دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

در این پست رمان تاریکی شهرت را اماده کردیم.برای دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی در ادامه همراه ما باشید.

دانلود رمان تاریکی شهرت از ص.مرادی

از شدت درد و فشار به گریه می‌افتم.

_ حالم بده...دارم می‌میرم...این دفعه بدتر از همیشه‌اس! دیگه مسکن هم اثر نداره!

کمکم می‌کند سمت تخت برگردم. آرام درازم می‌کند و به محض برداشتن شالم، موهایم را از روی پیشانی عرق کرده‌ام کنار می‌زند.

_ یکم تحمل کن خوب می‌شی.

هق می‌زنم.

_ دارم می‌میرم...

انگشت اشاره‌اش ر‌وی لب‌هایم قرار می‌گیرد.

_ هیس! نگو اینجوری.

ضربه‌ای به در اتاق می‌خورد و یزدان که اجازه‌ی ورود می‌دهد مادرش با طمانینه داخل می‌آید.

نزدیک می‌شود و بدون حرف خم می‌شود کیسه‌ی آب‌گرم را با احتیاط زیر شکمم قرار می‌دهد.

با گریه به صورتِ همیشه بی‌تفاوتش نگاه می‌کنم و لب می‌گزم.

_ مامان به نظرت دکتر خبر کنم؟

_ نه! یکم بگذره خوب می‌شه ولی از دکتر خودم وقت می‌گیرم فردا برید مطبش. این همه درد حتماً یه دلیلی داره!

مادرش عقب می‌رود و من بی‌هوا نیم خیز می‌شوم.

کیسه‌ی آب‌گرم را روی تخت می‌اندازم و خودم را داخل دستشویی می‌اندازم.

حالت تهوع‌ام شدت گرفته و برای اینکه بالا بیاورم و راحت شوم انگشت فرو می‌کنم داخل دهانم.

گلویم تحریک می‌گردد و بالاخره عق زدن‌هایم به بالا آوردن ختم می‌شود.

گلویم مثل یک سنگ، سفت می‌شود و دردی تیز عایدم می‌گردد.

یزدان نگران به در می‌کوبد و من بی‌حال بیرون می‌روم.

دستپاچه نگه‌ام می‌دارد و مادرش می‌گوید می‌رود بگوید برایم یک دمنوش آماده کنند.
https://blogs.gartner.com/jonah-kowall/2014/11/19/new-research-implement-mobile-application-performance-monitoring-for-app-analytics-and-app-quality-visibility/#comment-422726
https://forum.moshaver.co/members/melan.html
http://irchess.com/member.php?action=profile&uid=10723
https://disqus.com/by/disqus_Z8wAnvzlUz/about/
https://blog.uvm.edu/aivakhiv/2009/01/23/heraclitean-spirituality/?unapproved=3901409&moderation-hash=1bd68bf2b5f3ae34f294ecc9b5f97211#comment-3901409
https://teletype.in/@cafefilms/adINQcQ1F#c_277889

۰ ۰

ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا

 

همه شما در زندگی خود اهدافی دارید. اهداف بزرگ و کوچکی که برای آنها تلاش می کنید. احتمالاً از صبح تا شب کار می کنید تا قبل از خواب به آنها برسید.

 

https://autobrew.com.au/members/bodyburst3/activity/410322/

 

http://firedoyster0.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://braggal.com/braggal-members/bagamount1/activity/122214/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/prosehammer8/activity/460008/

 

https://archfly5.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://anotepad.com/notes/7kdewsq8

 

http://125.134.58.71/members/deathfly8/activity/2094397/

 

https://linefly2.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

اکنون این اهداف می توانند هر چیزی باشند. در واقع هیچ محدودیت خاصی برای هدف گذاری وجود ندارد. از قبولی در یک دانشگاه خوب و فارغ التحصیلی از آن گرفته تا ازدواج با یک معشوقه، بچه دار شدن، مسافرت یا حتی خرید وسیله ای مثل ماشین و…. . همه اینها می توانند اهداف شما باشند. اما سوال مهم این است که آیا با این همه تلاش به تمام اهداف خود رسیده اید؟!؟

 

اگر پاسخ این سوال منفی است، پس راه درستی را برای هدف گیری انتخاب نکرده اید. دکتر آریا پارسا یکی از کارآفرینان و مدیران موفقی است که سال هاست با برگزاری کارآگاهی مانند کارگاه هدف گذاری سعی دارد راه درست هدف گذاری و رسیدن به آن را به دیگران آموزش دهد.

 https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067520/Home/__

 

https://canonuser.com/members/hairmaraca9/activity/525152/

 

https://gemsfly.in/members/dresscloud2/activity/486604/

 

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067504/Home/__

 

https://canonuser.com/members/brianpaper3/activity/525145/

 

https://gemsfly.in/members/thrillsteel3/activity/486568/

 

 

https://bandochoi.com/members/lawyeranimal07/activity/1256203/

 

http://y8space.com/members-2/trampgrass44/activity/1943644/

 

http://www.bcsnerie.com/members/nutcredit15/activity/1754137/

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067535/Home/__

 

اما واقعاً چگونه می توانیم مطمئن باشیم که به اهداف خود خواهیم رسید؟

 

منظور از هدف گذاری هوشمند چیست؟

 

به جملات زیر توجه کنید:

 

من یه ماشین مدل بالا میخوام

 

من یک خانه بزرگ می خواهم.

