هر يك از مدل هاي آن ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. توجه داشته باشيد كه برخي سنگ ها تخلخل بالايي داشته و در مقابل استحكام پاييني دارند اما برخي ديگر كمترين تخلخل را داشته و در برابر فشار استحكام بسيار بالايي دارند. امروزه به دليل شرايط گراني سيمان، سنگ ها و بخصوص سنگ لاشه اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است و در اغلب ساختمان ها شاهد استفاده از اين سنگ ها هستيم كه علاوه بر كاهش ميزان هزينه ها باعث افزايش مقاومت بناي ساختمان نيز خواهد شد. اما قبل از خريد سنگ حتما بايد به نكات مختلفي توجه داشته باشيد تا بهترين سنگ را متناسب با خواسته خود انتخاب و خريداري كنيد. مراكز متعددي اقدام به فروش سنگ نموده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي دارند. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن

اغلب ما سنگ تراورتن را با رنگ هاي كرمي و روشن مي شناسيم چرا كه اصلي ترين كاربرد اين نوع سنگ مربوط به نماي رومي ساختمان ها مي شود كه در جاي جاي نقاط شهر شاهد آنها هستيم. اما بايد بدانيد كه سنگ تراورتن تنوع بسيار زيادي دارد و شايد با ديدن سنگ هاي تيره تراورتن تعجب كنيد كه اين سنگ نيز در زمره سنگ هاي تراورتن قرار دارد! رنگ سنگ تراورتن رابطه مستقيم با نوع معدني دارد كه از آن استخراج مي شود. هرچه املاح و مواد معدني معدن تراورتن بيشتر باشد شاهد رنگ تيره تري از اين سنگ ها خواهيم بود و نوع روشن تراورتن از معادن با كمترين املاح استخراج مي شود. سنگ تراورتن از جمله متخلخل ترين سنگ ها است و استفاده كردن از آن به عنوان كفپوش از ليز خوردن جلوگيري مي كند. سنگ هاي تراورتن توانايي به ارمغان آوردن بهترين نماها را خواهند داشت و مي توانيد بخش هاي نماي ساختمان و ديوارهاي حياط خود را با آن تزيين كنيد.

ويژگي هاي سنگ تراورتن

سنگ هاي تراورتن ويژگي هاي منحصر به فرد بسياري دارند كه يكي از مهمترين آنها مربوط به وزن پايين اين سنگ ها مي شود. سنگ هاي تراورتن در مقايسه با ساير انواع سنگ ها وزن پاييني دارند و از اين رو مي توان با اطمينان خاطر نماي ساختمان را با آن پوشش داد. سنگ هاي تراورتن قابليت صيقل پذيري بالايي دارند و مي توان به راحتي اين سنگ ها را به قطعات كوچكتر تقسيم كرده و ظاهري شفاف از آن به ارمغان آورد. سنگ هاي تراورتن قابل استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان هستند و به دليل طول عمر بالاي آن انتخابي مقرون به صرفه خواهد بود. سنگ هاي تراورتن املاحي از: كلسيم، سيليس، منگنز و... را در خود جاي مي دهند و وجود اين املاح در داخل سنگ تراورتن باعث پديد آمدن طرح هاي بسيار خاص در آن شده است.

 

سنگ مرمريت

سنگ مرمريت يكي از بلوري ترين سنگ هايي است كه مي توان براي تزيين بخش هاي مختلف ساختمان مورد استفاده قرار داد. اين سنگ ها بي شك از جمله زيباترين سنگ هاي طبيعي به شمار مي روند كه كارايي هاي بسياري داشته و اغلب براي زينت بخشيدن به فضاي خانه، شركت ها و اماكن مذهبي كاربرد دارند. اغلب مردم سنگ مرمر را با مرمريت اشتباه مي گيرند اما بايد بدانيد كه سنگ مرمر نوعي سنگ دگرگوني با استحكام بسيار بالا است اما مرمريت نوعي سنگ آهكي است كه در مقايسه با سنگ مرمر استحكام كمتري خواهد داشت. كليست ماده اصلي سنگ مرمريت است اما ناخالصي هايي نظير: ميكا، رس، كوارتز، اكسيد هاي آهن، پيريت و گرافيت را نيز مي توان در ساختار آن مشاهده كرد. سنگ هاي مرمريت به 3 دسته: كريستال، چيني و ابري دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها خاصيت هاي متفاوتي دارند.

