بررسی و معرفی دوربین های مداربسته تحت شبکه

بهبود امنیت شهر با دوربین های نظارتی

اغلب ما در دنیای مدرن و بی ثبات امروزی، دوست داریم محله ی خود را به مکانی امن تبدیل نماییم. محله جایی است که ما بزرگترین سرمایه خود، یعنی خانه هایمان را در آن بنا نهاده ایم. محله، در واقع جایی است که کودکان ما در آن بازی و رشد می کنند، به مدرسه می روند و آخر هفته را با دوستانشان به تفریح می گذرانند. حتی ممکن است محل کار خود ما نیز در محله واقع شده باشد.

این موارد، مربوط به شهر ما نیز هست که باعث می شود در آن احساس امنیت کنیم. دوربین های امنیتی برای ایمن سازی محله ضروری بوده و باعث انجام اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه ی بیشتری می گردد.

 

ضرورت استفاده از سیستم­های نظارت تصویری

میزان جرم و جنایت در هر شهر یا کشوری حکایت از یک داستان ترسناک دارد و اکنون بیش از هر زمان دیگری ، لازم است که نه تنها امنیت دارایی های موجود در محله ، بلکه امنیت خانواده های تان را نیز با دوربین های مداربسته تعبیه شده در محله تامین نمایید.

جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی

دلایل متعددی وجود دارد که ضرورت استفاده از سیستم­های نظارت تصویری را برای ساکنان یک محله تبیین می­نماید. اولین مورد این است که بتوان از وقوع جرایم احتمالی جلوگیری کرد. در صورت وقوع جرم ، در دسترس بودن فیلم های ویدئویی، منبع بسیار قوی برای شناسایی مجرمان بوده و احتمال دستگیری مضنونین و مجرمین را بسیار افزایش می دهد. این دوربین ها نه تنها منجر به جلوگیری از وقوع جرم و تخلف در خیابان ها می شوند، بلکه همچنین جامعه و محله را به منزله ی یک منطقه ی پرواز ممنوع برای مجرمان جلوه می دهد.

این دوربین ها نه تنها منجر به جلوگیری از وقوع جرم و تخلف در خیابان ها می شوند، بلکه همچنین جامعه و محله را به منزله ی یک منطقه ی پرواز ممنوع برای مجرمان جلوه می دهد.

قابلیت بازدارندگی از ارتکاب به جرم

 

 

حتما بخوانید: قیمت دوربین مداربسته 

 

دلیل دیگر برای استفاده از یک سیستم مداربسته، قابلیت بازدارندگی آن برای مجرمان است. این امر خصوصاً در روزهای تعطیل بیشتر صدق می­نماید. وجود یک سیستم نظارت تصویری با کیفیت، یک عامل بازدارنده ی قوی برای مجرمان در برابر تخریب یا سرقت اموال می­باشد. با این حال، استفاده از مجموعه دوربین های ماکت و ساختگی برای تظاهر به وجود سیستم امنیتی، توصیه نمی شود. بسیاری از سارقین و متخلفین مطمئناً از تفاوت سیستم های اصلی و ساختگی آگاه بوده و در اولین فرصت اقدام به سرقت و ارتکاب جرم خواهند نمود. در صورت استفاده از چنین سیستم­هایی و پس از ارتکاب جرم، هیچگونه مدرکی برای اثبات ادعای خود نخواهید داشت. به همین دلیل دوربین های مداربسته واقعی مستقر در محله، تنها راه و روش موثر برای دستیابی به یک راه حل نظارت مطلوب می­باشند.

مشاهده تصاویر از راه دور

اگرچه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه بسیار مطلوب به نظر می رسد، اما یک سیستم امنیتی همچنین می تواند در هنگام وقوع جرایم در مسیرهای آنها به طور ناگهانی و به هر دلیلی از کار بیفتد. ما در شرکت ایمن تصویر امرتات، با عرضه سیستم­هایی که به شما امکان می دهند تا تصاویر دوربین­های خود را از راه دور و به طور همزمان مشاهده نمایید.خیال شما را از این بابت راحت می­نماییم. یکی از روش های بسیار عالی و توصیه شده برای ایمن نگه داشتن اموال و دارایی ها، تنظیم هشدارهای تشخیص حرکت است. با این کار می توانید حرکت را روی همه کانال های سیستم یا دوربین های خاص کنترل نمایید. همچنین می توانید هشدارهای ایمیل را فعال نموده تا همیشه و به طور دقیق بدانید که چه کسی مقابل درب منزل است. حتی سیستم هایی نیز ارائه شده است که می توانند شما را قادر به صحبت از طریق بلندگوهای خارجی نمایند.

اگر وقت و نیروی انسانی لازم برای نظارت بر دوربین های مداربسته محله خود را ندارید ، برخی سیستم های نظارت تصویری وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. این سیستم های نظارتی و امنیتی، به متخصصان امنیتی مجوز می­دهند. که از راه دور و بصورت شبانه روزی اموال شما را کنترل نمایند. آنها به طور همزمان با نیروی انتظامی محلی در ارتباط هستند تا هرگونه فعالیت مشکوک را بررسی کرده و وقوع جرائم را متوقف نمایند.

محصولات امنیتی

امروزه صدها محصول امنیتی تولید شده اند که به شما امکان می دهد یک راه حل کامل امنیتی برای محله ی خود تهیه نمایید. این محصولات شامل انواع دوربین های سبک در طیف گسترده ای از گزینه های مگاپیکسلی می باشد. این دوربین ها مجهز به ضبط کننده های آنالوگ یا HD (DVR) و هم ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه (NVR) می باشند. DVR ها و NVR های موجود هر دو در اندازه های ? ، ? ، ?? ، ?? ، ?? و ??? کانال عرضه می شوند. همچنین تمام لوازم جانبی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید مانند هارد دیسک ، بالون و جعبه محافظ، همراه با خود دوربین ها به فروش می رسند.

بیشتر بخوانیم: dvr دوربین مداربسته    nvr دوربین مداربسته   کابل شبکه

اولین و مهمترین دلیلی که ایمن تصویر امرتات باید انتخاب شما برای سیستمهای مداربسته محله ­تان باشد ، انتخاب برتر و کیفیت تجهیزات ماست. هر محصولی که توسط ما عرضه می گردد، در محیط داخل و خارج آزمایش می شود تا از کارکرد دقیق نرم افزار و سخت افزار اطمینان حاصل گردد. محصولاتی که ما ارائه می­نماییم توسط خود شرکت تولید می شوند و یا توسط برترین کمپانی­های دنیا در این زمینه تولید شده­ اند، بنابراین دارای تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش می باشند.