 

من می خواهم از یک دانشگاه خوب مدرک خوبی بگیرم.

 

و

 

هر کدام از اینها هدف بسیاری از شماست. ممکن است بگویید برای رسیدن به آنها تلاش می کنید اما موفق نمی شوید. تنها دلیل عدم دستیابی به آن اهداف، عدم هدف گذاری اصولی است. برای رسیدن به هدف، باید بدانید که چگونه هدف را تعیین کنید و چگونه به آن برسید.

 

اگر مقصد مشخص نیست و نمی دانید به کجا می خواهید بروید، مهم نیست که از کدام طرف بروید. یکی از مهم ترین تکنیک های دستیابی به هدف هدف گذاری هوشمند است که به شما در این راه کمک می کند.

 

هدف گذاری هوشمند به معنای استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای اهدافتان نیست! بلکه هر یک از اجزای کلمه SMART به معنای «هوشمند» نشان دهنده یکی از ویژگی هایی است که باید در اهداف خود پیاده سازی کنید.

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067499/Home/__

 

https://canonuser.com/members/lunchlisa89/activity/525141/

 

https://blogfreely.net/lathetrial02/mkhn-ary-prs

 

https://zenwriting.net/lunchbadge43/mkhn-ary-prs

 

http://www.bcsnerie.com/members/moneyliver5/activity/1754094/

 

 

https://britishrestaurantawards.org/members/searcheggnog3/activity/1017876/

 

https://squareblogs.net/zebradock9/mkhn-ary-prs

 

http://isms.pk/members/stageepoch2/activity/3249867/

 

https://reda.sa/members/verseelbow4/activity/1139445/

 

 

    خاص

    قابل اندازه گیری یعنی قابل اندازه گیری

    دست یافتنی یعنی دست یافتنی

    مرتبط به معنای منطقی و واقع بینانه است

    تایم فریم یعنی تایم فریم

 

ماکان آریا پارسا در سمینارها و نشست های مختلف پیرامون مدیریت و موفقیت اشاره کرده است که با این روش به تمام اهدافی که در ذهن داشته و روی کاغذ آورده است رسیده و در تلاش است تا به اهداف جدیدتری که در پیش گرفته است برسد .

 

همانطور که قبلا گفته شد ایشان با برگزاری کارگاه هدف گذاری یکی از به روزترین روش ها را در این راه آموزش می دهند. اگر شما نیز می خواهید از سردرگمی خلاص شوید و از زندگی خود راضی باشید، شرکت در این کارگاه را از دست ندهید.

 

حال برای آشنایی بیشتر شما به قسمت هایی از کارگاه هدف گذاری ماکان آریا پارسا می پردازیم که توضیح بیشتر در مورد هر یک از اجزای کلمه هوشمند می باشد.

 

5 ویژگی هدف گذاری هوشمند

 

خاص

 

وقتی تعدادی مفاهیم مبهم و مبهم جای هدف را در ذهن شما می گیرند و اصلاً نمی دانید قصد انجام چه کاری را دارید، مطمئن باشید که در کمترین زمان از بین خواهند رفت.

 

پس بهتر است اهداف دقیق و روشنی داشته باشید تا بدانید برای چه می خواهید بجنگید! تاکید زیادی بر این مفهوم به عنوان اولین گام در هدف گذاری هوشمند وجود دارد. زیرا وضوح در پیشرفت شخصی و عناوین موفقیت بسیار مهم است.

 

مثلاً اینکه می گوییم امسال می خواهید ویدیوهای آموزشی بیشتری ببینید درست نیست. همچنین باید تعداد ویدیوها و موضوعات آنها را مشخص کنید.

 

 

قابل اندازه گیری قابل اندازه گیری

 

این بدان معنا نیست که شما می توانید اهداف خود را با ترازو وزن کنید! این به معنای محاسبه یا اندازه گیری پیشرفت است. اگر نتوانید پیشرفت خود را محاسبه کنید، نمی توانید شب ها راحت بخوابید و از اینکه امروز سخت کار کرده اید احساس راحتی کنید. پس از یک استراتژی خاص برای اهداف خود استفاده کنید و پیشرفت خود را ثبت کنید.

 

تماشای فیلم های آموزشی را در نظر بگیرید. وقتی می دانید چند فیلم می خواهید در این ماه تماشا کنید و دقیقاً موضوعات را مشخص کنید. بنابراین می توانید تعداد دقیقه تماشای هر فیلم تا پایان ماه فیلم آموزشی را نیز مشخص کنید.

 

دکتر آریا پارسا همچنین تاکید می کند که انجام این کار زندگی شما را تنظیم می کند، بنابراین نمی شود یک روز پای فیلم بنشینید اما روز دیگر یک دقیقه آن را تماشا نکنید.