قيمت سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت در انواع مختلفي به بازار عرضه مي شوند و از اين رو هريك از انواع آن ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. از اين رو نمي توان رقم ثابتي براي قيمت سنگ مرمريت در نظر گرفت. در حالت كلي قيمت سنگ مرمريت با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد آن مناسب است و مي توان از آن در انواع بخش هاي مختلف ساختمان استفاده كرد. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين سنگ ها با نازلترين ميزان قيمت ها نموده است و با مراجعه به وب سايت آن مي توانيد قيمت دقيق سنگ مورد نظر خود را مشاهده كنيد. پايين بودن قيمت سنگ مرمر در شركت ما دليل بر كيفيت نامناسب آن نيست چرا كه مسئولين شركت با سياست فروش بيشتر با بهره كمتر سعي بر پايين آوردن قيمت سنگ ها دارند.

 

 

قيمت سنگ

سنگ ها همانطور كه مي دانيد انواع مختلفي دارند. برخي سنگ ها به دليل استحكام بالاي خود براي بخش هاي زيرين ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. براي مثال: لاشه سنگ كه بدون هيچگونه صيقل كاري به فروش مي رسد به دليل استحكام و مقاومت بالاي خود مي تواند در پي ساختمان و صنايع پل سازي، سد سازي و... به كار رود. اين سنگ ها قيمت بسيار پاييني خواهند داشت و به همين دليل با خريد اين سنگ در ميزان هزينه هاي ساختمان سازي نيز صرفه جويي خواهيد كرد.

ميزان كاري كه بر روي انواع سنگ ها براي زيباسازي آن انجام مي شود يكي از اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت آن به شمار مي رود. سنگ هاي سخت تر براي تبديل شدن به سنگ مورد استفاده، روند طولاني را پشت سر مي گذارند و از اين رو قيمت اين سنگ ها نسبت به ساير سنگ ها بالاتر خواهد بود. سنگ تراورتن با اينكه زيبايي چشمگيري دارد اما به دليل تخلخل بالا، صيقل كاري راحت تري دارد و به همين دليل مي توانيد آن را با قيمت مناسبي نسبت به ساير سنگ ها خريداري كنيد. مرمر يكي از گران ترين نوع سنگ هاست كه نمونه هاي سبز رنگ آن قيمت بالاتري نسبت به ساير انواع آن دارند اما به دليل زيبايي منحصر به فردي كه به فضاي ساختمان شما مي بخشند مورد توجه بسياري قرار گرفته اند.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.blog.lovinah.com/activity/p/110829/
https://www.gatesofantares.com/activity/p/1240300/
https://news.gvgmall.com/activity/p/393313/
http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/330240/
https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/988493/

 

 

زوم اپتيكال چيست؟

زوم اپتيكال چيست؟

زوم به معناي ساده بزرگ ديدن سوژه در يك قاب است. زوم در دو نوع زوم اپتيكال و زوم ديجيتال وجود دارد كه هر يك براي كاربري هاي متفاوت مورد استفاده قرار مي گيرند. بزرگنمايي لنز يا همان zoom تابعي از فاصله كانوني و ميدان ديد حاصل از آن است. هرچه فاصله كانوني طولاني تر باشد ميدان ديد كوچكتر است. در هر دو نوع ZOOM فاصله كانوني از اهميت ويژه ايي برخوردار است اما هنگام خريد اكثر كاربران به آن توجه نمي كنند.