نتیجه گیری :

در هر کجا که زندگی و کار می کنید ، امنیت همیشه یکی از مسائل اصلی و مهم می­باشد. اگر به دنبال دوربین های مداربسته برای تامین امنیت محله­ی خود هستید ، جایی بهتر از ایمن تصویر امرتات برای خرید وجود ندارد!

 

۰ ۰

بررسی قابلیت های دوربین مداربسته دید در شب

بررسی قابلیت های دوربین مداربسته دید در شب

دید در شب برای مصرف کنندگان دوربین مداربسته یک آپشن مهم و کاربردی می باشد . در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته دارای قابلیت دید در شب می باشند . دوربـین های دید در شـب می تواند در تاریکی مـطلق نیز تـصاویر واضحی را نمایش دهند ، اما چـگونه ؟
در این مقاله به نحوه ی عملکرد و انواع دوربـین های مـداربسته دید در شب خواهیم پرداخت .

 

دید در شب با مادون قرمز نامرئی

اکثر دوربـین های مداربسته ی موجود در بازار از این تکنولوژی استفاده می کنند . کارکرد این نوع دوربین های مداربسته توسط LED های مادون قرمز می باشد و از طریق تابش نور مادون قرمز به اجسام تصاویر قابل نمایش می شوند .

بی شک تـصاویر این دوربین ها را که اغلب به صـورت سیاه و سفید و سبز هستند را در فـیلم ها دیده اید . دوربین هـای دید در شب رنگی نیز اخیـرا روانه ی بازار گردید که به Starlight
و Super Starlight موسوم هستند و تصویرشان در شب نیز رنگی می باشد .

نحوه ی کارکرد دوربین های دید در شب

اگر به دوربین های مداربسته با دقت نگاه کرده باشید متوجه تعدادی لامپ LED مادون قرمز در آن دوربین شده اید . زمانی که سنسور دید در شب موجود بر روی دوربـین ها کمبود نور در محیط را احـساس کند ، دوربین به حالت دیـد در شب تغییر حالت می دهد و چـراغ های
مادون قرمز آن روشن می شود . این چراغ ها برای دوربین نور سفید و برای چشم انسان نور قرمز تولید می کنند . پس از روشن شدن LED ها تصاویر در شب و تاریکی قابل مشاهده خواهند بود .

دید در شب رنگی

تکنولوژی دید در شب رنگی Starlight می تواند تصاویر رنگی را در نور کم ارائه کند . این دوربین ها اغلب دارای سنسور هایی با اندازه ی بزرگتر می باشند تا دیافراگم گسترده تری داشته باشند و همچنین سرعت شاتر را کاهش داده تا فرصت بیشتری برای جمع آوری نور کافی داشته باشد ، این دوربین ها توانایی فیلمبرداری به صورت رنگی در شب ، حتی زمانی که چشم انسان نمی تواند به خوبی ببیند را دارا می باشند.

انواع لامپ های مادون قرمز

لامپ های مادون قرمز دارای اندازه های متفاوتی می باشند که با توجه به نوع دوربین در دوربین ها استفاده می شوند . اندازه و تعداد LED ها در دوربـین های مداربسته در میدان دید دوربین ها در تاریکی بسیار موثر است . LED های کوچک در تعداد و بالاتر و LED های بزرگ که به Array LED موسوم هستند با تعداد کم در دوربین ها مرسوم هستند .
دوربین های Speed Dome بزرگ با تعداد Array – LED 10 می تواند میدان دید حدود ??? تا ??? متر را در شب بدهد.

دید در شب هوشمند

یکی از مشکلات و چالش هایی که وقتی شـخصی به دوربـین در حالت دید در شب نزدیک می شد به علت نور زیاد بر روی شخص ، چهره ی شخص غیر قابل تشخیص بود . در تکنولوژی دید در شب هوشمند زمانی که شخص یا شیء به دوربین نزدیک می شود به صـورت خودکـار نور LED ها کاهـش پیدا کرده و تـصویر شـخص قـابل تشخیص خواهد بود .

 

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته دید درشب با توجه به نیازتان از تصویر دریافتی، اقدام کنید . اگر می خواهید میدان دید بیشتری داشته باشید باید تعداد LED های بیشتری در دوربین انتخابیتان وجود داشته باشد . اگر می خواهید تصاویر رنگی در شب را تجربه کنید از دوربین های دید در شب رنگی یا Starlight استفاده کنید . تعداد و نوع LED در قیمت تاثیرگذارند پس اگر نیاز به دید وسیع در شب ندارید می توانید دوربین هایی با LED کمتر استفاده نمایید .

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/306697

https://www.sosyalcoin.net/read-blog/10353

https://u-ssr.com/read-blog/20752

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/1piv?k=6acec3fbd868710196592807085836a7

۰ ۰

کوچینگ چیست؟

کوچینگ چیست؟

کوچینگ به روش های مختلفی تعریف شده است. ماهیت مربیگری این است:

 

برای کمک به فرد برای تغییر در راهی که می خواهد و کمک به او برای رفتن به سمتی که می خواهد برود.

کوچینگ از یک فرد در هر سطحی حمایت می کند تا به آن چیزی که می خواهد تبدیل شود.

کوچینگ آگاهی را ایجاد می کند، انتخاب را توانمند می کند و منجر به تغییر می شود.این پتانسیل فرد را برای به حداکثر رساندن عملکرد خود باز می کند. کوچینگ به آنها کمک می کند که یاد بگیرند نه اینکه به آنها آموزش دهند.مربیگری به طور سنتی با ورزش همراه بوده است. هر ورزشکار برتر یک مربی دارد. سئو سایت اصفهان در چند سال اخیر، مربیگری در هر زمینه، در تجارت و در هر جنبه ای از زندگی و همچنین ورزش قابل استفاده شده است.در حال حاضر، این کاملا طبیعی است که کسی یک مربی را ببیند تا به او کمک کند تا به اهداف خود در زندگی و کار خود برسد.

 

کوچینگ یک مشارکت بین کوچ و مشتری است.

 

کوچ به مشتری کمک می کند تا به بهترین های شخصی خود دست یابد و نتایجی را که می خواهد در زندگی شخصی و حرفه ای خود به دست آورد. کوچینگ تضمین می کند که مشتری می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد، یاد بگیرد و به روشی که می خواهد توسعه یابد.مربی نباید در زمینه کاری مشتریان خود متخصص باشد.تشخیص کوچینگ از فعالیت های مشابه مفید است.