 

قابل دستیابی

 

اهداف خود را به گونه ای تنظیم نکنید که دستیابی به آنها غیرممکن باشد. درست است که رسیدن به یک هدف باید خود و زندگی شما را بهبود بخشد، اما در نظر داشته باشید که رسیدن به آن ممکن است. زیرا در غیر این صورت تنها موجی از انرژی منفی برای شما ارسال می شود.

 

به عنوان مثال، خواندن 20 کتاب در ماه عالی است، اما دست یافتنی نیست. چگونه برنامه ریزی می کنید که 20 کتاب را در یک ماه جای دهید؟ چنین هدفی فقط باعث می شود که یا از خواندن دست بکشید یا مطالب کتاب را به طور موثر یاد نگیرید.

 

مرتبط معقول و واقع بینانه

 

در این مرحله، باید ارزش های زندگی خود را بشناسید و انتخاب کنید که آیا هدفی که در نظر می گیرید با سایر اهداف و ارزش های شما در تضاد است یا خیر.

 

زیرا انتخاب هر هدفی تمام جنبه های زندگی را در بر می گیرد و توصیه نمی شود چیزی را انتخاب کنید که به عزیزان و ارزش های شما آسیب برساند. بنابراین اگر می دانید که شخص دیگری به طور مستقیم یا غیرمستقیم در حال حاضر برای شما هدف تعیین کرده است

۰ ۰

اصول نگهداری از بونسای در منزل

اصول نگهداری از بونسای در منزل

بونسای گیاه حساسی است و به مراقبت و توجه بسیاری نیاز دارد. اگر به نگهداری از بونسای در منزل علاقه‌مند هستید، در این مطلب اصول اینکار را می‌آموزید.

بونسای یک اثر هنری زنده

استفاده از بونسای در طراحی فضای سبز داخلی به فضا روح و اصالت می‌دهد. اینکه بونسای از کجا آمده و چگونه پایش به خانه‌های ما باز شده را باید در قرن 14 میلادی و در ژاپن جستجو کرد. بونسای در لغت به معنای "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دلیل وقت‌گیر و زمان‌بر بودن پرورش بونسای تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسی داشتند. اما امروز خوشبختانه همه می‌توانند این هنر درختکاری را یاد بگیرند. امروز حتی خرید بونسای هم کار بسیار راحتی است. کافی است یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه پیدا کنید و یا به نزدیک‌ترین باغ گل سری بزنید. در آن صورت می‌توانید بونسای موردعلاقه خود را خریداری کنید.

مهم‌تر از داشتن یک بونسای، خوب نگه‌داشتن آن است. پیش‌آمده که یک بونسای بسیار سرحال و شاداب را به دست مشتری دادیم. اما در کمتر از یک هفته گیاه دچار ریزش برگ شدید و یا زردی برگ شده. به دلیل حساسیت بالای بونسای، پیش از خرید باید انواع بونسای را به‌خوبی بشناسید. بعد باتوجه به شرایط محل نگه‍داری از بونسای بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای نگهداری از بونسای باید وقت کافی اختصاص دهید تا یک درختچه مینیاتوری همیشه سرزنده داشته باشید. در ادامه درباره اصول نگهداری از بونسای بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

m5_qnea.jpg

روش صحیح آبیاری برای نگهداری از بونسای

یکی از نکات مهم در نگهداری از بونسای شیوه صحیح آبیاری آن است. برای داشتن درختچه بونسای شاداب، اجازه ندهید گیاهتان تشنگی بکشد. میزان دقیق آبیاری بونسای وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرایط محیط و ... است. بهترین یادآور برای اینکه بدانید زمان آبیاری بونسای رسیده یا نه بررسی خشکی خاک گلدان آن است. با یک چوب خاک رویی را کنار بزنید. اگر اثری از رطوبت نبود یعنی بونسای شما کم‌کم تشنه شده و به آبیاری نیاز دارد.

برای برخی سؤال است که در چه ساعتی از روز بهتر است به بونسای خود آب دهند؟ زیاد درگیر چنین مسائلی نشوید چون برای درختچه بونسای شما تفاوت چندانی ندارد. همین‌که تعادل دمایی آب را رعایت کنید و به‌موقع آبیاری را انجام دهید کفایت می‌کند. برای آبیاری بونسای به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  • روش اول: آبی را که از قبل کنار گذاشتید را کم‌کم در گلدان بونسای بریزید و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر این کار را انجام دهید تا آب همه گلدان را فرابگیرد و آب اضافی از انتهای گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونسای را که زمان آبیاری آن فرارسیده برداشته و در یک ظرف آب قرار دهید. اندازه ظرف به‌گونه‌ای باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پیدا نکند. با اینکار گلدان از سوراخ‌های زیری شروع به جذب آب می‌کند. اگر حباب‌های ریزی روی سطح آب می‌بینید یعنی همه‌چیز درست پیش می‌رود. تا زمانی که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌دارید.

نور مناسب برای نگهداری از بونسای

نیاز نوری در انواع بونسای باهم تفاوت دارد. پیش از خرید بونسای توجه کنید که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتیاج دارد. بعضی انواع بونسای مخصوص فضای باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونسای کاج
  • بونسای سرو خزنده (جونی پروس)

گونه‌های دیگری از بونسای را می‌توان یافت که هوای آزاد دوست دارند اما با نور مستقیم میانه‌ای ندارند. این گونه‌های بونسای را می‌توانید در فضای باز اما در سایه یا در معرض نور غیرمستقیم آفتاب قرار دهید. معمولاً گوشه تراس یا بالکن هم فضای خوبی برای نگهداری از بونسای نیمه سایه دوست است. خصوصاً اگر قصد ایجاد یک تراس سبز پر از گل و گیاه دارید، استفاده از بونسای را فراموش نکنید. در درختچه‌های زیر، قرار گرفتن در هوای آزاد با نور غیرمستقیم رشد گیاه و ضخامت شاخه را تقویت می‌کند.

  • بونسای افرا ژاپنی
  • بونسای آزالیا

در پرورش و نگهداری از بونسای، تأثیر نور را دست‌کم نگیرید. نور کمتر از نیاز گیاه، باعث می‌شود گیاه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌های نازک و شکننده و رنگ بی‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوری گیاه بونسای خواهد بود. همچنین توصیه می‌شود، هرچند وقت یک‌بار گلدان بونسای را بچرخانید تا همه بخش‌های گیاه به‌طور موازی رشد کنند.

رطوبت مناسب برای نگهداری از بونسای

همان‌طور که اشاره کردیم انواع بونسای با عادات و اصول نگهداری متفاوت وجود دارند. اما می‌توان گفت که شرایط ایدئال برای تعداد زیادی از انواع بونسای، آب‌وهوای گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محیط برای گونه‌های رطوبت دوست حیاتی است. اگر نمی‌خواهید گیاه بونسای شما یک‌شبه دچار خشکی و مرگ شود، این موضوع را دست‌کم نگیرید. برای حفظ رطوبت بونسای می‌توانید از جزیره استفاده کنید.

ایجاد جزیره مصنوعی یک روش عالی برای تأمین رطوبت گیاه بونسای است. اگر در منطقه آب‌وهوایی خشکی زندگی می‌کنید و علاقه به خرید بونسای دارید برای بونسای خود جزیره بسازید. ایجاد جزیره به شما امکان نگه‌داری از انواع بونسای در منزل را می‌دهد. برای ساخت جزیره، یک سینی گود برداشته و با ریگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانید. سینی را با آب پر کنید و گلدان بونسای را روی آن مستقر کنید. بخار شدن تدریجی آب باعث ایجاد محیطی مرطوب در اطراف گلدان بونسای شما می‌شود. فراموش نکنید قبل از خرید بونسای درباره نیاز رطوبتی آن تحقیق کنید. ایجاد جزیره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش میابد بسیار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداری از بونسای

گفتیم که بونسای گیاه بسیار حساسی است و کوچک‌ترین اهمال‌کاری در نگهداری از بونسای باعث از دست دادن آن می‌شود. اگر به افزایش طول عمر گیاه بونسای خود علاقه دارید در اولین قدم بستر رشد مناسبی برای آن تهیه کنید. انتخاب خاک مخصوص بونسای باید بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. می‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونسای به خاک و کود متفاوتی نیاز دارد. پس هنگام خرید بونسای از فروشنده مشورت بگیرید. خاک مخصوص بونسای باید شرایط زیر را داشته باشد:

  1. بتواند میزان آب موردنیاز بونسای را در خود حفظ کند
  2. زهکشی مناسبی داشته باشد و آب اضافی را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذیه گیاه با مواد معدنی موردنیاز را داشته باشد
  4. اکسیژن‌رسانی به گیاه را به‌خوبی انجام دهد

کود مناسب در نگهداری از بونسای

اینکه آیا گلدان بونسای شما به کود نیاز دارد یا خیر سؤال صحیحی نیست. اگر مواد معدنی موردنیاز بونسای به‌موقع تأمین شود، گیاه به‌اندازه کافی شادابی خواهد داشت. اما معمولاً مدتی پس از خرید گلدان بونسای به دلیل آبیاری مکرر مواد معدنی خاک از دست می‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونسای بسیار سبک است، مواد معدنی موردنیاز گیاه سخت به ریشه می‌رسند. در این شرایط گیاه دچار فقر غذایی می‌شود که با کود دهی یا تعویض خاک می‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهی بونسای به فصل رشد گیاه توجه داشته باشید. معمولاً در انواع بونسای فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاییز زمان مناسبی برای دادن کود بونسای محسوب می‌شود.

