بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا مؤثرترين سيستم عامل براي خريداران عمده ، خرده فروشان و فروشندگان عمده در تجارت بين المللي به وجود آمده اند.

 

در سال هاي اخير كشور چين به عنوان بزرگترين توليد كننده محصولات مختلف رشد بسيار بالايي را تجربه كرده است. از آنجا كه مشاغل به دنبال راه هايي براي افزايش چشمگير فروش خود هستند ، بازار هاي خريد و فروش عمده و پلتفرم هاي B2B به مشاغل مختلف در دستيابي به اهداف توسعه و مشتريان بيشتر كمك كرده اند.

 

DHgate

 

DHgate يك بستر و بازار خريد و فروش عمده B2B انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه به واردكنندگان از جهان اجازه مي دهد تا حجم كمي از كالاهاي چيني را با عمده فروشي خريداري كنند. در اينجا مي توانيد وسايل الكترونيكي ، پوشاك ، وسايل تزئيني ، لوازم جانبي ورزشي ، و غيره را پيدا كنيد. DHGate بيش از 30 ميليون محصول را در 227 كشور جهان به بازار عرضه مي كند. اين شركت بيش از 5 ميليون مشتري در سراسر جهان دارد و هم اكنون جزء 2100 صفحه بازديد شده در اينترنت است.

 

DHgate در گذشته متهم به سايت كلاهبرداري بوده است ، اما بعداً با توجه به شهرت روزافزون اين بازار عمده، تمام اين اتهامات از بين رفت. درست مانند اي بي و آمازون ، اين كشور همچنين يك بازار فروش جهاني است. در اين بازار عمده حداقل يك ميليون فروشنده چيني وجود دارند و از خدمات آن استفاده مي كنند. DHgate.com از نزديك مراقب ارائه دهندگان است تا جلوي هرگونه كلاهبرداري در اين بازار گرفته شود.

 

برخي از تأمين كنندگان DHgate محصولاتي را با گواهينامه CE ، RoHS و FCC ارائه مي دهند. ساده ترين راه براي جلوگيري از  كلاهبرداري و عدم اطمينان محصولات ، وارد كردن نام محصول به همراه استاندارد صدور گواهينامه در قسمت جستجو است. محصولات فردي در ايالات متحده و اتحاديه اروپا نيازمند رعايت استانداردهاي خاصي مانند FCC ، CE و EN71 هستند. محصولات بسيار اندكي در DHgate.com با استانداردهاي محصول اروپايي و آمريكايي مطابقت دارند. در حالي كه بسياري از محصولات با كيفيت براي خريد در DHgate.com وجود دارد ، ما توصيه مي كنيم خريداران آمريكايي و اروپايي از محصولات خاصي مانند اسباب بازي ، الكترونيك ، محصولات كودك ، وسايل نقليه ، مواد آرايشي و مواد شيميايي خودداري كنند.

 

9n54_z7.jpg

 Global Sources

 

 يكي از اولين پلتفرم هاي B2B و بازارهاي خريد و فروش عمده انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه در NASDAQ با نام GSOL در فهرست قرار گرفت. پلتفرم B2B به دليل تهيه كننده هاي با كيفيت در صنايع مختلف مشهور است. بسياري از توليد كنندگان چيني تصميم مي گيرند مبلغ قابل توجهي را براي تبديل شدن به تأمين كننده تأييد شده در اين پورتال پرداخت كنند.

 

اين بازاردر سال 2000 در سنگاپور  تأسيس شده و با خدمات خود سعي دارد تجارت بين المللي را راحت تر كند ، و بيشتر تمركز اين امر را بر ارتباط مستقيم ميان خريداران عمده و فروشندگان در سراسر جهان است.

مانند Alibaba ، Globalsource.com براي تسهيل تجارت الكترونيكي B2B ، دايركتوري از توليد كنندگان و تأمين كنندگان ، عمدتا چيني است. اين پلتفرم با نمايشگاه هاي تجارت بين المللي كه در هنگ كنگ توسعه يافته اند و مشهورترين توليد كنندگان ، تأمين كنندگان و توزيع كنندگان مناطق اصلي چين ، تايوان و هنگ كنگ در آن شركت مي كنند ، مرتبط است. به گفته ويكي پديا ، 95 از 100 زنجيره خرده فروشي شناخته شده جهان از اين پلتفرم براي ارتباط با تهيه كنندگان و توليد كنندگان استفاده مي كنند.

 

انتخاب بيشتري از تأمين كنندگان و توليد كنندگان داده مي شود كه در مبدا ، توسعه و واقعيت اين سكو وجود دارد. با حضور در نمايشگاه هاي تجاري هنگ كنگ ، اكثر اعضاي آن شركت هايي هستند كه در اين جزيره ثبت شده اند و داراي تجربه گسترده اي در تجارت با غرب هستند. اين امر به مفاهيم دوام ، كارايي ، طراحي ، خدمات به مشتري و همچنين قوانين و اصول تجارت بين المللي اجازه مي دهد فرضيه اين شركتها باشد. به عبارت ديگر ، پيشنهادات از بسياري جهات تضمين بيشتري دارند.