زوم اپتيكال چيست؟

زوم اپتيكال زماني اتفاق مي افتد كه اجسام دورتر را بدون كاهش كيفيت بزرگنمايي مي كند. در Optical zoom عناصر داخل لنز حركت مي كنند تا فاصله كانوني را كاهش و افزايش دهند. با كاهش فاصله كانوني ميدان ديد وسيع تر خواهد شد و جزئيات درون تصوير كمتر ديده مي شوند. تنها دوربين هايي با لنز متغير مي توانند از Optical zoom پشتيباني كنند. در كاتالوگ دوربين مداربسته اين زوم را با ضريب X نمايش مي دهند. به عنوان مثال 20X به معني اين است كه دوربين مي تواند تا 20 برابر بر روي سوژه زوم كند. زماني كه از Optical zoom استفاده مي كنيد ديدتان محدود مي شود اما جزئيات بيشتري را بدون افت كيفيت مي بينيد.

به عنوان مثال تلسكوب مبتني بر زوم اپتيكال عمل مي كند. در صورتي كه با كمك تلسكوب به ماه نگاه كنيد آن را در اندازه بزرگتري مي بينيد. با استفاده از زوم اپتيكال بدون كاهش كيفيت اجسام را بزرگتر و با وضوحي قابل قبول مي بينيد.

مزايا و معايب زوم اپتيكال چيست؟

  • مزايا : جزئيات را با وضوح بالا نمايش مي دهد.
  • معايب : بعد از ثبت تصوير امكان زوم اپتيكال وجود نخواهد داشت. زاويه ديد در Optical zoom محدود خواهد بود.

كاربرد زوم اپتيكال چيست؟

رايج ترين كاربرد زوم اپتيكال براي دوربين هاي مداربسته جاده ها است. اگر دوربين مداربسته جاده به زوم اپتيكال مجهز باشد مي تواند به سادگي پلاك خودرو را با وضوح قابل قبولي در حركت ثبت كند.زوم اپتيكال براي كارخانه ها، مترو، خيبان هاي پر رفت و آمد و… مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند با زوم بر روي سوژه هاي مختلف تصاوير شفاف و واضحي را ثبت كند.

زوم ديجيتال چيست

در زوم ديجيتال قسمتي از تصوير كه قصد بزرگنمايي آن را داريد بريده مي شود و سپس با اضافه كردن پيكسل عكس را بزرگ مي كند. زوم ديجيتال كيفيت تصوير را به شدت كاهش مي دهد و جزئيات در آن به وضوح قابل مشاهده نيست. ZOOM ديجيتال تصاوير را بزرگ مي كند بدون آنكه اطلاعات بيشتري در تصوير ثبت شود. در صورتي كه جزئيات از اهميت ويژه ايي براي شما برخوردارند زوم ديجيتال گزينه مناسبي نخواهد بود.

كاربرد زوم ديجيتال چيست؟

پيشنهاد مي كنيم اگر مجبور به استفاده از زوم ديجيتال شديد هم از زوم ديجيتال دوربين مداربسته استفاده نكنيد زيرا به شدت كيفيت تصوير را پايين ميارد. مي توانيد از نرم افزارهاي موجود براي بزرگنمايي تصوير استفاده كنيد كه به مراتب كم تر از زوم ديجيتال دوربين تصوير را تار و بي كيفيت مي كنند.

تفاوت زوم اپتيكال و ديجيتال

اگر جزئيات تصوير براي شما مهم است بهتر است از زوم ديجيتال استفاده نكنيد و به دنبال زوم اپتيكال باشيد. زوم اپتيكال براي تصاوير Live مورد استفاده قرار مي گيرد و مي توانيد به صورت لحظه اي بر روي تصاوير زوم كنيد اما زوم ديجيتال مخصوص تصاويري است كه از پيش ثبت شده اند. اگر مي خواهيد به صورت دقيق بر روي سوژه هاي درون تصوير زوم كنيد بهتر است به سراغ زوم اپتيكال برويد تا بتوانيد بدون افت كيفيت بر روي سوژه زوم كنيد.