 

 

منتورینگ

 

منتورینگ زمانی است که یک همکار ارشد که داناتر و عاقل‌تر به نظر می‌رسد توصیه می‌کند و الگویی ارائه می‌دهد. منتورینگ شامل بحث های گسترده ای است که ممکن است محدود به زمینه کاری نباشد. یک مربی یک حامی با تجربه حرفه ای عالی در زمینه کاری مشتری خود است. هم مربیگری و هم کوچینگ عمدتاً به دستاوردهایی در حال و آینده مربوط می شود.

 

 

مشاوره

 

مشاوره کار با مشتری است که احساس ناراحتی می کند یا از زندگی خود ناراضی است. آنها به دنبال راهنمایی و مشاوره هستند. یک مشاور برای حل مشکل مشتری کار می کند.

 

 

درمان

 

درمان، کار با مراجعی است که به دنبال رهایی از علائم روانی یا فیزیکی است. مشتری خواهان شفای عاطفی و رهایی از دردهای روانی است. درمان با سلامت روان مراجع سروکار دارد. کوچینگ با رشد ذهنی مشتری سروکار دارد. انگیزه مراجع از ورود به درمان یا مشاوره معمولاً دور شدن از درد یا ناراحتی است، نه حرکت به سمت اهداف مورد نظر. کوچینگ اصلاحی نیست، مولد است. هر دو درمان و مشاوره بیشتر مستلزم درک و کار با تجربیات گذشته هستند تا مربیگری.

 

 

آموزش

 

آموزش فرآیند کسب مهارت ها یا توانایی های دانش از طریق مطالعه، تجربه یا تدریس است. مربی طبق تعریف، متخصص است و دوره آموزشی احتمالاً بر روی مهارت‌های خاصی برای نتایج فوری متمرکز می‌شود. همچنین احتمالاً آموزش یک به چند است نه یک به یک.

 

 

مشاوره

 

یک مشاور تخصص ارائه می دهد و مشکلات کسب و کار را حل می کند یا یک تجارت را به طور کلی توسعه می دهد. یک مشاور با کل سازمان یا بخش های خاص آن سروکار دارد و نه افراد درون آن. مشاوران فقط به طور غیر مستقیم بر افراد تأثیر می گذارند.

 

 

درس دادن

 

تدریس دانش را از معلم به دانش آموز منتقل می کند. معلم چیزی می داند که دانش آموز نمی داند. در مربیگری برعکس است. مشتری متخصص است و مشتری پاسخ ها را دارد، نه مربی.

مدل چرخه شایستگی یادگیری

یک مدل مفید برای یادگیری، چرخه شایستگی است، یک مدل چهار مرحله ای که می تواند به شما در شناسایی شایستگی های خود کمک کند:

 

بی کفایتی ناخودآگاه

 

شما نمی دانید که در مورد چیزی نمی دانید.

 

یک مثال خوب می تواند کودکی باشد که هرگز دوچرخه ندیده است یا نمی داند که زبانی غیر از زبان خودش وجود دارد.

 

بی کفایتی آگاهانه

 

متوجه شده اید که فاقد مهارت خاصی هستید.

 

یک مثال ممکن است کودکی باشد که کودکان دیگر را در حال دوچرخه سواری دیده است، یا شنیده است که شخصی به زبان دیگری صحبت می کند و بنابراین مایل به یادگیری است.

 

شایستگی آگاهانه

 

شما یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید، اما هنوز برای انجام آن باید در مورد آن فکر کنید.

 

یک مثال می تواند کودکی باشد که می تواند دوچرخه سواری کند اما اگر تماشای جایی که می رود را متوقف کند زمین می خورد.

 

شایستگی ناخودآگاه

 

شما آنقدر خوب یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید که به سختی به مغز شما متصل شده است.

 

دیگر لازم نیست به نحوه انجام آن فکر کنید، بلکه فقط آن را انجام دهید. در واقع، اگر خیلی سخت به آن فکر کنید، ممکن است نتوانید آن را انجام دهید.

 

مربیان باید مرحله ای را که یک فرد در آن قرار دارد شناسایی کنند تا از زبان مناسب برای کمک به او برای رفتن به مرحله بعدی استفاده کند. به هر حال، تلاش برای بهبود مهارت اگر ندانید که آن مهارت را ندارید، دشوار است.

 

تفاوت بین آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره

اگرچه آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره همگی دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های کلیدی هستند، اما با این وجود کاملاً متفاوت هستند و آگاهی از تفاوت‌ها مهم است.

 

تدریس و آموزش

تدریس و آموزش شامل یک معلم متخصص است که دانش را به دانش آموزان خود منتقل می کند.اگرچه بهترین معلمان از تکنیک‌های مشارکتی و تعاملی مانند مربیگری استفاده می‌کنند، اما قطعاً عدم تعادل دانش وجود دارد و معلم به عنوان متخصص «پاسخ درست» را می‌داند.

 

 

 

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

 

 

 

 

مربیگری

کوچینگ شامل این باور است که فرد در درون خود پاسخی برای مشکلات خود دارد.

 

مربی یک متخصص موضوع نیست، بلکه بیشتر بر کمک به فرد برای باز کردن پتانسیل خود متمرکز است. تمرکز بسیار بر روی افراد و آنچه در درون سر آنهاست است. یک کوچ لزوماً یک فرد تعیین شده نیست: هر کسی می تواند رویکرد مربیگری را با دیگران، چه همتایان، چه زیردستان یا مافوق، اتخاذ کند.

 

 

۰ ۰

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته چیست؟ تعریف و مثال

بازاریابی وابسته یک ترتیب بازاریابی است که در آن خرده فروش آنلاین به وب سایت دیگری کمیسیون پرداخت می کند. وب سایت دیگر برای فروش یا ترافیکی که از ارجاعات خود ایجاد می کند کمیسیون دریافت می کند.

 

به عبارت دیگر، این روشی است که وب سایت یا وبلاگ شما برای تبلیغ محصولات شخص یا شرکت دیگری کمیسیون دریافت می کند. فروشنده برای محصولاتی که مردم می خرند یا ارجاع به شما پول می دهد. ارجاع‌ها بازدیدکنندگانی هستند که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند که به لطف شما به وب‌سایت فروشنده رفته‌اند. آنها با کلیک بر روی پیوندی در وب سایت شما به آنجا رسیدند.