در ايران نيز بسياري از شركت هاي B2B  و خريد و فروش عمده خرما و ديگر محصولات به مشتريان خود سرويس مي دهند كه بيشتر آن ها در زمينه ي خريد و فروش عمده انواع ميوه صادراتي ايران مشغول هستند. بازار خريد و فروش محصولات كشاورزي در ايران با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و

اهداف سئو چيست ؟

اهداف سئو چيست ؟

  • اهداف سئو چيست ؟

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي “بيمه خودكار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
    يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

    گروه تبليغاتي بلاگ بك لينك

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهداف سئو چيست ؟

 

راديو اينترنتي،

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

آشنايي با نرم افزار Orcad

فروشگاه پروژه - آشنايي با نرم افزار Orcad

  • فروشگاه پروژه - آشنايي با نرم افزار Orcad

    Cadence SPB Allegro and OrCAD

    يكي از قديمي ترين و قدرتمند ترين نرم افزار هاي رسم شماتيك، طراحي مدارهاي الكترونيكي، شبيه سازي طرح الكترونيكي، طرح پشت فيبر مدار چاپي و طرح layout است. توانايي نرم افزار OrCAD در تامين داده هاي سريع جهاني، داده هاي طراحي OrCad Capture را تبديل به پر استفاده ترين داده هاي كلي در طراحي الكترونيك امروز كرده است چه براي طراحي يك مدار آنالوگ جديد، يا به اصطلاح يك نمودار كلي مربوط به يك تخته مدار چاپ شده موجود و يا طراحي نمودار يك بلوك ديجيتالي با استفاده از يك قطعه پيش ساخته OrCad Capture, HDL به سادگي ابزار مورد نياز براي وارد كردن، اصلاح كردن و كنترل كردن طرحهاي PCB تامين مي نمايد.

    امكانات نرم افزار Cadence SPB Allegro and OrCAD

    • دسترسي به كتابخانه اين نرم افزار با بيش از 3000 قطعه
    • رسم شماتيك در محيط OrCad Capture
    • ايجاد كتابخانه ها و المانهاي جديد در اين نرم افزار
    • شبيه سازي طرح مورد نظر به وسيله pspice simulaction , Orcad signal explorer
    • تهيه netlist از طرح مورد نظر جهت ايجاد PCB در محيط Orcad PCB Designer
    • قراردادن مدار بر روي فيبر مدار چاپي به صورت دستي يا به صورتي كه نرم افزار را ارائه ميكند
    • رسم اتصالات بين قطعات PCB با روشهايي چون Routing ndash;Auto يا Automatic RotingSemi
    • مشاهده نهايي برد ايجاد شده به صورت گرافيكي و از نماهاي مختلف
    • امكان ارتباط و تبادل داده اين نرم افزار با نرم افزار MATLAB
    • و ...

    تگ ها: Orcad مدار الكترونيكي

    توضيحات دمو: دمو فايل
    حجم دمو:82 كيلوبايت
    دانلود دمو

    نام: محمد جواد اميدزاده
    ايميل: o.m.i.d.z.a.d.e.h.0.0@gmail.com
    مدرك تحصيلي:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسيت: مرد
    تخصص:
    تاريخ تولد: 1398/11/29
    رزومه:

    پروژه هاي ديگر كاربر


    مشاهده ي همه ي پروژه ها

    نام فايل توضيحات اندازه
    Orcadآشنائي با نرم افزار 22 ص.rar تعداد صفحه:22 484 كيلوبايت

    حجم فايل هاي پروژه: 484 كيلوبايت
    نوع فايل:word
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص هاي لازم: كامپيوتر

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

آشنايي با نرم افزار Orcad

 

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

برنامه سفر سه روزه به استانبول

برنامه سفر سه روزه به استانبول - تابناك

  • برنامه سفر سه روزه به استانبول - تابناك

    برنامه سفر سه روزه به استانبول

    مهم نيست تاكنون چندبار به بليط استانبول خريده ايد و به اين شهر سفر كرده ايد، استانبول، جز معدود شهرهاي دنياست كه بازديد از آن هيچگاه تكراري نخواهد شد و با شگفتي هاي بي شمار خود، شما را در هر سفر غافلگير خواهد ساخت. جاذبه هاي گردشگري و اماكن ديدني اين شهر آنقدر زيادند كه اگر شما يك ماه هم در اين شهر اقامت كنيد، بازهم براي بازديد از كليه جاذبه هاي شگفت انگيز استانبول وقت كافي نخواهيد داشت. اما عمر سفر كوتاه است و بايد از تك تك لحظات آن استفاده كرد. از اين رو، سايت سفرستان كه از معتبرترين و محبوب ترين سايت هاي خريد بليط هواپيما استانبول به شمار مي رود، اين مطلب را تحت عنوان برنامه سفري سه روزه به استانبول براي شما گردشگران عزيز مهيا ساخته تا اگر قصد سفر به استانبول و اقامتي سه روزه در اين شهر را داشتيد، از اقامت كوتاه خود نهايت استفاده را ببريد. همچنين بهتر است پيش از سفر به اين شهر از قوانين فرودگاهي استانبول نيز مطلع باشيد.