 

 

روش صحیح هرس کردن در نگهداری از بونسای

یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری از بونسای شیوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌های آن است. اگر خود به پرورش بونسای مشغولید اهمیت این موضوع را به‌خوبی درک می‌کنید. اگر هم خرید بونسای انجام داده‌اید یا قصد خرید آن را دارید، به دنیست اصول هرس درختچه بونسای را یاد بگیرید. بعد از مدتی از خرید بونسای به دلیل رشد گیاه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ریختگی شود. اگر ندانید چگونه هرس گیاه را انجام دهید به دردسر بزرگی می‌افتید.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونسای فرآیند بسیار لذت‌بخش و آرامش بخشی دارد. ما عمل هرس بونسای را برای حفظ زیبایی درختچه در زمان رشد انجام می‌دهیم. حتماً شنیده‌اید که هرس برگ درختان باعث تشویق آن‌ها به رشد بیشتر می‌شود. این درباره بونسای نیز کاملاً صحیح است.

این‌که به یک گیاه شکل دهید یا شکلی که در قلب یک درختچه بونسای نهفته را بیرون بکشید، هم نوعی از هنر است و هم یک روش تخلیه روحی برای شما. برای اجرای ایده سبز خود شکی به دلتان راه ندهید. برای هرس بونسای از قیچی مخصوص باغبانی کمک بگیرید. جدا کردن شاخه‌های مرده و شاخه‌هایی که رشد بد یا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولویت قرار دهید. با کمک سلیقه و توجه به شکل ظاهری گلدان بونسای خود، عمل هرس را انجام دهید. درنهایت سعی کنید از وقت گذراندن با درختچه بونسای خود حسابی لذت ببرید.

منبع: سایت خبر آزاد

۰ ۰

مروری بر سوابق تحصیلی میثم شکری ساز

مروری بر سوابق تحصیلی میثم شکری ساز

 

دکتر میثم شکری ساز در 28 فروردین 1365 در اصفهان به دنیا آمد. کسانی که دکترای کارآفرینی دارند در این زمینه شناخته شده هستند. به دلایلی که در این زمینه انجام شده است، دو بار تندیس کارآفرین برتر را دریافت کرده است. میثم شکری ساز کارآفرینی را از دیدگاه خودش تفسیر کرد. اما چگونه بیشتر به ایشان و خدمات ارزنده ای که در زمینه کارآفرینی و آموزش انجام شده است فکر می کنم...

https://www.demilked.com/author/ikavoshh/

 

 

https://www.stageit.com/fanpardazann

 

 

 

 

مروری بر سوابق تحصیلی میثم شکری ساز

 

برای توضیح بیشتر در مورد بیوگرافی میثم شکری ساز بد نیست از سوابق تحصیلی شروع کنیم. وی دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع گرایش تولیدات صنعتی، فوق لیسانس مدیریت MBA از دانشگاه Steinbeis برلین آلمان و فوق لیسانس مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیر کبیر است. علاوه بر این، او در حال حاضر دانشجوی دکترای کارآفرینی است.

 

https://www.longisland.com/profile/ikavoshh

 

https://www.drupalgovcon.org/user/122716

 

https://coderwall.com/fanpardazann

 

 

با نگاهی به سوابق تحصیلی آنها متوجه می شویم که موفقیت آنها بی دلیل نبوده است. وقتی از یادگیری دست نکشید مسیر موفقیت شما هموار خواهد شد و این دقیقا همان نکته طلایی است که میثم شکری ساز به آن پی برده است. همیشه سعی می کنم علاوه بر تحصیل در رشته های فوق کار جوانان را داشته باشم و با علمی که یاد می گیرم برای بهبود شرایط کاری و شادی جوانان تلاش کنم.

 

 

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ikavoshh1/454305/

 

 

همین شخصیت او باعث شد که در طول این سال ها بارها و بارها در عرصه های مختلف مورد تمجید و تشکر قرار گیرد. به عنوان مثال در سال 1396 به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور معرفی شود. وی همچنین برای سه سال متوالی (98/97/1396) تندیس ملی حقوق مصرف کننده را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران دریافت کرد. همچنین از خدمات ارزنده آموزشی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور اصفهان تقدیر شده است.

https://hypothes.is/users/fanpnuu

 

http://kabipanel.xobor.de/u175_fanpnuu.html

 

 

 

 

بیوگرافی میثم شکری ساز عکس میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز یک کارآفرین جوان است

 

 

ویژگی های شخصیتی میثم شکری ساز که باعث موفقیت او شد

 

در ادامه به شرح بیوگرافی میثم شکری ساز، مروری بر زندگی شخصی و ویژگی های شخصیتی وی می پردازیم. میثم شکری ساز دوران تحصیل را در شرایطی سپری کرد که جوانان همیشه نگران و گلایه از بیکاری بودند.

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25359

همین امر باعث شد که در دوران تحصیل همواره کار جوانان را داشته باشد. همین روحیه خیرخواهانه و ویژگی شخصیتی رهبر که در وجودش نهفته بود، او را بر آن داشت تا برای جوانان هم سن و سال خود قدم های بلندی در این راه بردارد. وی امروز مدیرعامل هلدینگ بزرگ پارس پندار با سابقه آموزش مجازی و مشارکت در فعالیت های خصوصی است. حدود 200 جوان با استعداد و توانمند در خارج از کشور زیر چتر آنها مشغول به کار و کسب درآمد هستند.