 

Spocket که به شما امکان می دهد بهترین محصولات را برای بازاریابی از بین هزاران تامین کننده دراپ شیپینگ در سراسر جهان انتخاب کنید و تا 450 دلار پورسانت مکرر دریافت کنید، تعریف زیر را از این اصطلاح دارد:

 

"بازاریابی وابسته یک مدل کسب و کار است که در آن یک شرکت به وب سایت های شخص ثالثی که فروش یا سرنخ ایجاد می کنند، پول پرداخت می کند. ما به وب سایت های شخص ثالث به عنوان شرکت های وابسته اشاره می کنیم. از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته به طور قابل توجهی رشد کرده است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابی وابسته - تقسیم درآمد

مروجین بازاریابی وابسته می گویند که این سیستم مبتنی بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازای فروش» به معنای اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده ای محصولی داشته باشد و بخواهد فروش بیشتری داشته باشد، می تواند به مروجین انگیزه مالی ارائه دهد. برای مثال، برنامه های وابسته انگیزه مالی دارند.

 

 

 

نیل پاتل، یک سرمایه گذار فرشته انگلیسی، در مورد بازاریابی وابسته می گوید:

 

اگر محصولی ندارید و می‌خواهید پول دربیاورید، می‌توانید محصولی را که احساس می‌کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و به عنوان یک بازاریاب وابسته از آن درآمد کسب کنید.»

 

سرمایه گذار فرشته کسی است که پول خود را در یک کسب و کار نوپا سرمایه گذاری می کند. به عبارت دیگر، یک نوع سرمایه گذار خطرپذیر، اما در این مورد، از پول خود استفاده می کنند.

 

بازاریابی وابسته - اینترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اینترنت، بازاریابی وابسته رشد و تغییر چشمگیری داشته است.

 

خرده فروش آنلاین Amazon.com این عمل را رایج کرد. با آمازون، وبلاگ نویسان و وب سایت ها پیوندهایی را به صفحه آمازون مستقیم می کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزینه ای دریافت می کنند.

 

در آمازون و بیشتر موارد دیگر، بازاریابی وابسته یک برنامه بازاریابی عملکردی است که در آن فروش مشتریان برای یک محصول برون سپاری می شود.

 

بررسی استراتژی‌های ساختن یک جامعه و ثروت همیشه در عصر دیجیتال عالی است. بسیاری از انگیزه های ذهنی را می توان زیر نظر آبراهام هیکس در جذب پول یافت. می توانید ببینید که آیا برای شما کار می کند یا خیر.

 

بازاریابی وابسته قبل از اینترنت – مثال

برای مثال، یک فروشنده بیمه خانه به خانه، برای قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه دیگری پول می دهد. آن فروشنده خانه به خانه می رفت و برای شخصی که بیمه می فروخت قرار ملاقات می گذاشت.

 

شخصی که قرار ملاقات ها را ترتیب داده است یا به ازای هر قرار ملاقات و یا به ازای هر فروش پرداخت می شود.

سه نوع پاداش اصلی

در اینجا سه ??نوع پاداش اصلی که بازاریابان وابسته استفاده می کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازای کلیک: شرکت وابسته بازدیدکننده را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. فروشنده هر بار که این اتفاق می‌افتد، صرف نظر از اینکه فروش رخ می‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت می‌کند.

پرداخت به ازای سرنخ: شرکت وابسته کسی را به وب سایت فروشنده هدایت می کند. این بار، آن شخص فرم تماس را پر می کند. به عبارت دیگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصی خود را دارد. این شخص اکنون یک "سرنخ" است. وابستگان برای هر سرنخ که تولید می کنند پول دریافت می کنند. همچنین ممکن است که سرنخ فرم را در وب سایت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازای فروش: فروشنده درصدی از قیمت فروش را به شرکت وابسته می پردازد.

بازاریابی وابسته - مزایا و معایب

مانند بسیاری از مدل های کسب و کار یا رویکردهای بازاریابی، مزایا و معایبی نیز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمایه گذاری لازم نیست شما محصولات پیشنهادی را بدون دخالت در ایجاد آنها "ایجاد" می کنید.

تنوع گسترده ای از کالاها برای انتخاب. برای مثال می توانید روی محصولاتی تمرکز کنید که بیشترین پول را به شما می دهند. از طرف دیگر، می‌توانید محصولاتی را انتخاب کنید که بازدیدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خریداری می‌کنند.

شما مسئول نیستید. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتری، بازگشت و غیره است.

درآمد. اگر زیاد بفروشید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

این ترتیب مانع از فروش کالاهای خود نمی شود. اگر محصولات خود را می فروشید، همچنان می توانید کالاهای دیگر را به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید.

منفی

شهرت شما تا حدی به عملکرد خوب یا بد یک کسب و کار دیگر بستگی دارد. اگر فروشنده در یک رسوایی درگیر شود، کل ماجرا می تواند تأثیر منفی بر شما بگذارد.

مشتری مال شما نیست: هر بازدید کننده از سایت شما که در نهایت از فروشنده خرید می کند، مشتری فروشنده است. در بسیاری از موارد، زمانی که آن مشتری دوباره خرید می کند، از نظر مالی سودی نمی برید.

دریافت برنامه وابسته مناسب آسان نیست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زیاد است. انتخاب محصول مناسب برای موفقیت مالی شما ضروری است. محصولات بسیار زیادی وجود دارد!

رقابت از دیگر شرکت های وابسته به یاد داشته باشید که شما تنها وابسته نیستید. ممکن است صدها یا حتی هزاران شرکت وابسته رقیب همان محصولاتی که شما هستید را تبلیغ کنند.

بازاریابی وابسته - افشای رسانه های اجتماعی

در ایالات متحده، افراد مشهور رسانه های اجتماعی باید بینندگان یا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاریابی وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با این حال، محققان دانشگاه پرینستون دریافتند که چنین افشاگری بسیار نادر است.

 

آنها پیوندهای بازاریابی وابسته را از 500000 ویدیوی YouTube و 2.1 پین Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ویدیوی یوتیوب و 18237 پین پینترست را با پیوندهای وابسته شناسایی کردند.

 

محققان از اینکه متوجه شدند تعداد کمی از شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی ترتیبات بازاریابی وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
۰ ۰

چگونه ماسک عسل بر روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

چگونه ماسک عسل بر روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

 

 

عسل ماده شیرین و چسبنده ای است که زنبورها تولید و در کندو ذخیره می کنند.عسل در شکل طبیعی خود از طریق فعالیت آنزیم ها، مواد گیاهی و باکتری های زنده با هم ترکیب می شود تا یک عنصر قدرتمند با صدها کاربرد عملی ایجاد کند.