    روز اول اقامت؛ بازديد از اماكن تاريخي

    برنامه سفر سه روزه به استانبول

    بي ترديد بهترين راه براي گذراندن روز نخست اقامت در استانبول، بازديد از جاذبه هاي تاريخي اين شهر است. پس ابتدا بهتر است به محله قديمي سلطان احمد رفته و در كوچه پس كوچه هاي آن قدم بزنيد تا محو زيبايي معماري و طراحي منازل تاريخي آن شويد. اين محله يادآور گذشته باشكوه شهر ديدني استانبول بوده و از مساجد، كليساها و منازل تاريخي امپراتوري دوران بيزانس، روميان و عثمانيان تشكيل شده است. در حين قدم زدن در اين محله ممكن است هر آن يكي از زيباترين جاذبه هاي تاريخي دنيا را در مسير خود بيابيد و محو تماشاي شكوه و عظمت آن گرديد. مسجد آبي از جاذبه هايي است كه دير يا زود در سفر ماجراجويانه خود در كوچه پس كوچه هاي محله سلطان احمد با آن روبرو خواهيد شد. اين مسجد شگفت انگيز كه يكي از جذاب ترين اماكن استانبول بشمار مي رود، با مناره هاي آسمان خراش خود معناي حقيقي كلمه زيبايي را در پيش چشمان شما به تصوير خواهد كشيد. اين مسجد توسط مهمت آقا، معمار برجسته سلطان احمد به منظور رقابت با ايا صوفيه كه لقب برجسته ترين و زيباترين كليساي استانبول را يدك مي كشد، در بين سال هاي 1609 تا 1616 طراحي و بنا گرديد. نتيجه چندسال كار مهمت آقا چنان باشكوه و جذاب از آب درآمد كه پس از احداث، به مسجد شاهنشاهي استانبول تبديل گشت. بازديد از نماي داخلي مسجد آبي و تماشاي معماري حيرت انگيز آن بي ترديد چندين ساعت از نخستين روز اقامت شما در استانبول را خواهد گرفت. پس از بازديد از مسجد آبي، به ميدان سلطان احمد رفته و در كنار باغچه زيباي ميدان بنشينيد و چندين سلفي زيبا از خود ثبت كنيد تا لذت حضور در اين مكان را با دوستان خود در اينستاگرام نيز شريك شويد. سپس به آب انبار باسيليكا رفته و تماشاگر مهندسي پيچيده بيزانسي استانبول شويد. حال نوبت آن رسيده است كه از ديدني ترين كليساي استانبول، ايا صوفيه بازديد كنيد. اين كليساي ديدني كه داستان هاي تاريخي اسرارآميزي را در ميان ديوارهاي خود محبوس كرده است، از لحاظ معماري و ارزش مذهبي، برجسته ترين جاذبه تاريخي استانبول بشمار مي رود. خوب است بدانيد كه ايا صوفيه در سال 537 و در دوران امپراتوري بيزانس به دستور امپراتور ژوستين اول احداث گرديد و پس از مدتي كوتاه به برترين كليساي تركيه مبدل گشت. گفتني است بخش دروني اين مكان چنان زيبا و حيرت انگيز است كه شما را از گذر زمان غافل خواهد ساخت. پس از بازديد از ايا صوفيه، البته اگر زماني تا انتهاي روز براي شما باقي مانده باشد، مي توانيد سري به ديگر جاذبه هاي ديدني و تاريخي محله سلطان احمد نظير كاخ شگفت انگيز توپ قاپي و خيابان فواره يخي (Soğukçeşme Sokağı) زده تا با دستاني پر، نخستين روز اقامت سه روزه در استانبول را به پايان برسانيد.

    روز دوم اقامت؛ بازديد از اماكن تفريحي استانبول

    برنامه سفر سه روزه به استانبول

    پس از خريد ارزانترين بليط استانبول به تهران و سفر به اين شهر تاريخي در روز دوم خود بايد بدانيد: با وجود اينكه استانبول شهري تاريخي محسوب مي شود، اما مملو از مراكز تفريحي جذاب و سرگرم كننده است. از آبتني در حمام هاي سنتي تركي گرفته تا غواصي در آب هاي زلال درياي مديترانه، استانبول هر تفريحي را كه گردشگران براي اقامتي لذت بخش بدان نياز دارند، در خود جاي داده است. بي ترديد آرميدن در سواحل جزاير پرنس و تماشاي طلوع و غروب خورشيد از لذت بخش ترين تجربه هاي سفر به استانبول خواهد بود. اگر دوست داريد تفريحي متفاوت و خاطره انگيز را در استانبول تجربه كنيد، كشتي سواري را در تنگه بسفر امتحان كنيد. در اين كشتي هاي تفريحي هم موسيقي زنده براي شما نواخته مي شود و هم شام لذيذ و خوشمزه اي براي شما سرو خواهد شد. بازديد از پارك آبي آكوآلند، تماشاي استانبول بر فراز شهر از تله كابين تپه پير لوطي، بازديد از پارك و موزه ژوراسيك لند (واقع در مركز خريد فروم) و تجربه بازي ترسناك خانه خون آشام از جمله تفريحات هيجان انگيز و لذت بخشي است كه شما گردشگران مي توانيد در روز دوم اقامت در استانبول تجربه كنيد.