 

 https://www.wishlistr.com/profile/fanpnuu

 

https://knowyourmeme.com/users/fanpnuu

 

 

از سوی دیگر، ویژگی علم آموزی و سیری ناپذیری این روحیه، عاملی برای دست نکشیدن از فهم بود و هر جا که این مسیر را به چالش کشید، تعلیمات و پیگیری های اوست که باعث می شود همه موانع را برطرف کند. و هرگز تسلیم نشو از دیگر ویژگی های برتر می توان به برنامه ریزی و هدف گذاری اشاره کرد.

 

از آنجایی که میثم شکری ساز برای رسیدن به همه چیز تلاش می کند، می تواند در زمینه برنامه ریزی و هدف گذاری نیز دانش و آگاهی کسب کند. اولین و مهمترین اصل برای رسیدن به هر هدفی، برنامه ریزی برای آن است. از این رو با علم آموزی در این زمینه روش جدیدی از هدف را معرفی کرد تا جایی که کارگاه هدف گذاری میثم شکری ساز یکی از پرطرفدارترین کارگاه های آموزشی اوست.

https://www.theoutbound.com/ikavoshhh

 

https://digibano.blog.ir/1400/12/04/meysam-shokri

 

میثم شکری موفق، سازنده دریافت است، باید زکات علم خود را با تربیت سایر جوانان علاقمند بپردازد. این یک فرصت ارزشمند برای جوانان است که می خواهم در مسیر آنها بمانم و از تجربیات آن استفاده کنم. به همین منظور دوره های میثم شکری ساز با موضوعات مختلف در زمینه مدیریت، فروش، بازاریابی، انگیزش و هدف گذاری در حال اجراست و طرفداران خاص خود را دارد.

https://www.theoutbound.com/ikavoshh

 

 

 

بنابراین به جرات می توان گفت که میثم ساز نیز آموزش را جزو اولویت های خود قرار داده و با عشق تلاش می کند هر جوان ایرانی را که باید یاد بگیرد تا در این جامعه موفق شود را فراهم کند. ما همیشه عادت داریم، فقط موفقیت های مردم را می بینیم و به مسیرهایی که مردم برای رسیدن به این موفقیت ها طی کرده اند توجه می کنیم.

https://www.wallpaperfusion.com/Members/ikavoshh/454178/

به همین دلیل است که ما معمولا شانس و شاید پول را رمز موفقیت می دانیم. اگر به بیوگرافی افراد موفق نگاهی بیندازیم، به راحتی متوجه می شویم که همه آنها نقاط تاریک، شکست ها و بی پولی را پشت سر گذاشته اند. اما چیزی که باعث موفقیت آنها شد تنها یک چیز بود: ناامید نشوند و به تلاش ادامه دهند...

https://coolors.co/u/fanpardazann

 

https://rabbitroom.com/members/fanpardazann/profile/

 

 

۰ ۰

نکات طلایی خواص درمانی عسل برای کاهش استرس و اضطراب

نکات طلایی خواص درمانی عسل برای کاهش استرس و اضطراب

 

 

آیا عسل برای اضطراب مفید است؟

 

اضطراب یک مشکل عمومی بسیار رایج در جهان  است. از هر چهار هندی یک نفر تحت تأثیر مشکلات اضطرابی قرار می گیرد (طبق TOI). اضطراب می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد و اگر به درستی تشخیص داده نشود حتی می تواند منجر به مرگ شود. علائم رایج اضطراب عبارتند از ترس دائمی از موقعیت یا چیزها، رفتارهای اجباری یا تکراری، افسردگی یا افکار خودکشی، مصرف بیش از حد الکل و مواد مخدر، و این فهرست ادامه دارد. بهترین راه برای رسیدن به تعادل روانی و مبارزه با اضطراب، مصرف دوزهای عسل است. عسل برای اضطراب بهترین درمان است.

 

حتما از خود می پرسید که عسل چگونه برای اضطراب مفید است. خوب، عسل فواید زیادی برای سلامتی دارد و تا پایان این مقاله به توانایی های جادویی عسل ایمان خواهید آورد.

خرید عسل گشنیز را در الویت قرار دهید و با مصرف ناشتا و نیم ساعت قبل از خواب از این معجون طلایی به همراه گیاهان دارویی مناسب برای رفع اضطراب میل کنید تا تاثیر فوق العاده آن بر کاهش فشار های روانی را تجربه کنید. البته این به شرطی است که از خودن فست فود ها و نوشیدنی های صنعتی و الکلی پرهیز کامل کنید.