زوم اپتيكال شكل واقعي زوم است و زوم ديجيتال به نوبه ايي تصوير را برش مي دهد و سپس بزرگنمايي مي كند. در Optical zoom با انجام بزرگنمايي كيفيت و رزولوشن تصوير تقريباً بدون تغير باقي خواهد ماند و اما در زوم ديجيتال گويي تصوير كشيده شده است و در واقع هرچقدر بيشتر بزرگنمايي داشته باشيد رزولوشن تصوير كمتر است. نتايج به دست آمده از زوم ديجيتال اصلاً قابل قبول نيست و بهتر است حد الامكان از Optical zoom استفاده كنيد.

به عنوان مثال براي ديدن ماه از تلسكوب استفاده مي شود كه تلسكوب نيز به نوعي زوم اپتيكال مجهز است. براي بزرگنمايي تصوير در برنامه فتوشاپ از زوم ديجيتال استفاده مي شود.

زوم با استفاده از فواصل كانوني مختلف

يكي از ويژگي هاي مهم براي زوم دوربين مداربسته، فاصله كانوني آن است. فاصله كانوني لنز تعيين كننده عمق تصوير است. فاصله كانوني برحسب ميلي متر بيان مي شود. هرچه عدد فاصله كانوني بر حسب ميلي متر بيشتر باشد عمق تصوير نيز بيشتر خواهد بود و امكان زوم بيشتري نيز فراهم است. در هنگام انتخاب دوربين بايد به فاصله كانوني آن توجه كنيد و با توجه به نوع كاربري و نيازتان دوربيني با لنز مناسب را انتخاب كنيد تا بتوانيد در صورت نياز از زوم اپتيكال و زوم ديجيتال استفاده كنيد. در برخي از انواع دوربين هاي مداربسته مانند دوربين هاي باكس امكان تعويض لنز وجود دارد و مي توانيد لنزهاي متفاوتي را براي آن به صورت جداگانه خريداري كنيد.

لنز ثابت

لنز ثابت داراي فاصله كانوني ثابت است. در لنز ثابت امكان زوم اپتيكال و ديجيتال وجود ندارد. اين لنزها بيشتر براي كاربري هاي معمولي مورد استفاده قرار مي گيرد.

لنز متغير

لنزهاي متغير داراي دو فاصله كانوني هستند و زاويه ديد آن ها بين دو بازه متغير خواهد بود. در اين نوع لنز ها امكان زوم وجود دارد و مي توان از دور بر روي سوژه هاي مختلف زوم كرد كه در دو نوع وريفوكال و موتورايز در بازار موجود هستند. در لنزهاي وريفوكال بايد به صورت دستي بر روي سوژه زوم كنيد اما در لنزهاي موتورايز زوم به صورت خودكار انجام مي شود.

نكته

  • هرچه فاصله كانوني لنز دوربين مداربسته بيشتر باشد ميزان بزرگنمايي آن بيشتر است.
  • اگر كيفيت تصاوير براي شما ضروري است تنها روي Optical zoom تمركز كنيد.

نحوه محاسبه زوم اپتيكال

بهتر است هنگام خريد دوربين مداربسته علاوه بر ساير ويژگي هاي دوربين و نوع كاربريتان به ميزان زوم لنز دوربين توجه كنيد. تنها كافي است عدد لنز آن را تقسيم كنيد. عدد بزرگتر تقسيم بر عدد كوچكتر كه ميزان بزرگنمايي لنز را به راحتي به دست بياوريد. به عنوان مثال اگر لنز دوربين مداربسته شما 55-18 باشد بايد 55 را تقسيم بر 18 كنيد كه به صورت تقريبي اين دوربين بزرگنمايي سه برابري خواهد داشت. يكي ديگر از روش هايي كه  مي توانيد ميزان بزرگنمايي لنز دوربين را تشخيص دهيد استفاده از ديتا شيت دوربين مداربسته است. پارامتر X در ديتا شيت ميزان بزرگنمايي دوربين مداربسته را نمايش مي دهد.

مطالب پيشنهادي:

  1. ضبط دوربين مدار بسته در حالت تشخيص حركت / مدت ضبط دوربين مدار بسته
  2. EOC در دوربين مدار بسته
  3. فناوري Digital noise reduction) DNR) در دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته وريفوكال