     

    روز سوم اقامت؛ گشت و گذار در خيابان هاي استانبول

    برنامه سفر سه روزه به استانبول

    قصد خريد سوغات داريد؟ استانبول مملو از خيابان هايي است كه انواع و اقسام كالاهاي خوردني، پوشيدني، تزئيني، آنتيك، ديجيتال و غيره را در خود جاي داده است. كافي است خود را در خيابان هاي سنگ فرش شده استقلال گم كنيد تا چند ساعت بعد خود را با كيسه هايي مملو از كالاهاي مختلف در انتظار تاكسي بيابيد. تماشاي معماري جذاب منازل و ويترين فروشگاه هاي برندهاي مختلف خود يك روز كامل از اقامت شما را صرف خواهد كرد. پس از گشت و گذار در خيابان استقلال، بد نيست به ميدان تقسيم نيز سري بزنيد تا فضاي سرزنده و روح نواز آن، جاني تازه در شما بدمد. حتما در حين گشت و گذار به كافي شاپي رفته و خود را به قهوه اي تلخ و كيك شكلاتي خوشمزه دعوت كنيد. از آنجايي كه رستوران هاي ميدان تقسيم شهرت و محبوبيت بسياري ميان گردشگران دارند، پيشنهاد مي شود كه ناهار خود را در يكي از رستوران هاي سنتي اين مكان نوش جان كنيد. براي ميان وعده نيز مي توانيد شيريني جات خوشمزه اي چون باقلوا را با چاي ميل كنيد و از تماشاي جريان زندگي در اين مكان لذت ببريد. اما اگر هنوز سوغات مدنظر خود را در ميدان تقسيم نيافتيد، عجله نكنيد؛ بازار بزرگ استانبول با بيش از 4000 فروشگاه به شما اجازه نخواهد داد كه دست خالي استانبول را ترك كنيد. از قليان هاي خوش نقش و نگار گرفته تا پارچه هاي حرير و ابريشمي، هر آنچه بخواهيد در بازار بزرگ استانبول خواهيد يافت. بازار 8 كيلومتري استانبول اينقدر بزرگ و جذاب است كه بازديد از آن ساعت ها به طور مينجامد و زمان زيادي از روز سوم اقامت شما در استانبول را به خود اختصاص خواهد داد.

    همان طور كه در اين مطلب خوانديد، استانبول آنقدر اماكن جذاب و ديدني دارد كه سه روز براي بازديد از آن زمان بسيار كوتاهي محسوب مي شود. با اين حال، شما با بازديد از اماكن ذكر شده و گشت و گذار در خيابان هاي ديدني اين شهر تا حدود زيادي با استانبول آشنا خواهيد شد و در سفرهاي بعدي به اين شهر، راه خود را در استانبول خواهيد يافت. اما تجربه سفري لذت بخش نيازمند اقامت در هتلي راحت و باكيفيت بوده و يافتن چنين هتلي نيز وقت گير و كسل كننده است. اما خبر خوب اين است كه سفرستان، نه تنها بليط هواپيما استانبول شما را فراهم مي كند، بلكه شما را از دغدغه يافتن هتل نيز رها خواهد ساخت. شما با نصب اپليكيشن سفرستان و يا مراجعه به اين سايت قادر خواهيد بود كه در هر جاي كشورمان كه باشيد، هتل موردنظر خود را با توجه به تصاوير و امكانات ارائه شده و از ميان طيف گسترده اي از گزينه هاي اقامتي رزرو كنيد. بنابراين نيازي نيست نگران اقامت و خريد بليط هواپيما باشيد، كافي است سفرستان را روي گوشي هوشمند خود نصب كنيد تا در همه جا از خدمات متنوع اين سايت بهره مند گرديد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

برنامه سفر سه روزه به استانبول

 

تازه هاي نشر بهمن 97

خريد كتاب از فروشگاه كتاب كاواك

كتاب سدي برابر اقيانوس آرام

پديد‌آورنده: مارگريت دوراس  | مترجم: شيرين بني احمد | انتشارات نيلوفر

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37415

سدي بر اقيانوس آرام اتوبيوگرافي داستاني مارگريت دوراس است كه دوره‌اي كوتاه از دوران جواني – يا دقيق‌تر، دوران گذاز از نوجواني به جواني‌اش را با زاويه‌ي ديد سوم شخص روايت مي‌كند. در نقطه‌ي آغازين روايت، سوزان(مارگريت) هفده ساله است و به همراه برادر كوچك‌تر و مادرش در خانه‌ي رو به ويراني‌شان در ويتنام زندگي مي‌كنند. پيش‌تر، برادر ارشد ناخلف خانه را براي هميشه ترك كرده است و مادر در حال دست و پا زدن در باتلاق فقر مشغول آخرين تقلاهاي پيش از جنون و مرگ است…