 

عسل و اضطراب

 

مردم خواص درمانی عسل را که در آیورودا ذکر شده است برای درمان بیماری های مختلف از گلودرد گرفته تا مشکلات آرتریت مزمن بت کرده اند. اما فواید عسل به اینجا ختم نمی شود. خواص جادویی آن شما را از اضطراب و استرس رها می کند و به شما آرامش کامل می دهد. عسل برای اضطراب مفید است و ساده ترین راهی است که می توانید اضطراب و استرس را از بدن خود دور کنید. عسل برای درمان اضطراب بهتر از خوردن انواع داروهای تجویز شده توسط پزشک است. همچنین عسل برای درمان اضطراب نسبت به داروهایی که سوراخی در جیب شما ایجاد می کنند بسیار مقرون به صرفه است.

 

بهترین راه هایی که می توان از طریق آن عسل را برای کاهش اضطراب مصرف کرد:

 

 

1.عسل

 

قبل از خواب، یک قاشق عسل با کمی نمک به آن اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا ذهن خود را آرام کنید. برای داشتن روحیه بهتر و زندگی شادتر این کار را روزانه تکرار کنید.

 

عسل و دارچین

 

دارچین مملو از منگنز است که عنصر مهمی در اعصاب و بافت‌های پیوند دهنده است و عسل به عنوان آرام‌کننده اعصاب شناخته می‌شود. در مورد فواید مختلف دارچین و عسل بیشتر بخوانید.

 

  • نصف قاشق چایخوری پودر دارچین را بردارید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید
  • مخلوط را به یک لیوان شیر نسبتا گرم اضافه کنید
  • هر شب قبل از خواب آن را بنوشید

 

پس از گذر مدت کوتاهی تاثیرات عمیق این معجون را در کاهش دلشوره و استرس تجربه خواهید کرد. پس اجازه ندهید ذهن تان قیمت عسل گشنیز را بهانه کرده و شما را به پای میز روانپزشکانی بکشاند که خود نیز از فشار های روانی و اختلالات عصبی رنج می برند!

عسل و آبلیمو

 

آب لیمو متابولیسم بدن را تقویت می کند زیرا منبع بسیار خوبی برای ویتامین C است. عسل برای درمان اضطراب معیاری است که مردم از زمان های قدیم با آن سازگار بوده اند. عسل حاوی بسیاری از مواد معدنی ارزشمند است که به تبدیل اضطراب به سرخوشی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. در مورد فواید مختلف عسل و لیمو بیشتر بخوانید.

 

  1. سه ماده (آب لیمو، عسل و زنجبیل آسیاب شده) را در یک کاسه بریزید
  2. همه مواد را خوب با هم مخلوط کنید و مخلوطی یکدست درست کنید
  3. این مخلوط را سه بار در روز مصرف کنید تا بهترین نتیجه را ببینید

 

عسل و بادام

 

  • 5 تا 10 عدد بادام را بردارید و به قطعات ریز خرد کنید
  • سپس این قطعات ریز خرد شده را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید
  •  

صبح یک قاشق و شب قبل از خواب یک قاشق میل شود

 

عسل و سیب

 

یک سیب در روز با عسل اضطراب را از بین می برد. این ترکیب را امتحان کنید تا اضطراب را بیرون از دروازه نگه دارید. مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  • سیب را به قطعات کوچک برش دهید و در مخلوط کن بریزید.
  • قبل از شروع مخلوط کردن، یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید.
  • یک فنجان شیر گرم بردارید و به مخلوط سیب و عسل اضافه کنید
  • شروع به مخلوط کردن کنید
  • این مخلوط را دو بار در روز میل کنید و به مدت یک ماه به نوشیدن آن ادامه دهید تا آرامش داشته باشید
  •  

امیدواریم که این شک شما را در مورد "آیا عسل برای اضطراب مفید است؟" برطرف کرده باشیم. و بتوانید با تهیه عسل گشنیز اصل و پرهیز کامل از خوراکی های کشنده  و مهلک صنعتی بیماری خود را درمان کنید.

 

https://www.webtalk.co/n/42498043

https://demo.themesgrove.com/themes/tutorque/forum/activity/p/38425 /

https://duoqueue.net/activity/p/447225 /

https://www.deshraag.org/activity/p/423104 /

http://westernt2p.ca/activity/p/1105584 /

https://bandochoi.com/activity/p/1283965 /

https://pigskinref.com/secure/activity/p/337249 /

https://www.thegclan.com/activity/p/136587 /

http://y8space.com/activity-2/p/2066885 /

۰ ۰

آیا می توانم از Google Voice در آیفون استفاده کنم؟

آیا می توانم از Google Voice در آیفون استفاده کنم؟

 

همانطور که گفته شد، Google Voice روی اندروید و وب به خوبی کار می کند، اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا در آیفون نیز کار می کند. خوشبختانه، گوگل یک برنامه رایگان در اپ استور ارائه می دهد که به شما امکان می دهد Google Voice را روی iPhone (یا iPad یا iPod Touch) اجرا کنید. از این برنامه، می‌توانید مانند برنامه Android یا مرورگر، به پیام‌های صوتی گوش دهید، تماس برقرار کنید و پیام‌های متنی ارسال کنید.