 

فرآیند منحصر به‌ فردی که عسل را ایجاد می‌کند، آن را به ویژه برای مصارف آرایشی، مانند پاک کردن آکنه، التیام زخم‌ها و صاف کردن رنگ پوست، ارزشمند می‌کند.

 

عسل خام و غیر پاستوریزه دارای بیشترین پتانسیل برای کاربرد موضعی روی پوست است. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه عسل را می توان بر روی پوست صورت قرار داد و به پوست شما چه کمک هایی می کند.

 

فواید استفاده از عسل برای صورت

 

عسل خام سرشار از اجزای مفید برای پوست شما است، به خصوص اگر آکنه یا بیماری های پوستی خود ایمنی مانند اگزما یا پسوریازیس دارید. حتی رشد بیش از حد کاندیدا ممکن است با استفاده از عسل روی پوست شما کنترل شود.

 

عسل خام به تعادل باکتری های روی پوست شما کمک می کند، که آن را به یک محصول عالی برای درمان آکنه تبدیل می کند. عسل گشنیز نهاوند به عنوان یک محصول ضد آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است و به طور قابل توجهی موثرتر از سایر محصولات محبوب است.

 

عسل روند بهبود سلول های پوست شما را سرعت می بخشد. اگر لکه‌ها یا شیوع اگزما دارید، عسل غیرپاستوریزه می‌تواند بهبود را تسریع کرده و التهاب را کاهش دهد. عسل مانوکا در التیام سریع زخم ها آنقدر موثر است که اکنون توسط پزشکان در محیط های بالینی استفاده می شود.

 

عسل خام همچنین یک لایه بردار طبیعی است، به این معنی که استفاده از آن روی صورت، پوست های خشک و کدر را از بین می برد و سلول های جدید پوست را در زیر آن آشکار می کند.

 

موارد استفاده از عسل برای صورت

 

استفاده از عسل روی صورت نسبتاً ساده است، اگرچه راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.

 

عسل برای آکنه صورت، پسوریازیس و اگزما

 

عسل برای درمان بیماری‌های مزمن پوستی را می‌توان با خمیر یا با ماسک صورت که برای چند دقیقه روی پوست نگه می‌دارید مورد استفاده قرار داد.

 

مهم ترین نکته در مورد استفاده از عسل برای درمان این بیماری ها استفاده از عسل غیر پاستوریزه مانند عسل گشنیز نهاوند است.

 

بسیار مهم است که عسلی که استفاده می‌کنید همچنان حاوی باکتری‌های سالم باشد تا موثر واقع شود. این سیستم ایمنی بدن شما را فعال می کند و به بهبود التهاب و قرمزی کمک می کند و همچنین لک ها را التیام می بخشد.

 

یکی از راه‌های استفاده از عسل برای صورتتان این است که آن را با مواد دیگر مخلوط کنید تا یک  ماسک صورت تسکین دهنده ایجاد کنید. قبل از انجام این کار،تست عسل و سایر مواد تشکیل دهنده را انجام دهید تا مطمئن شوید که واکنش آلرژیک ندارید.

 

مخلوطی از عسل خام و دارچین یک ترکیب آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی قوی است

 

سه قسمت عسل و یک قسمت دارچین تازه آسیاب شده یا خالص (دارچین واقعی) را مخلوط کرده و مخلوط را با استفاده از مایکروویو کمی گرم کنید. روی پوست خود بمالید و بگذارید این ترکیب به مدت 8 تا 10 دقیقه بماند. با آب گرم کاملاً بشویید و پوست خود را خشک کنید. اگر به دارچین حساسیت دارید از آن استفاده نکنید.

 

عسل برای روشن کننده و روشن کننده پوست

 

محققان ارتباط مستقیمی بین استفاده از عسل روی صورت و روشن کردن لکه های تیره یافته اند.

 

 از آنجایی که عسل خاصیت لایه برداری دارد، استفاده از آن بر روی صورت می تواند سلول های مرده پوستی را که پوست شما را کدر می کند، از بین ببرد. این می تواند پوست را روشن تر نشان دهد.

 

پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل گشنیز یا انواع دیگری از عسل خام غیر پاستوریزه را روی صورت خود بمالید. در صورت تمایل، عسل را با آب تصفیه شده رقیق کنید تا چسبندگی کمتری داشته باشد و راحت‌تر حذف شود. قبل از شستشو، عسل را چند دقیقه روی پوست خود بگذارید.

 

عسل برای محو شدن جای زخم

 

عسل به روند بهبودی بدن شما کمک می کند، که ممکن است به محو شدن جای آکنه کمک کند. می توانید از عسل به عنوان یک درمان لکه بر روی جای زخم استفاده کنید، آن را هر روز یا یک روز در میان به عنوان خمیر در محل زخم خود بمالید.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر از ماسک های صورت عسل به عنوان بخشی از روتین زیبایی خود استفاده کنید، ممکن است نتایج را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که آنچه ما در مورد توانایی های شفابخش عسل می دانیم محدود است و هنوز در حال توسعه است. یک مطالعه نشان داد که عسل ممکن است برای جای زخم های ناشی از سوختگی و بریدگی های عمیق نیز موثر باشد.

 

عوارض استفاده از عسل روی صورت

بعید است که عسل در اکثر افراد واکنش آلرژیک ایجاد کند. اگر آلرژی شناخته شده ای به موارد زیر دارید، باید از هر یک از این راه حل ها با احتیاط استفاده کنید:

 

  • گرده
  • کرفس
  • زهر زنبور عسل

 

همیشه محصولات جدید را روی ناحیه کوچکی از پوست خود که حداقل قابل مشاهده است آزمایش کنید تا ببینید آیا آلرژی دارید یا خیر.

 

حتما قبل از رفتن به رختخواب عسل را از صورت خود پاک کنید. عسل باقی مانده روی صورت شما می تواند گرد و غبار و سایر مواد زائد را جذب کند که می تواند باعث تشدید جوش های فعال شود.

 

غذای آماده پوست

 

استفاده از عسل خام روی صورت می تواند به عنوان درمانی برای آکنه، جای زخم و پوست های کدر یا خشک به کار گرفته شود.

 

عسل خام گرانتر از سایر انواع عسل است، اما در مقایسه با سایر لوازم آرایشی پوست صورت شما نسبتاً ارزان است.

 

محققان در حال تلاش برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه عسل می‌تواند به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن چهره شما کمک کند،هستند. تا زمانی که آلرژی ندارید، دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید.