كتاب دلايلي براي زنده ماندن

پديد‌آورنده: مت هيگ | مترجم: گيتا گركاني  | انتشارات علمي فرهنگي

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37416

اين كتاب حاصل مبارزه‌ي مت هيگ با افسردگي و اضطراب بي‌اندازه‌ي شديدي است كه نزديك بود او را از پاي درآورد. اثري كوتاه، صريح و مثبت درباره‌ي برخورد درست با بحران‌هاي روحي و لذت بردن از زندگي؛ داستان واقعي بحران‌هايي كه مت هيگ به آن‌ها دچار شد و چگونگي غلبه‌ي او بر افسردگي و آموختن زندگي كردن. اين كتاب كوچك و ساده مي‌تواند به كساني كه فكر مي‌كنند به آخر راه رسيده‌اند كمك كند، نيز به آن‌ها كه عزيزانشان با چنين مشكلي درگير هستند. دلايلي براي زنده ماندن كتابي است درباره‌ي اين كه چطور از پبودنمان در اين جهان لذت ببريم؛ اثري تكان‌دهنده، شاد و لذت‌بخش؛

كتاب به تاريكي خواهم رفت

 

پديد‌آورنده: ميشل نامارا | مترجم: ميترا دانشور | انتشارات ميلكان

لينك كتاب : https://www.cavack.com/Item/37125

ميشل مك نامارا سال‌ها عمر خود را صرف مصاحبه با قربانيان و بررسي صحنه‌هاي جرم قاتل و متجاوزي كرد كه تمام ماموران پليس را گيج و سردرگم كرده بود . در زير عنوان اين كتاب آمده است : تلاش بي‌وقفه ي يك زن براي پيدا كردن قاتل ايالت طلايي كاليفرنيا. اين كتاب در فوريه سال ???? و دو سال بعد از مرگ نويسنده‌ي آن به چاپ رسيد. ميشل مك نامارا در سال ???? مقاله‌اي در مجله لس‌آنجلس در مورد يك قاتل سريالي كه در آن زمان به نام قاتل ايالت طلايي ( كاليفرنيا ) معروف بود نوشت و بلافاصله بعد از آن هم قرارداد نوشتن يك كتاب در اين باره را با انتشارات هارپركالينز امضا كرد.

بعد از اتمام حدود دو سوم از كتاب بود كه خانم مك نامارا در سن ?? سالگي و در اثر مصرف اشتباهي دارو در خواب در گذشت. بعد از اين اتفاق ، يك خبرنگار و يك نويسنده‌ي جنايي ديگر با همكاري همسر ميشل مك نامارا كار ناتمام او را تكميل كردند و به مرحله‌ي چاپ رساندند. جالب اينكه دوماه بعد از انتشار كتاب، شخصي به‌عنوان قاتل اصلي ايالت طلايي بازداشت شد و مراحل بازپرسي و دادگاه او همچنان در جريان است…

 

دانلود سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال موچين

سريال موچين به كارگرداني حسن تبريزي و تهيه كنندگي ميثم آهنگري در ژانري كمدي در سايت كافه فيلم هم اكنون قابل دانلود مي باشد. 22 آذر سال 98 توليد ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازيگران معرف اين سريال جذاب علي صادقي، حميد لولايي، مرجانه گلچين، شهره لرستاني، زهرا جهرمي، امير نوري مي باشند. اين بازيگران خاطرات سريال هاي جذاب ماه رمضان هر سال را براي ما زنده مي كنند و مشخص است كه اين سريال يكي از ديدني ترين سريال هاي جديد مي باشد.

هم اكنون مي توانيد سريال موچين را با لينك مستقيم از كافه فيلم دانلود كنيد.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

 

بهترين سفرهاي مشهد، قشم و چابهار كه ميتوانيد انتخاب كنيد

 

بهترين سفرهاي مشهد، قشم و چابهار كه ميتوانيد انتخاب كنيد

طبق مقاله اي در سايت خبرنامه دانشجويان تحت عنوان بهترين سفر مشهد، قشم و چابهار ميتوانيم به اين نكات مهم اشاره كنيم، انتخاب شهر مناسب براي سفر، يكي از اصلي ترين دغدغه هايي است كه درهنگام سفر براي اكثر افراد وجود دارد. شهري كه هم بتوان در آن از مكان هاي مذهبي و تاريخي ديدن كرد و نيز به تفريح در آن پرداخت و از طبيعت زيباي آن بهره گرفت.

مشهد

مشهد يك شهر زيارتي سياحتي فوق العاده كه انتخاب بسيار مناسب براي سفر است، به ويژه با تور مشهد كه مي توان از تمام مكان هاي ديدني اين شهر بازديد كرد. وجود حرم مطهر امام رضا در اين شهر جاذبه گردشگري مشهد را بسيار بالا برده است كه در طول سال گردشگران زيادي اين شهر را براي سفر انتخاب مي كنند.