چگونه Google Voice را تنظیم کنم؟

 

اگر می‌خواهید برای اولین بار Google Voice را راه‌اندازی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید این روند بسیار ساده است. در اینجا خلاصه ای وجود دارد:

 

1. به voice.google.com بروید ، روی دکمه دریافت Google Voice کلیک کنید و به حساب Google خود وارد شوید.

 

2. می‌توانید در دستگاه iPhone یا Android خود ثبت‌نام کنید، اما برای اهداف این راهنما، اجازه دهید ثبت‌نام وب را انتخاب کنیم .

 

3. هنگامی که شرایط و خدمات را پذیرفتید ، روی Continue کلیک کنید تا به صفحه ای بروید که می توانید شماره تلفنی را پیدا کنید یا انتخاب کنید.

 

4. در لیست گزینه ها، وقتی برنده خود را پیدا کردید ، انتخاب را انتخاب کنید و برای تأیید شماره موجود خود ادامه دهید.

 

 

https://500px.com/p/jeannelane3?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/JeanneLane3

https://www.reddit.com/r/business/comments/toi34p/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84_%D9%88%DB%8C%D8%B3_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

https://8tracks.com/jeannelane3

https://weheartit.com/JeanneLane3

https://www.intensedebate.com/people/JeanneLane3f

http://www.authorstream.com/JeanneLane3/

https://www.f6s.com/jeanne-lane

https://letterboxd.com/JeanneLane3/

https://devpost.com/jeannelane3

https://www.openlearning.com/u/jeannelane-r9c8l5/

https://www.bitsdujour.com/profiles/QgQeQT

https://www.zillow.com/profile/JeanneLane3

 

 

۰ ۰

معرفی قابلیت ویدئو پارک در دوربین مداربسته هوشمند

معرفی قابلیت ویدئو پارک در دوربین مداربسته هوشمند

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، سیستم های نظارت تصویری نیز دچار پـیشرفت های چشمگیری شده اند که سـیستم های نظارت تصویری را به ابزاری هوشمند ، در راستای پیشگیری از وقوع ناهنجاری تبدیل کرده است .

در این مقاله به بحث و بررسی درباره ی بـرند ویـدیو پارک که دستاورد های بزرگی در زمینه ی ارتقاء سطح کیفی و سیستم های نظارت تصویری هوشمند، داشته خواهیم پرداخت .

مقایسه

در حال حاضر یکی از مهم ترین آپشن های مورد توجه در سیستم های نظارت تـصویری ، هوشـمند بودن می باشد .
شـایان ذکر است تمامی دوربـین های تحت شبکه ی برند ویدئو پارک بر اساس سیستم هوشمند ساخته شده است.
همچنین دستگاه NVR و نرم افزار CMS این برند بر پایه تشخیص هشدارها

جمع آوری و دسته بندی اطلاعات قابل نمایش می باشد .

سیستم های دوربین مداربسته ی هوشمند توسط هوش مصنوعی تضمین گری دقیق ، برای نظارت و کنترل محیط ، مبتنی بر نیاز شـما می باشند تا خـطا های انسانی را به حداقل برسانند .

 

 

 

ویدئو پارک

امکانات دوربین مداربسته ویدئو پارک

کنترل عبور از خط :

از طریق این قابلیت می توان خطی مجازی در تصویر مشخص کرد در صورت عبور شی از آن خط مرکز کنترل هشداری را خودکار دریافت خواهد کرد .

 

تعریف منطقه ممنوعه :

توسط این قابلیت می توان منطقه ای را در تصویر مشخص کرد در صورت ورود شی و یا شخص به این منطقه باعث دریافت هشدار در مرکز کنترل می شود .

 

تشخیص چهره :

قابلیتی که می تواند با تشخیص چهره ی افراد و مجرمان مرتفع کننده ی چالش های مربوط به تشخیص چهره باشد .

 

حرکت خلاف جهت :

در صورتی که نیازمند دریافت هشدار هنگام وقوع حرکت خلاف جهت باشیم این گزینه می تواند کاربردی باشد .

 

تردد بی مورد و مشکوک :

هوش مصنوعی می تواند حرکت مشکوک و غیر طبیعی را تشخیص داده و آن را به مرکز کنترل گزارش کند . برای مثال ایستادن بیش از چند دقیقه در راه پله می تواند یک حرکت مشکوک باشد .

 

تشخیص جا به جایی دوربین :

در صورتی که دوربین دچار جابه جایی شود گزارشی برای مرکز کنترل ارسال خواهد شد .

 

موارد ذکر شده تنها چند مورد از قابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته ی ویدئو پارک می باشند .

 

نتیجه گیری

برند ویدئـو پـارک با تولید دوربین های مداربسته هوشمند ، دنیای سـیستم های نظارت تصویری را متحول نموده ، قـابلیت های هوشمند دوربین های مداربسته ی تولید این شرکت با به حداقل رساندن خطاهای انسانی در امر نظارت تصاویر ، باعث شده این برند در رنکینگ ?? برند برتر جهان قرار گیرد .

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مداربسته
  4. دوربین مدار بسته
۰ ۰