برای اینکه بیشترین میزان مواد آلی این ماده ی سحر آمیز را دریافت کنید، خرید عسل طبیعی سوغات نهاوند را حتما در برنامه این هفته تان قرار دهید.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

۰ ۰

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

۰ ۰

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

۰ ۰

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

۰ ۰

دلایل خشک شدن نهال گردو

مواقع بسیاری پیش می آید که تمام زحمات یک باغدار با یک اشتباه یا عدم استفاده اصولی از کود و یا سموم نتایج مطلوبی نخواهد داد. جهت دستیابی به نتایج مطلوب تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دلایل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو می‌تواند دلایل متعدد و زیادی داشته باشد. نهال گردو به عنوان یکی از پرسودترین راه‌ های درآمد باغ داران شناخته می شود. اما این نهال به دلیل حساسیت هایی که دارد، برای رسیدن به عملکرد مناسب و صحیح نیازمند رسیدگی مداوم است. رسیدگی هایی که باید شرایط و ویژگی های درستی داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگیری کنند.

گردو به عنوانی یکی از قدیمی ترین و مقدس ترین درخت های تاریخ بشریت شناخته می شود. در یونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ های درخت گردو را به زیر پای تازه عروس و داماد می ریختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوی خوشبختی بروند. بسیاری از دیرینه شناسان آسیای غربی و هیمالیا را به عنوان منشا درخت گردو می شناسند.

در کشورمان ایران نیز درخت گردو در بسیاری از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترین نوع آن به شهرکرد برگردد. درختی، در شهر اورگان که بعضی قدمت کاشت آن را به بیش از 1400 سال پیش نسبت می دهند.

مغر گردو دارای پروتئین، آب، چربی، قند، ویتامین و املاح معدنی است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهی و حتی تخم مرغ برابر است. هم‌ چنین برگ و پوست گردو نیز مقوی اند و برای تصفیه خون مفید اند. گردو از دیرباز تا کنون پرورش داده می شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

این درخت دارای دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گیاهان دو پایه ای قرار می دهد. این درخت پراکندگی گسترده ای در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ایران، دامنه هیمالیا، چین، ژاپن را شامل می‌ شود. هم چنین گونه هایی از درخت گردو در آمریکای شمالی و جنوبی نیز موجود است. تنها جنگل طبیعی باقی مانده از این نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقیزستان قرار دارد.

در این مقاله ما سعی داریم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهیم و کمک کنیم تا با پیش گیری از آن ها نهالی شاداب و مناسب داشته باشید. با ماه همراه باشید.

عوامل موثر برای پیشگیری از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حیاتی است!

نهال گردوی خود را در خاک حاصل خیز و با زه کشی خوب که سایه کامل از نور آفتاب تا سایه جزئی را شامل می‌شود، بکارید. این درختان ریشه عمیقی دارند و برای رشد مناسب ریشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذیر نیاز دارند.

  • آب کافی فراموش نشود!

یک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتی متر در اطراف محیط بیرونی ریشه دفن شده ایجاد کنید. مخزن به دست آمده را با آب پر کنید. منتظر بمانید تا آب از طریق خاک تخلیه شود ، سپس هرگونه فرورفتگی حاصل را با خاک اضافی پر کنید. در حالی که خاک مرطوب است، آن را خم نکنید. آبیاری غلط یکی از مهم ترین علت های خشک شدن نهال گردو است. گردوی جوان را یک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبیاری کنید. از شلنگ باغ یا شلنگ خیس کننده برای درخت خود استفاده کنید و در هر جلسه آبیاری بین 11 تا 19 لیتر آب در اولین سال رشد به نهالتان بدهید. گردوهای تثبیت شده را هر دو تا سه هفته آبیاری کنید. توجه داشته باشید که روش غرقابی برای نهال شما بسیار ویرانگر است.

  • آیا کود کافی داده اید؟

در اوایل بهار درختان گردو را کوددهی کنید. دانشگاه کالیفرنیا پیشنهاد می کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کیلوگرم کود حاوی سولفات آمونیوم به درخت خود نیتروژن بدهید. کود را در زیر سایبان بپاشید و مواد را حداقل 30 سانتی متر از تنه درخت دور نگه دارید. بلافاصله به خاک تازه تصفیه شده یک آب درست و حسابی بدهید تا از خشک شدن نهال گردو جلوگیری کنید.

  • آفات را فراموش نکنید!

اطراف پایه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه دارید. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذی خاک رقابت می کند و باعث جذب این مواد می شود. علف‌ های هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه های عنکبوتی را جذب می کنند که این آفات می توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهیه کنید

یکی از نکات بسیار حیاتی برای جلوگیری از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهی آن ها می شود. خرید نهال از نهالستانی معتبر مثل اکین نهال این تضمین را به شما میدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنید!

شرایط اقلیمی بسیار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغییر آب و هوایی حساس است و این تغییرات می‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هوای بسیار سرد و یا خیلی گرم می‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگی، استفاده از کودهای فسفر، پتاسه و اسیدآمینه می تواند موجب کاهش خسارات و آسیب ها شود

  • آفتاب سوختگی، سیل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگی باید نهال را از غرقاب شدن نجات بدهید. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نهال با رنگ سفید تنه آن رنگ کنید. هم‌ چنین در هنگام وزش باد از قیم برای نهال خود استفاده کنید.

  • بهتر است سراغ نهال پیوندی نروید!

تحقیقات نشان می دهد که حدود 90 درصد نهال های پیوندی پس از گذشت 7 الی 8 سال از زیر قسمت پیوندی دچار مشکل می شوند. این نهال ها معمولا در سال دهم خشک می شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش می دهد.

حدود 90 درصد نهال های پیوندی پس از گذشت 7 الی 8 سال از زیر قسمت پیوندی دچار مشکل می شوند. اگر تصمیم به خرید نهال بسیار با کیفیت در کشور های همسایه همچون ترکیه دارید میتوانید از fidandeposu سایت استفاده کنید.

  • بیماری بلایت

از این بیماری خانمان سوز غافل نشوید. بیماری بلایت که بر روی برگ علامت سوختگی ایجاد می کند و موجب سیاه شدن برگ آن می شود. این بیماری باکتریایی با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند باعث خشک شدن نهال گردو یا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزایش غلظت عنصر بر در خاک موجب ایجاد حاشیه های سیاه بر روی برگ یا گاها نقطه های قهوه ای بر روی آن می شود. برای حل این مشکل می توان از آبیاری نهال با آبی با غلظت بر پایین یا آبیاری شیرین استفاده نمود. لازم به توضیح است که در بعضی از مواقع عناصر دیگر مانند فسفر و پتاسیم نیز در خشکی برگ گردو موثر اند.