قشم

خوشبختانه كشور پهناور ما جاذبه هاي فراواني براي گردشگران دارد كه دغدغه هاي آن ها را براي انتخاب مكان سفر كاهش مي دهد. جزيره زيبا و ديدني قشم يكي از اين مكان ها است. كه در تمام سال گردشگران زيادي با تور قشم به اين جزيره زيبا سفر مي كنند و از جاذبه هاي ديدني آن لذت مي برند. جزيره قشم با داشتن مناظر زيبا و طبيعي، و هم چنين مكان هاي تاريخي، مذهبي و بازارهاي فراوان گزينه مناسبي براي انتخاب گردشگران داخلي و خارجي مي باشد.

چابهار

 چابهار شهر بندري بسيار ديدني در سيستان و بلوچستان با داشتن آب و هوايي معتدل مكان مناسبي براي مسافرت است كه با تور چابهار مي توان از تمام مكان هاي گردشگري اين شهر ديدن نمود. علاوه بر موقعيت تجاري كه چابهار دارد، از لحاظ مناطق بكر و طبيعي، و مكان هاي زيباي گردشگري بسيار غني مي باشد.

 

از مسايل مهم  هر كس براي انتخاب تور مشهد سه دغدغه اصلي مسافرت تور چابهار و تور قشم كه در سايت افكار نيوز هم به آن اشاره شده است.

atey_f6.jpg

دغدغه هاي سفر توجه به مسافت و طي مسير مي باشد كه انتخاب تور مناسب براي سفر اين دغدغه را برطرف مي سازد. انتخاب مكان مناسب براي استقرار در سفر دغدغه اي ديگر است كه سفر با تور اين مشكل را حل مي كند. سفر با تور اين امكان را فراهم مي كند كه بدون  فكر كردن به مسائل مختلف از جمله: طول مسير يا انتخاب هتل يا آشنا نبودن با مكان هاي مختلف، فقط با انتخاب تور مناسب از سفر لذت برد و بقيه مشكلات را به آژانس فاراگشت سپرد. تنوع بالا در تورهاي مختلف انتخاب را براي افراد آسان مي نمايد. افراد با هر سليقه و شرايط مالي مي توانند گزينه ي مناسبي از تورها را انتخاب كنند و با سفري ايمن از گردش خود لذت ببرند.

 انتخاب تور مناسب اين امكان را مي دهد از استرس هاي ناشي از رزرو هتل و رزرو بليط كاست و از اين رو در وقت بسيار صرفه جويي مي گردد و لازم نيست وقت خود را صرف به دنبال گشتن بهترين هتل ها و رستوران ها كرد بلكه اين مسئوليت ها را مي توان به تور سپرد و از سفر لذت برد. از مزيت هاي ديگر تور اين است كه مي توان جاذبه هاي بيرون از شهر را به راحتي بدون ترس از گم شدن و پيدا نكردن آن، رفت.

 

 

امسال كجاها بريم سفر

با تور مشهد مي توان مسافرتي دلچسبي را تجربه نمود طبيعت زيباي طرقبه و شانديز با آب و هواي بسيار مطبوع مكاني مناسب براي تفريح مي باشد. پارك وكيل آباد، پارك كوهسنگي و پارك ملت از مكان هاي تفريحي مشهد است. آرامگاه فردوسي و مسجد گوهر شاد نيز از مكان هايي است كه افرادي كه با تور مشهد به اين شهر مي روند از آن ديدن مي كنند. از ديگر مناطق تاريخي اين شهر بزرگ مي توان آرامگاه خواجه ربيع و گنبد خشتي و مجموعه هارونيه را نام برد. موزه هاي زيادي در اين شهر مذهبي وجود دارد. از جمله مي توان به موزه نادري و موزه آب اشاره كرد. موزه فرش، موزه سكه و تمبر از جمله موزه هايي هستند كه جزء موزه هاي آستان قدس رضوي به حساب مي آيند. تور مشهد  گزينه اي بسيار مناسب براي سفر است.

 

خريد بخش جدا ناپذير سفر است كه با وجود بازارهاي زيادي در مشهد بسيار مورد توجه قرار مي گيرد. زعفران و زرشك از سوغاتي هاي خوردني مشهد است و علاوه برآن صنايع دستي از جمله هركره نيز از سوغاتي هاي اين شهر مي باشد.

 

 

تور چابهار امكان بازديد از جاذبه هاي طبيعي چابهار را فراهم مي كند، چابهار با سواحل بسيار زيباي خود و هواي مطبوع به ويژه در فصل پاييز و زمستان مكاني ديدني و جاذبه طبيعي براي تمام مسافران است كه از سفر خود لذت ببرند و از تور چابهار نهايت استفاده را بنمايند. سواحل بريس يكي از جاذبه هاي طبيعي اين شهر است كه با  داشتن صخره هاي زيبا امكان لذت بردن از تماشاي درياي عمان را فراهم مي كند. يكي ديگر از منابع طبيعي واقع در چابهار كوه هاي مينياتوري، معروف به كوه مريخي است كه با تور چابهار مي توان از تماشاي آن لذت برد. بندر گواتر يكي ديگر از مناطق گردشگري چابهار است كه به علاوه سرمايه گذاران زيادي را به خود جذب مي كند.

 

ساحل مرجاني تيس لذت از يك غروب زيبا در چابهار را دو چندان مي كند. تالاب صورتي ليپار با گونه هاي مختلف جانوري از جمله فلامينگو يك منطقه بكر در چابهار است كه مي توان از اين زيبايي هاي طبيعي بهره گرفت و از سفر لذت كافي برد. فواره چابهار، گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. يكي ديگر از جاذبه هاي طبيعي چابهار كه مي توان با تور چابهار از آن ديدن نمود كوه هاي گل افشان است كه بسيار زيبا و تعجب برانگيز مي باشد. يكي از زيباترين سواحل ايران ساحل تنگ در چابهار است، فيتوپلانكتون هايي كه در اين ساحل وجود دارند با ساطع كردن نور آبي رنگ از خود منظره بسيار زيبا و به ياد ماندني را به وجود مي آورند. قدمگاه خضر نبي مكاني مذهبي و تاريخي در اين خطه به شمار مي رود. ساحل درك، ساحلي حيرت انگيز در اين منطقه كه گويي كوير و دريا در كنار هم جا گرفته اند. سفر با تور چابهار اين امكان را مي دهد كه از تمام جاذبه هاي اين شهر بدون دغدغه ديدن كرد. شيريني لندو از شيريني هاي سنتي اين منطقه است و سوزن دوزي نيز از صنايع دستي اين منطقه به شمار مي رود.

 

 

 با تور قشم جاذبه هاي ديدني قشم را مي توان ديد جزيره زيباي قشم سالانه گرشگران زيادي را به خود جذب مي كند. طولاني ترين غار نمكي جهان در اين جزيره  قرار دارد. غار خربس نيز از جذابيت هاي جزيره قشم است. با تور قشم مي توان از جنگل هاي دريايي حرا ديدن نمود. از ويژگي هاي اين درختان شيرين كردن آب شور است. دره ستارگان يكي از معروف ترين و قديمي ترين مكان هاي طبيعي جزيره زيباي قشم است كه در اثر فرسايش به صورت طبيعي طي ميليون ها سال شكل گرفته است. علاوه بر مكان هاي طبيعي،  مكان هاي تاريخي نيز درجزيره قشم  وجود دارند. قلعه پرتغالي ها، مقبره بي بي مريم در قشم و سد گوران نيز از جمله اين مكان هاي تاريخي هستند كه در تور قشم مي توان از آن ها ديدن كرد.

پارك كروكوديل، اكواريوم جزيره قشم از معروف ترين جاذبه هاي تفريحي اين جزيره ي زيبا است. علاوه بر همه ي مكان هاي تاريخي، طبيعي و توريستي قشم، قطعا خريد از مراكز و بازارهاي قشم  يكي از عوامل سفر به اين جزيره است. خرما و نان هاي محلي از جمله نان تموشي  از خوراكي هاي خوشمزه جزيره قشم مي باشد. صنايع دستي حصيري نيز از سوغاتي هاي اين جزيره است.

همانطور كه مشاهده كرديد براي تور چابهار امسال كجاها مسافرت خوش ميگذره تور مشهد و تور قشم در سايت آسموني هم آنرا ميتوانيد مشاهده كنيد، عنوان مهمي براي سفر است و مطمئنا سوالي كه همه از خودمان ميپرسيم كه كجا برويم كه خوش بگذره و دغذغه هاي سفر هاي داخلي را با خيال راحت پشت سر بگذاريم. پيشنهاد ميكنم كه شما هم به لينكهاي داخل مطلب سري بزنيد و برنامه ريزي مسافرتهاي امسال خودتان را زودتر انجام دهيد و پر نشاط و انرژي به كارهاي روزمره تان برسيد.

 

سفرهاي هيجان انگيزي را ميشود با تفريحات كامل و لذت بخش در مشهد، قشم و چابهار تجربه كرد، همراهي با ليدرهاي محلي كه بعنوان راهنما در اين تورها حضور دارند برنامه هاي جالبي را براي مسافران اجرا خواهند كرد. پس بهتره كه مشورتي داشته باشيد كه چكار كنيد كاملتر و بهتر در اين سفر به شما خوش بگذره.

معمولا در اين شرايط هزينه هاي گشت از جاهاي ديدني نيز كمتر ميشود و بصرفه تر چون تخفيفاتي كه بعنوان همراه ميتوانند بگيرند خيلي بيشتر از اين است كه مسافر بهه تنهايي اقدم كند.