 

۰ ۰

عطر نسائی إیف روشیه إیفیدنس

عطر نسائی إیف روشیه إیفیدنس

عطر إیف روشیه إیفیدنس

حسنًا ، حان الوقت لتعریفک بعطر أخف وأکثر هدوءًا ، والذی حظی بردود فعل ناجحة نظرًا لسعره المعقول ، وقد وضع نفسه بین أفضل 15 عطرًا نسائیًا فی العالم. Ayurveda Ovidens هو عطر للنساء بمزاج معتدل ورائحة حلوة خفیفة ومجموعة عطریة خشبیة من المسک.

 

یتمیز Evroshe Ovidens بتصمیم کلاسیکی وبسیط والسائل بداخله وردی. تخلق أوراق البنفسج والأشنات والزنابق جوًا لطیفًا وربیعیًا من حولک. تم إنتاج هذا العطر فی عام 2003 لیکون من بین الروائح اللطیفة والربیعیة وهو موجه للنساء اللواتی یعطرن أنفسهن برائحة لطیفة.

 

مع هذه التفسیرات ، لا ینبغی مقارنة Auroche Ovidens بالکولونیا النسائیة الفاخرة لأن سیاسة الإنتاج الخاصة بها لم تکن تنافس هذه الأنواع على الإطلاق.

 

إن رائحة ومتانة عطر إیف روشیر إیفیدنس النسائی YVES ROCHER EVIDENCE جیدان أیضًا إلى حد ما ، ولکن دعنا نذهب ونفحص المکونات التی یتکون منها هذا العطر:

 

ملاحظة أساسیة: بمجرد انتشار الرائحة ، فإن أول رائحة تأتی إلیک هی رائحة أوراق البنفسج وأزهار الحریر.

 

الملاحظة الوسطى: هی رائحة الزنبق التی یتم استنشاقها بعد النوتة الأولیة.

 

قاعدة العطر: المسک والحجر المکونات الأساسیة لهذا العطر لطیفة ، یمکنک الاتصال بدعم الموقع لإعداد النسخة الأصلیة من هذا العطر والحصول على مزید من المعلومات حوله.

 

    لمزید من المعلومات ولشراء المنتج ، ارجع إلى صفحة YVES ROCHER EVIDENCE.

 

اشتری عطر إیف روشیه إیفیدنس YVES ROCHER EVIDENCE

12- شانیل کوکو مادموزیل

عطر نسائی CHANEL COCO MADEMOISELLE

Coco Mademoiselle هی أیضًا واحدة من منتجات معرضنا للعطور الـ 15 للسیدات. أطلقت العلامة التجاریة المرموقة شانیل (شانیل) عطرًا حلوًا ولأربعة مواسم فی عام 2001 ، ونظرًا للأهمیة والقوة التی رأیتها فی هذا العطر ، فقد حققت الکثیر من الدعایة له ، لدرجة أنه تم منحه فی عام 2008 باسم أفضل حملة إعلانیة فازت بجائزة fifi.

تقدیم 15 عطرًا للرجال الأکثر مبیعًا فی العالم (الخیار الأفضل للهدایا)

 

Coco Mademoiselle هو عطر أنثوی حلو وخفیف مائة بالمائة یملأ أنفاس الإنسان بالطاقة الإیجابیة والهدوء والحیویة ؛ سوف تجد هذا المظهر أیضًا من خلال النظر إلى الزجاجة البسیطة والأنیقة لهذا العطر.

 

تعتبر أزهار البحر الأبیض المتوسط ??والفواکه والحمضیات ، إلى جانب الترکیبات الأخرى ، حزمة مثالیة للمرأة الجذابة والحیویة. یمکن أیضًا تقدیم CHANEL COCO MADEMOISELLE لک کواحد من أکثر العطور النسائیة دیمومة ، والتی ، من بین میزات أخرى ، علامة على نجاح وشعبیة هذه الکولونیا فی جمیع أنحاء العالم.

 

عطر Coco Mademoiselle من شانیل هدیة لا تُنسى لمن تحب ؛ وبالطبع ، فإن الهدف من هذا العطر هو الإصدارات المقلدة العدیدة التی تم إنشاؤها وتسویقها خلال الإعلانات المکثفة لعلامة شانیل التجاریة عن هذه الکولونیا. یضمن متجر إلیسا أنه إذا لم یکن هذا العطر أصلیًا ، فسیتم إرجاع الرسوم المدفوعة إلیک حتى تتمکن من شراء أحد أفضل العطور النسائیة فی العالم بأمان.

 

قاعدة العطر: الفواکه والحمضیات مثل البرتقال والبرغموت والجریب فروت

 

النوتة الوسطى: اللیتشی مع أزهار البحر الأبیض المتوسط ??الشعبیة والورد والیاسمین

 

ملاحظة القاعدة: نکهة الفانیلیا الحلوة مع مسک مصل اللبن والنعناع الهندی

 

    لمزید من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة CHANEL COCO MADEMOISELLE.

 

اشترِ عطر شانیل کوکو مادموزیل

11- عطر GUERLAIN MON النسائی

کولونیا نسائیة GUERLAIN MON

عطر Guerlain's هو عطر نسائی عصری وأنیق وشعبی مناسب للمرأة الناجحة والفاخرة. فی عام 2017 ، أطلقت علامة Guerlain التجاریة کولونیا نسائیة قویة جدًا وصاخبة فی سوق العطور ، ودعت معها أنجلینا جولی لتقدیم العطور إلى الناس!

 

لا یمکن إنکار مدى تأثیر شخصیة وسحر هذه النجمة الشهیرة على مبیعات وشعبیة هذا العطر الأنثوی ؛ لکن کلمات المدیرین التنفیذیین فی شرکة Guerlain والجو الذی تم إنشاؤه لهذا العطر ، قدّمته ککولونیا بارزة واحترافیة فی السوق ، وهی الیوم من بین أکثر 15 عطرًا نسائیًا نجاحًا فی العالم.

 

GUERLAIN MON له رائحة حلوة وهو معتدل فی الطبیعة نسبیًا ؛ کما أن حلاوته تخلق نکهة الفانیلیا اللطیفة ، وإلى جانب مرارة ومرارة خشب الصندل ، فإنها تقدم مجموعة فاخرة لمستمعها.

 

أضف رائحة لطیفة ومتانة جیدة إلى السمات الإیجابیة لهذه الکولونیا الخشبیة الشرقیة لتکون اختیارًا جیدًا لتقدیمها کهدیة للسیدات المجتهدین.

 

الروائح الأساسیة: سکوتش والبرغموت هما الرائحتان الأولیتان لغرین مون.