همانطور كه مشاهده كرديد واقعا مقاله جالبي بود كه ميتواند در انتخاب سفر به شما كمك كند، ايران پر از جاهاي ديدني است كه همه مسافران را راضي نگه ميدارد، از امكانات وسيله سفر همچون هواپيما، قطار و اتوبوس و البته هتلهاي لوكس سه تا پنج ستاره گرفته تا راهنماهايي كه تخصصشان گردشگري است و آماده هستند كه برنامه سفري فوق العاده در چابهار، مشهد و قشم براي شما تدارك ببينند.

 

 

       منبع:   http://iusnews.ir/                                                                                  

 

 

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

مزاياي تحصيل در اسپانيا و فنلاند

در اين روزها حسابي بازار مهاجرت تحصيلي داغ است و افراد بسياري براي تحصيل در خارج از كشور اقدام به دريافت ويزا و پذيرش دانشگاهي مي كنند.

در واقع تحصيل در كشوري زيبا با دانشگاه هايي معتبر به خواست بسياري از افراد تبديل شده است، به خصوص تحصيل در كشورهاي اروپايي كه از نظر علمي شرايط ايده آلي دارند، طرفداران بسياري پيدا كرده تا جايي كه برخي از افراد براي مهاجرت تحصيلي و تحصيل در كشورهايي چون فنلاند و اسپانيا هزينه و زمان بسياري صرف مي كنند. اما علت اين ميزان از تلاش جهت تحصيل در فنلاند و تحصيل در اسپانيا چيست؟

بايد بگوييم اين كشورها براي دانشجويان شرايط ويژه اي دارند كه سبب شده افراد بسياري به سوي آنها راهي شوند و مسير تحصيلي خود را ادامه دهند. در اين گزارش مي خواهيم در خصوص شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. با ما در ادامه اين گزارش همراه باشيد.

تحصيل در فنلاند

تحصيل در مقطع كارشناسي در كشور فنلاند 3 ساله است كه در برخي موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرايط رشته، تغيير مي كند. همچنين دانشجويان دوره كارشناسي ارشد نيز 2 سال براي دوره تحصيل خود زمان دارند. هر چند بايد بگوييم مقطع كارشناسي ارشد با توجه به پيوسته يا ناپيوسته بودن، زمان گوناگوني دارد اما عموما همان دو سال زمان مي برد.

از سويي ديگر دانشحويان دكتري نيز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهاي درسي و همچنين تدوين پايان نامه طي مي كنند تا در نهايت بتوانند مدرك دكتري خود را دريافت نمايند.

هزينه تحصيل در فنلاند

جالب است بدانيد تا پيش از سال 2015 تحصيل در تمامي رشته ها در كليه دانشگاه هاي فنلاند به صورت كاملا رايگان بود اما از اوايل سال 2016 برخي از دانشگاه ها شهريه دريافت مي كنند.

البته بايد تاكيد كنيم كه موارد گفته شده در خصوص هزينه تحصيل در فنلاند، تنها در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد است و تحصيل در مقطع دكتري كشور فنلاند همچون گذشته رايگان است و دانشجويان مي توانند بدون پرداخت شهريه در معتبرترين دانشگاه هاي دنيا به تحصيل بپردازند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در فنلاند، مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و ضمن دريافت مشاوره از كارشناسان مجرب، روند دريافت ويزاي تحصيلي خود را به راحتي طي نماييد.

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي تحصيلي فنلاند

جهت دريافت ويزاي كشور فنلاند، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  • ارائه مدرك پذيرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك زبان معتبر به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه مدرك تمكن مالي به مبلغ حداقل 10 هزار يورو به همراه دو نسخه كپي
  • ارائه عكس پاسپورتي رنگي
  • ارائه مدارك تحصيلي
  • ارائه گواهي بيمه به مدت يك سال و اعتبار 30 هزار يورو
  • ارائه رزومه علمي

بورسيه هاي تحصيلي فنلاند

يكي از مهمترين دلايلي كه افراد بسياري به سوي تحصيل در فنلاند جذب مي شوند اين است كه اين كشور بورسيه هاي تحصيلي متنوعي ارائه مي كند كه مي تواند هزينه تحصيل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتي هزينه زندگي در فنلاند نيز توسط دولت اين كشور تامين گردد.

در صورتي كه مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص بورسيه هاي تحصيلي فنلاند به دست آوريد، بهتر است به موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را از آنها دريافت نماييد.

تحصيل در اسپانيا

تحصيل در اسپانيا نيز طرفداران بسياري دارد و علت آن نيز هزينه هاي بسيار اندك، اعتبار دانشگاه هاي اسپانيا و ارزش مدركي است كه اين دانشگاه ها ارائه مي كنند. در واقع افراد با ارائه مدرك دانشگاه هاي اسپانيا مي توانند در سراسر اروپا كار پيدا كرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانيد رتبه تمامي دانشگاه هاي اسپانيا زير 400 است و همگي آن ها  داراي سيستم آموزشي مدرن و امكانات منحصر به فرد هستند كه سبب تمايل دانشجويان به تحصيل در اين دانشگاه ها شده است.

براي ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/