 

النوتة الوسطى: الطریقة الوسطى سترافقها رائحة الیاسمین والزنبق.

 

وفی النهایة ، النوتة النهائیة: خشب الصندل والفانیلیا والتونکا التی تظهر جدیة وقوة هذا العطر.

 

    راجع صفحة GUERLAIN MON للحصول على مزید من المعلومات ولشراء المنتج.

Lalique L’Amour Women

عطر لالیک لامور

لالیک لامور هی امرأة أخرى حلوة وجمیلة فی عالم العطور والکولونیا. فی عام 2013 ، أطلقت Lalique و Natalie Larsen ، صانع العطور المشهور جدًا ، کولونیا احترافیة وجمیلة للنساء.

 

لالیک لامور من مجموعة عطریة من خشب المسک ورائحتها طیبة جدا. نظرًا لاعتدالها ، فمن المناسب استخدام هذا العطر الشعبی فی 4 مواسم من السنة ، وبالطبع مذاقه الأفضل یکون محسوسًا فی الأیام الحارة من العام.

 

تذکر علامة Lalique التجاریة الناجحة lalique l'Amour باعتبارها واحدة من الروائع الجیدة وفی تصمیمها ، استمدت الأفکار من منتجاتها الناجحة الأخرى مثل Lalique Noir و Lalique Perfume ، وکذلک باستخدام ألوان الطلاء وأجزائه. جو مریح وأنثوی وممتع.

 

ترجمة اسم لامور هی کرامة أبدیة ، وخلق جو هذه الکولونیا یخلق إحساسًا بالهدوء والفخر مع الاستقرار والخلود.

 

کانت الکولونیا النسائیة الأکثر مبیعًا للفئة العمریة من 30 إلى 40 عامًا ، وبالنظر إلى سعرها ، یمکن اعتبارها واحدة من أکثر الخیارات مثالیة لتقدیمها کهدیة للسیدات اللطیفات.

 

مکونات لالیک لامور:

 

روائح قاعدة العطر: الربیع البرتقالی ، الورد والبرغموت

 

الملاحظة الوسطى: رونازیان ، جول مریم ویاسمان

 

الروائح الأساسیة: خشب الأرز وخشب الصندل والمسک

 

    راجع صفحة lalique l’Amour لمزید من المعلومات ولشراء المنتج.

 

اشترِ کولونیا lalique l’Amour

9- Lancome la vie est belle عطر نسائی ناجح

لانکوم لا فی أنثى جمیلة

 

عطر لانکوم لافیا هو أحد أکثر العطور النسائیة حیویة وسعیدة فی العالم وهو عطر مثالی من حیث الجودة الشمیة والمتانة والرائحة والمظهر و ...

 

Lancome la vie est belle هی واحدة من أکثر منتجات علامة لانکوم التجاریة نجاحًا ، والتی تم إنتاجها وتسویقها فی عام 2012 بالتعاون مع أکثر صانعی العطور خبرة وإبداعًا فی العالم.

 

المجموعة الشمیة هی Lavia ، نعم هی زهرة فاکهة ، وترکیزها ماء عطر ، ورائحتها حلوة وطبیعتها دافئة. هذه العناصر هی حزمة مثالیة للنساء اللواتی یبحثن عن عطر فرید وکل شیء.

 

نظرًا لرائحته وطبیعته ، یعتبر Lancome la vie est belle أیضًا عطرًا شتویًا. یحاول هذا العطر عمومًا خلق شعور بالانتعاش والحیویة والدفء ، وتکون المساحة المأخوذة منه وقت رش هذه العناصر. لکن الشیء الرئیسی الذی یقال عن هذه الکولونیا المشهورة فی المجلات العالمیة هو موضوع متانتها غیر العادیة ، مما جعلها واحدة من أکثر 15 عطرًا نسائیًا شهرة فی العالم.

 

الملاحظات التی تتکون منها Lavia نعم

 

قاعدة العطر: الکمثرى والتوت

 

قلب العطر: السوسن وزهر البرتقال والیاسمین

 

قاعدة العطر: النعناع ، فول التونکا ، الفانیلیا والبرالین

 

    راجع صفحة Lancome la vie est belle لمزید من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الکولونیا Lancome la vie est belle

8 - عطر Lanvin Eclat D’arpege

عطر لانفین إکلات دربیج

یعتبر منتج Lanvin للعلامة التجاریة 2002 المسمى lanvin eclat D’arpege أحد أکثر المنتجات مبیعًا لهذه العلامة التجاریة وهو أیضًا من بین أفضل 15 عطرًا نسائیًا فی العالم.

 

Lanvin هو عطر یحاول خلق جو خالٍ وآمن ومفروش بالسجاد ومنعش باستخدام روائح أزهار الفاکهة. طعم ورائحة هذه الکولونیا الأنثویة حلوة وطبیعتها باردة ، وترکیز Lanvin Eclat هو أیضًا ماء توالیت.

 

یتمیز عطر Lanvin eclat D’arpege بمظهر لطیف وجمیل للغایة ، وهو مظهر من مظاهر الاسترخاء وحده ؛ اللون البنفسجی داخل الزجاج ، التصمیم البسیط ، علبة العطور (إنه مکعب یُظهر داخل زجاج الکولونیا من الخارج) و ... کلهم ??ساهموا فی خلق شعور جید مأخوذ من هذا و أثارت النتیجة الکثیر من المبیعات والاهتمام خاصة لهذا العطر الأنثوی.

 

یُعرف Lanvin Ecklet بأنه عطر موسیقی وهو أیضًا الخیار الأفضل لتقدیم الهدایا للفتیات والمراهقات.

 

ملاحظات لانفین اکلیت:

 

ملاحظة أساسیة: زهرة اللیلک

 

قلب العطر: زهرة أسمانثوس ، زهرة الفاوانیا ، زهر الخوخ وزهرة الوستاریة

 

روائح قاعدة العطر: المسک والعنبر وخشب الأرز

 

    راجع صفحة lanvin eclat D’arpege للحصول على مزید من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الکولونیا

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/

 

https://www.intensedebate.com/people/JuanStewart4

https://www.atlasobscura.com/users/juanstewart4

https://edex.adobe.com/community/member/HffKXeR3N

https://www.diigo.com/user/juanstewart4

https://www.mixcloud.com/JuanStewart4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/juansN8492SC

https://cycling74.com/author/61e9b96fd540c65659fbfaed

https://www.skillshare.com/profile/Juan-Stewart/105347622

https://visual.ly/users/juanstewart4/portfolio

https://www.viki.com/users/juanstewart4_660/about

 

 

۰ ۰